طراحی سایت محافظ گوشه و درزگیرها

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی سایت محافظ گوشه و درزگیرها داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

عاملیت کناف +K زاهدان 3-فروبردن سرپیچ ها با پیچ گوشتی پشت کاردک 2-بررسی بیرون زدگی‌ها با کاردک 1-تمیز کردن سطح، قبل از بتونه کاری و یا اجرای ماستیک بسیار مهم است.

در این مرحله،  درز پر گشته و نوار درزگیر در محل تثبیت می‌شود.

نکته فنی: حرکت کاردک در این مرحله باید در جهت عمود بر درز باشد، به نحوی که بتونه کاملا در درز بین دو صفحه نفوذ کند.

نکته فنی: باید توجه نمود که مقطع نوار درزگیر کاغذی کناف دارای انحنا می‌باشد.

توجه شود که حتما سمت محدب نوار بر روی بتونه اجرا شده قرار داده شود.

این کار اجازه می‌دهد که حباب‌های هوای موجود در بتونه،از زیر نوار خارج شوند.

چناچه نوار از سمت مقعر بر روی بتونه قرار داده شود، حباب های هوا در زیر نوار محبوس گشته، درنتیجه چسبندگی لازم میان نوار و بتونه برقرار نمی‌شود.

نکته فنی: در این مرحله رطوبت زیر و روی نوار درزگیر یکسان شده و از تغییر شکل و جدا شدن نوار جلوگیری می‌شود.

کار رها شده تا بتونه این مرحله به طور کامل خشک شود.

نکته فنی: بسته به شرایط محیطی، ممکن است خشک شدن کامل بتونه تا 24 ساعت طول بکشد.

در صورتی که بتونه هر مرحله کاملا خشک نشود، رطوبت اضافی توسط نوار درزگیر جذب، اتصال میان نوار و بتونه سست و نهایتا نوار به صورت موضعی از بتونه جدا خواهد شد.

در این مرحله، ساختار درز مستحکم و با صفحات گچی یکپارچه می‌شود: 3-قرار دادن نوار درزگیر بر روی بتونه 2-مقطع نوار درزگیر 1-اجرای لایه بتونه در محل درز 6-پرداخت سطوح بتونه خشک با ساب ماله ای 5-اجرای لایه دوم بتونه، به پهنای 20 سانتیمتر 4-مرطوب کردن سطح نوار با بتونه های اضافی سطح سازه محافظ گوشه به وسیله مواد چربی زدا، تمیز می‌شود.

سازه محافظ گوشه روی کنج دیوار قرار گرفته و به وسیله چکش لاستیکی و دستگاه کرنربید کوب نصب می‌شود.

فاصله ضربات حداکثر 35 سانتیمتر می‌باشد.

نکته فنی: در صورتی که دستگاه کرنربید کوب در دسترس نباشد، سازه محافظ گوشه را می‌توان با بتونه نصب نمود.

با استفاده از لیسه یا ماله استیل، یک لایه بتونه به پهنای 20 سانتیمتر و ضخامتی که سازه محافظ گوشه محو شود، بر روی کرنربید و در دوطرف کنج اجرا می‌شود.

کار رها شده تا بتونه اجرا شده به طور کامل خشک شود.

با استفاده از ساب ماله ای، سطح بتونه خشک پرداخت شده و برای مرحله بعدی کار (اجرای لایه آماده سازی) آماده می‌شود.

اجرای بتونه بر روی سازه محافظ گوشه نصب سازه محافظ گوشه، با دستگاه کرنربید کوب نوار محافظ گوشه به وسیله دست از وسط تا زده می‌شود.

با استفاده از کاردک پیچ گوشتی دار (لیسه)، یک لایه بتونه به پهنای 10 سانتیمتر و ضخامت 3 میلیمتر، بر دو طرف کنج اجرا می‌شود.

کرنربید بر روی بتونه قرار داده شده و با انگشت شصت و سبابه به آن فشار وارد می‌شود، به نحوی که بتونه های اضافی از طرفین آن خارج شود.

با استفاده از کاردک زاویه خارجی، از بالا به پایین روی نوار محافظ گوشه کشیده تا سطح آن هموار و کنجی کاملا گونیا و یکنواخت به دست آید.

به وسیله کاردک پیچ گوشتی دار (یا لیسه)، اضافات بتونه بر روی سطح کرنربید کشیده و بلافاصله جمع می‌شود.

کار رها شده تا بتونه این مرحله به طور کامل خشک شود.

مانند مرحله دوم در درزگیری کنج های خارجی با سازه محافظ گوشه (کرنربید فلزی) عمل می‌شود.

3-تثبیت و شکل دهی نوار محافظ گوشه با کاردک زوایه خارجی 2-قرار دادن نوار محافظ گوشه بر روی بتونه 1-نوار محافظ گوشه(کرنربید کاغذی) برای درزگیری کنج داخلی که فصل مشترک دو ساختار خشک قرار دارد (مانند محل تقاطع دو دیوار کناف، یا یک دیوار و یک سقف کناف)، از نوار درزگیر کاغذی استفاده می‌شود.

کلیه مراحل اجرا مانند درزگیری کنج های خارجی با نوار محافظ گوشه (کرنربید کاغذی) می‌باشد، با این تفاوت که از کاردک زاویه داخلی استفاده می‌شود.

برای درزگیری کنج داخلی که در فصل مشترک ساختار خشک و بنایی قرار دارد (مانند محل تقاطع یک دیوار کناف با یک سقف بنایی؛ یا یک سقف کناف با یک دیوار بنایی)، از نوار چسب جداکننده کناف (Trenn-fix) استفاده می‌شود؛ بدین ترتیب که قبل از عملیات نصب، نوار ترن فیکس بر روی سازه چسبانده شده و پس از عملیات درزگیری و خشک شدن بتونه، اضافات آن به وسیله تیغ برش جدا می‌شود.

4-برش اضافات نوار چسب جداکننده، پس از خشک شدن بتونه 3-بتونه کاری در فصل مشترک دیوار خشک و سقف بنایی 2-شکل نوار چسب جداکننده، پس از نصب سازه‌ها 1-چسباندن نوار ترن فیکس بر روی سازه بتونه در محل پیچ ها نیز اجرا می‌شود.

بدین ترتیب که ابتدا با استفاده از کاردک (یا لیسه)، بتونه در جهت عمودی کشیده شده و سپس با حرکت کاردک در جهت افقی، بتونه جمع می‌شود.

پس از خشک شدن بتونه، سطح آن به وسیله ساب ماله ای پرداخت می‌شود.

نکته فنی: درصورتی که بتونه در دو جهت متعامد کشیده نشود، حفره در محل پیچ به خوبی پر نخواهد شد.

     اجرای بتونه در محل پیچ ها پرداخت سطوح بتونه خشک اجرای ماستیک برای دستیابی به بهترین نتیجه در رنگ آمیزی، پس از عملیات درزگیری و قبل از رنگ آمیزی، یک لایه نازک پوششی (1 یا 2 میلیمتر) با ماستیک کناف روی تمام سطح کار اجرا می‌شود.

اجرای لایه پرایمر بر روی ماستیک، قبل از رنگ آمیزی با رنگ روغنی برای پایین آوردن درجه نفوذپذیری و میزان جذب صفحات گچی، پس از عملیات درزگیری و قبل از کاشیکاری، اجرای کاغذ دیواری یا رنگ آمیزی با رنگ روغنی، اعمال لایه پرایمر پس از اجرای ماستیک بر روی سطح کار لازم خواهد بود.

جهت اجرای عملیات درزگیری در گوشه‌های خارجی °135، نیازی به برشکاری و پخ زدن لبه های صفحات گچی به خصوص در حالت نصب شده نمی‌باشد.

بنابراین برای انجام عملیات فوق می‌بایست لبه صفحات به صورت مایل °135 به گونه ای نصب شوند که درزی کمتر از 7 میلیمتر ایجاد شود.

در این حالت درز ایجاد شده با بتونه درزگیری کناف پر خواهد شد.

دانلود کاتالوگ‌های مرتبط با درزگیری صفحات روکش دار گچی : نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * نام* ایمیل* وبسایت صفحه اصلی وبلاگ فروشگاه درباره ما کاتالوگ فرم آنلاین استخدام نام خانوادگی* رمز عبور یکبار مصرف *

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map