طراحی سایت محصولات خاکی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت محصولات خاکی شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت محصولات خاکی شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شاید فرض کنید که شرکت و کسب و کارتان نیازی به سایت ندارد و یا محصولات و خدماتتان را نمی توانید از طریق اینترنت بفروش برسانید ! اگر چنین است ،مطمئن باشید در اشتباه هستید.

امروزه همه چیز را در اینترنت می توان یافت .

پس چرا شما یکی از منابع جستجوی مشتریان بالقوه محصولات و خدماتتان نباشید؟ با طراحی سایت شرکتی برای کسب  و کار خود به شرکت و کسب و کارتان اعتبار و ارزش می بخشید و به مشتریان و مراجعه کنندگان خود ثابت می کنید که همگام با جهانی شدن ، شما نیز بروز هستید و برای مشتریانتان ارزش قائلید و بفکر رفاه آنان هستید و تا چه حد در کسب و کارتان جدی هستید.

با وب سایت خود به تعداد تمامی کسانی که به اینترنت دسترسی دارند شعبه ای بدون دیوار های آجری و در همه جای این کره خاکی تاسیس می کنید و به مشتری این اطمینان را می دهید که بدون نیاز به کوچکترین هماهنگی و در هر ساعت از شبانه روز، می تواند نظرات و خواسته های خود را با مدیران شرکت در میان بگذارد.

حال شما می دانید برای رسیدن به موفقیت روزافزون طراحی سایت تا چه حد می تواند حیاتی و لازم باشد .

آیا می خواهید این فرصت استثنایی را برای رقبای خود بگذارید ؟ قطعا خیر.

پس همین امروز برای طراحی وب سایت شرکتی خوب اقدام کنید .

شاید فردا دیر باشد! هر روزی که صبر کنید یک امتیاز به رقبای خود داده اید و شاید حتی نام دامنه مورد نظرتان را یکی از رقبای شما اشغال کند.

طراحی سایت شرکتی / اداری مناسب برای شرکت ها ، ادارات و تیم های کاری و تمام کسانی که می خواهند خدمات یا محصولات خود را به دیگران معرفی کنند.

این نوع از سایت ها برای انجمن ها ، گروه ها نیز مناسب می باشد.

سایت شما مرکزی برای گرد هم آمدن علاقه مندان و مخاطبان شما خواهد بود.

طراحی وب سایت باعث ایجاد ارتباطی دو طرفه میان شما ، همکاران ، مخاطبان و یا مشتریانتان خواهد شد.

  برای آشنایی با پنل مدیریت سایت های شرکتی فیلم زیر را مشاهده نمایید .

  در زیر به معرفی برخی امکانات سایت ساز یوتاب برای طراحی سایت آنلاین شرکتی حرفه ای می پردازیم :   طراحی سایت با asp.

net از ویژگی های طراحی سایت شرکتی یوتاب است  بدون نیاز به دانش برنامه نویسی سایت خود را طراحی کنید .

یک سایت حرفه ای و تخصصی به محیطی حرفه ای با جزئی ترین دسترسی های لازم برای اداره وب سایت نیاز دارد.

با سایت ساز یوتاب یک پنل مدیریت حرفه ای در اختیار شما قرار خواهد گرفت که این امکان را برای شما فراهم می کند که در محیطی حرفه ای و بدون نیاز به دانش کدنویسی ، وب سایت خود را اداره کنید.

پنل مدیریت یوتاب کاملا فارسی است و به طور ویژه برای کاربران ایرانی طراحی شده است.

برای سهولت بیشتر کار شما کاربران محترم ، آموزش کار با تمامی قسمت های پنل مدیریت به صورت ویدئو ، تصویر و توضیحات گام به گام وجود دارد و همچنین با پشتیبانی تیکتینگ 24 ساعته در پنل مدیریت ، چت آنلاین و تماس تلفنی در روزهای کاری با شما همراه هستیم  فرم ساز یوتاب با فیلدهای پیشرفته به شما این امکان را می دهد که هر نوع فرم دلخواهتان را ایجاد کنید و فیلد هایی که ایجاد کردید را با درگ کردن جا به جا و مرتب سازی نمایید.

درج لیست ، درج گزینه برای تیک زدن ، آپلود فایل ، متن تک سطری و پاراگرافی ، درج توضیحات (با ادیتور) از امکانات فرم ساز یوتاب هستند.

نکته مهم این است که شما حتی می توانید فرم هایی بسازید که صرفا اعضای سایتتان آن ها را مشاهده کنند.

  در فرم ساز یوتاب این امکان برای شما فراهم شده که فرم مالی هم بسازید و مبلغ یا مبالغی را برای پرداخت مشخص کنید.

سپس فرم را به درگاه پرداختی مستقیم بانکی متصل نمایید و کاربران بتوانند آن مبلغ را به صورت آنلاین پرداخت نمایند.

فرم مالی در سایت های شرکتی-اداری در مواردی مانند پرداخت حق عضویت ، مشارکت مالی ، فروش محصول یا خدمتی خاص ، هزینه مشاوره و .

.

.

کاربرد دارد.

  شما می توانید در سایت های شرکتی - اداری ، نماد اعتماد الکترونیک دریافت کنید و سپس درگاه پرداخت مستقیم بانکی را نیز فعال نمایید.

در این صورت می توانید در سایتتان تراکنش هایی مستقیم به حساب بانکی خودتان یا شرکتتان داشته باشید.

  شما امکان معرفی خدمات ، محصولات یا پروژه هایتان را با تصویر ، ویدئو و صوت خواهید داشت و صفحات گالری تصویر ، ویدئو و صوت را می توانید ایجاد کنید.

  با قالب های سایت سازیوتاب می توانید ظاهری حرفه ای برای وب سایتتان داشته باشید .

همچنین پس از انجام روند طراحی سایت و ورود به پنل مدیریت ، امکان تغییر رایگان قالب را نیز خواهید داشت.

شما حتی می توانید از قالب های جدیدی که به مجموعه قالب های یوتاب اضافه می شوند نیز به صورت رایگان استفاده کنید.

   همه ی قالب های موجود در سایت ساز یوتاب برای مشاهده در انواع گوشی و تبلت ها مناسب سازی شده اند و به صورت ریسپانسیو در اختیارتان قرار می گیرند و نیازی به هیچ هزینه اضافه ای برای این کار نیست.

  شما می توانید در رابطه با روند فعالیتتان ، علایق مخاطبینتان و یا هر موضوع دیگری نظرسنجی به عمل آورید.

با نظرسنجی می توانید برای ادامه روند فعالیت شرکت و یا گروهتان بهتر تصمیم گیری نمایید.

  از طریق پیامک و ایمیل نیز می توانید با اعضا و کاربران وب سایتتان در ارتباط باشید و آن ها را در جریان فعالیت هایتان قرار دهید.

 در صورت فعال سازی پیامک و ایمیل بر روی وب سایت ، پیام عضویت ، فراموشی رمز عبور و .

.

.

برای اعضا ارسال می گردد.

   در پنل مدیریت یوتاب بستری فراهم شده است تا کاربران بدون نیاز به صرف هزینه های گزاف بر سئوی داخلی خود کار کنند.

امکاناتی نظیر : باکس کلمات کلیدی برای هر صفحه به صورت جداگانه ، متاتگ دیسکریپشن برای هر صفحه به صورت جداگانه ، تگ عنوان یا تگ تایتل برای تمامی منو ها ، متاتگ کپی رایت ، تنظیم آدرس تمامی صفحات سایت به شیوه دلخواه (آدرس url دلخواه) ، ریدایرکت 301 صفحات 404 و دیگر تنظیمات مربوط به سئو بر روی کلیه سایت های طراحی شده با یوتاب قرار دارد.

همچنین نقشه سایت به صورت اتوماتیک برای همه سایت ها اجرا می شود.

آموزش ها و مقالات جامع و به روزی نیز در زمینه سئو سایت برای شما فراهم شده است که در بخش بلاگ یوتاب می توانید از آن ها استفاده کنید.

    ریز امکانات طراحی سایت شرکتی را در جدول زیر مطالعه نمایید : توجه نمایید در سایت ساز یوتاب وب هیچ محدودیتی در ایجاد صفحات ، شاخه ها و زیر شاخه ها و همچنین پارک دامنه وجود ندارد و شما می توانید بدون هیچ محدودیتی به مدیریت سایت خود بپردازید.

  ​ کلیه امکانات فوق بصورت پیش فرض برروی قالب وجود دارد و قابلیت افزایش امکانات دیگر به قالب بسهولت امکان پذیر می باشد.

مرتبط با بخش برای موفقیت ، هرکس از جایی شروع به کار می کند و گاهی از نقطه صفر شروع می کند .

اما شما این شانس را دارید که تنها نباشید و چرخ را از نو نسازید .

تیمی حرفه ای را گرد هم آوردیم ، تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای شما عزیزان باشیم ، تا رویاهایتان را بسازید رسالت سایت ساز یوتاب ، ارائه خدمات عالی با پشتیبانی 24 ساعته به کاربران گرامی و همراهی و همیاری آنها برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی و قدم نهادن در این دنیای بی انتها می باشد .

مفتخریم که تا کنون توانستیم تعداد زیادی کسب و کار را یاری کنیم تا بدون پرداخت هزینه های گزافی که در این وادی دریافت می شود ، کسب و کارهای خود را راه اندازی نمایند .

سایت خود را از ما بخواهید و به خانواده یوتاب وب بپیوندید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map