طراحی سایت مزایده آنلاین

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت مزایده آنلاین شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی سایت مزایده آنلاین امروزه در زمینه های متعدد طراحی می گردد و پروسه مزایده را با اهداف متعددی در بستر طراحی سایت مزایده آنلاین به انجام می رسانند.

از این طریق کاربران به راحتی وارد سایت می شوند و در خصوص مزایده کسب اطلاع می نمایند و سپس می توانند نظر و پیشنهاد خود را در زمینه مزایده درج نمایند.

برای مدیریت تعداد بالای درخواست مزایده و ثبت و تائید اعتبار خریداران و فروشندگان، بایستی بستری برای این کار فراهم شود.

این بستر در حال حاضر فراهم شده است.

اینترنت به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای بشر، بستر و شرایطی را فراهم کرده است تا انسان‌ها بتوانند بدون در نظر گرفتن موقعیت‌ جغرافیایی و محدودیت‌های فیزیکی، با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و همکاری‌های شخصی و یا حرفه‌ای را شکل دهند.

از این ‌رو می‌توان از این ویژگی و پتانسیل، در برگزاری مزایده‌های به‌صورت آنلاین استفاده کرد.

از این رو نیاز به یک وب‌سایت تخصصی مزایده ضروری به نظر می رسد.

 تمامی اصولی که در مزایده به شکل مستقیم وجود دارد در مزایده آنلاین هم قابل پیاده سازی است.

برای مثال سه عامل اصلی (فروشنده، کالا و خریدار) که در مزایده مستقیم دخیل است در سایتهای مزایده  نیز وجود دارد.

همانطور که می دانید برای شرکت در مزایده فرد باید بلیت آن را تهیه کند که این مسئله در سایتهای مزایده هم وجود دارد چون افرادی که قصد شرکت در مزایده را داشته باشند باید هزینه مشارکت را در سایت پرداخت کنند تا به صورت آنلاین وارد مزایده شوند.

در سایتهای مزایده امکان اینکه هر کاربر عضو با پرداخت هزینه، کالای خود را به مزایده بگذارد و کاربران دیگر با پرداخت هزینه وارد مزایده شوند و با یکدیگر به رقابت بپردازند وجود دارد.

علاوه بر این امکان برگزاری هر دو نوع مزایده (مزایده عمومی و مزایده خصوصی) فراهم است.

همچنین امکان نظردهی درمورد کالاهایی که به مزایده گذاشته شده اند در سایتهای مزایده وجود دارد.

طراحی سایت مزایده می بایست ویژگیهایی زیر را داشته باشد:-  طراحی وب سایت مزایده می بایست توانایی پشتیبانی از ترافیک بالا را داشته باشد.

یک وب سایت مزایده نباید محدودیتی در تعداد افراد شرکت کننده داشته باشد و در چنین سایتی نباید ارتباط شرکت کنندگان و برگزار کنندگان مزایده به هیچ وجه قطع شود.

- امکان ثبت‌نام.

در طراحی سایت مزایده می بایست امکان ثبت نام فروشندگان و خریداران و اهراز هویت واقعیشان، امکان ثبت مزایده جدید توسط فروشندگان، امکان ثبت نام در یک مزایده توسط شرکت کنندگان و امکان پرداخت الکترونیکی برای طرفین فراهم باشد.

 - پشتیبانی وب سایت.

یک وب سایت مزایده میبایست تیم پشتیبانی درستی داشته باشد تا شرکت کنندگان به سایت اعتماد کنند و در مزایده ها شرکت کنند.

- مدیریت کاربران.

در طراحی سایت اختصاصی مزایده می باسیت امکان مدیریت کاربران قرار داده شود تا بتوان کاربران را در دو دسته خریداران و فروشندگان مدیریت و برای هر گروه به صورت جداگانه خبرنامه ارسال کرد.

- طراحی ریسپانسیو.

سایت طراحی شده می بایست در سایر دستگاه ها مثل موبایل و تبلت نیز قابلیت نمایش داشته باشد تا کاربران بتوانند مزایده ها را در همه حال پیگیری کنند.

- امنیت سایت.

اطلاعات یک مزایده و مبالغی که در آن در حال انتقال است میبایست در امنیت کامل باشند.

طراحی وب سایت مزایده آنلاین با اهداف متعددی در زمینه های تجاری، بازرگانی، صنعتی و عمرانی می تواند طراحی گردد تا افراد پس از عضویت نظر و پیشنهاد خود در خصوص مزایده را درج نمایند و از این طریق امکان پروفایل سازی برای کاربران و نیز امکان شرکت در مزایده به صورت آنلاین برای آن ها فراهم شود.

در واقع در بستر طراحی سایت مزایده آنلاین امکان پروفایل سازی برای کاربران و نیز امکان درج مزایده به صورت عدد و یا فرمت های دیگر و همچنین درج اطلاعات هویتی در مزایده را می توان در نظر گرفت.

در واقع طراحی سایت مزایده آنلاین باید رفاه شرکت کنندگان برای مشارکت در مزایده و نیز برگزارکنندگان مزایده مد نظر قرار گیرد تا رضایتمندی هر دو طرف را به دنبال داشته باشد.

  در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز نمودیم و طی سال ها خدمت به مشتریان عزیز به تجارب با ارزشی رسیده ایم و در ادامه ی مسیر نیز، تمام تلاش خود را صرف ارتقای هر چه بیشتر کیفیت فعالیت های خود می‌نماییم.

گروه سها دانش با نام تجاری نورو وب در زمینه طراحی سایت، سئو و راه اندازی انواع سایت حرفه ای در بستر وب مشغول به فعالیت می باشد.

شرکت نورو وب با سالها تجربه در زمینه طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی و بهره گیری از تیم خلاق خود راه حلی مناسب برای شما می باشد.

این مجموعه علاوه بر ارائه خدمات حرفه ای در زمینه طراحی سایت می تواند با تکیه بر تجربه و دانش خود در سایر زمینه های مهم شامل سئو و بازاریابی نیز فعالیت کند.

کلید ورود به دنیای دیجیتال، تعیین کاربرد سایت مورد نظر شما به همراه دریافت مشاوره کادر تخصصی نورووب می‌باشد که به طراحی بهینه ی سایت شما کمک بسزایی می کند.

بهینه‌سازی موتور جستجو که به اختصار سئو (SEO) نامیده میشود، روندی است که در آن جایگاه یک وب سایت در صفحات جستجو بهبود میابد.

بزرگترین شرکت تبلیغات اینترنتی و پارتنر گوگل در ایران با داشتن بالغ بر سی هزار کاربر و بیش از ۱۰ سال تجربه، بهترین کیفیت و مشاوره را در زمنیه تبلیغ اینترنتی و گوگلی به شما ارائه می دهد.

اگر تبلیغات با برنامه ریزی اصولی انجام گردد نتایج مثبت و فوق العاده‌ای در پی خواهد داشت به این صورت که پس از مدتی مقبولیت اجتماعی پیدا می‌کنید و شناخته می‌شوید.

تیم طراحی سایت و سئو نورو وب هرآنچه که شما در مورد طراحی سایت نیاز داشته باشید را در اختیارتان می گذراند تا شما بتوانید بهترین تصمیم را برای طراحی سایت اختصاصی استارت آپ خود اتخاذ کنید و بالاترین بازدهی را از سرمایه گذاری مالی و زمانی خود داشته باشید.

امید است با اعتماد به شرکت طراحی سایت نورو وب، چشم انداز بسیار خوبی برای کسب و کار خود ترسیم کنید.

افزون بر موارد گفته شده، شرکت نورو وب برای خدمت رسانی هرچه بهتر، اقدام به نقد و بررسی سئو سایت ها در حوزه های مختلف کرده است.

شما می توانید در مورد هر یک از سایت ها تحلیل جامعی از طراحی سایت و سئو مطالعه کنید و صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شرکت مربوطه در تماس باشید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map