طراحی سایت مداد ابرو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت مداد ابرو شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی ابرو   -  ابروهای اضافی را با موچین بردارید.

دقت کنید که برای زیبایی بیشتر ابرو باید برداشتن موهای آن را در جهت رشد موها انجام دهید.

  برداشتن مو های اضافی با موچین   - اگر لازم است با تیغ ابرو موهای خیلی ریز زیر ابرو را که با موچین برداشته نمی‌شود اصلاح کنید.

  تیغ زدن موهای زیر ابرو   - برای شانه کردن ابروها از یک شانه ابرو استفاده کرده و همه تارهای ابرو را به سمت بالا شانه کنید.

پس از این که موهای ابرو را به سمت بالا شانه کردید، شانه تان را در لبه خارجی ابرو نگه دارید، هر مویی که از آن بلندتر بود، نیاز به کوتاه شدن دارد.

    شانه کردن ابروها   - در این مرحله باید موهای بلند ابرو که از قبل شناسایی شده بودند را با قیچی کوتاه کنید.

  چیدن ابروهای بلند با قیچی   - اگر ابروهای خیلی نامرتبی دارید یک‌بار هم آنها را به سمت پایین شانه كرده و موهای خیلی بلندش را قیچی کنید.

بعد از پیرایش با قیچی باید ابروها چنین حالتی پیدا کنند،با مقایسه این شکل و حالت اول می‌توانید تفاوت را ببینید.

   شکل دهی به ابروها    - برای شکل دهی و استایل دادن بهتر به ابروها باید از آکوا ابرو یا مداد ابرو نرم برای پر کردن جاهای خالی ابرو استفاده کرده و آنها را در نقطه مورد نظر خود ثابت کنید.

با این کار نمای کلی شکل ابروهای شما بهتر و زیباتر خود را نشان خواهد داد.

  طراحی ابرو با مداد   - برس ابرو رادر سایه یا پودر مخصوص ابرو بزنيد و خیلی آرام داخل ابرو را پر كرده، می‌توانید از کمان ابرو کار را شروع کنید.

  طراحی ابرو   - با ضربات آهسته ابرو را پر كنيد، در این مرحله بهتر است از 2 رنگ پودر کمی تیره‌تر و کمرنگ‌تر استفاده كنید، یعنی برای کناره‌های ابرو از کم‌رنگ‌تر و داخل ابرو پر رنگ‌تر .

حواستان باشد به هیچ وجه نباید پودر اضافی روی برس باشد.

  سایه زدن ابرو   - فراموش نکنید که تا انتهای کار مدام صورت خود را از جلو آینه عقب آورده و دورنمای کار خود را تماشا کنید تا از شکل دلخواه ابرو خود دور نشوید.

  پودر زدن ابرو      - در نهایت با مقدار خیلی کمی پودر ایرادات را برطرف کنید، حواستان باشد به هیچ وجه، روی ابرو پودر اضافی باقی نماند.

  یکنواخت کردن رنگ ابروها   - حالا با یک برس ریمل تمیز رنگ‌های ابرو را یکنواخت کنید، زيرا این برس کشیدن تمام پودرهای اضافی را نیز پخش می‌کند و به ابرو حالتی طبیعی‌تر می‌دهد.

(بیشتر بخوانید: هایپر نچرال ابرو)   طراحی ابرو   - اگر لازم است زیر ابرو را کانسیلری که یک درجه از رنگ پوست‌تان روشن‌تر است، بمالید تا هم قاب ابرو خود را بهتر نشان دهد و هم ابروهایتان تمیزتر به نظر برسند.

  ژل ابرو   با کمک ژل ابرو، تارموهای بلند ابروی خود را در جای خود ثابت کنید.

برای زدن ژل نیز ابروها را به سمت بالا و خارج چشم شانه کنید تا حالت بهتری داشته باشند.

  طراحی ابرو   - حالا روی استخوان ابرو، مقداری سایه کم‌ رنگ بزنید تا رنگ زیر ابرو یکنواخت شود و ابرو و حالت‌ آن منظم‌تر و تمیزتر به نظر برسد و شکل ابرو نیز خود را بهتر نشان دهد.

    طراحی ابروی طراحی شده   طراحی زیر ابرو   گردآوری: بخش آرایش و زیبایی سیماگر     زیبایی خود را دوچندان کنید قاعدگی دردناک زنان و دختران لاغری موضعی با لیزر راهی بدون بازگشت برای ترک سیگار قابلیت افزودن لباس حین شست و شو لیفت و پروتز سینه توسط پزشک برتر تهران موخوره وشکنندگی موهاتو بااین روغن درمان کن تردید و دو دلی قبل از ازدواج ترک سیگار آسان با هیپنوتیزم! معرفی عطر با ماندگاری بالا و ارزان! برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی! مشاوره رایگان درمان با گیاهان دارویی تست شنوایی و درمان وزوز گوش بیماری ها و پیشنهاد جوشونده الان بهترین فرصت برای بازسازی پوستته! Makan Inc.

‎| All Rights Reserved - © 2013 - 2020

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map