طراحی سایت مشابه دیوار

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت مشابه دیوار شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت مشابه دیوار شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

رایاپردازش هزاره چهارم پارس در رایاپارس جستجو کنید تقریباً در طول زندگی همه ما این اتفاق پیش افتاده که تصمیم به خرید وسایل یا فروش وسایل دست دوم خودمان داشته باشیم.

مثلاً فرض کنید در انباری خانه شما وسایلی موجود هست که سالهاست خاک میخورد و شاید این وسایل به کار کسی بیاید و شما هم به مقداری پول احتیاج داشته باشید.

خب بنظر شما باید چکار کرد؟ میتوانید وسایل خودتان را به سمساری برده و به فرد سمسار بفروشید که با این کار شما از فرد نیازمند خبری ندارید و ممکن است وسایل شما برای اینکه به دست نیازمندش برسد چند دست بچرخد و نفر نهایی با قیمت بالایی باید این وسیله را تهیه کند در صورتی که میتوانید بجای این کار، سری به سایت هایی مثل دیوار و شیپور زده و براحتی با گرفتن چند عکس از وسایل خود و قیمت گذاری بر روی آنها، آن ها را به راحتی بفروش برسانید و به دست نیازمند واقعیش برسانید.

این اپلیکیشن ها و سایت های نیازمندی توانستند پیوند مناسبی بین خریدار و فروشنده به وجود آورند.

برای نمونه میتوان به سایت دیوار اشاره کرد.

مجموعه تیم دیوار توانست با طراحی سایت و اپلیکیشن آگهی و نیازمندی محبوبیت بسیار بالایی در بین اپلیکیشن ها و همچنین درآمد بسیار خوبی از این طریق کسب کند.

تیم رایا پارس در این راستا و با داشتن نمونه های بسیار خوب مانند طراحی سایت آگهی کهربا خودرو و طراحی سایت آگهی بروز باش، توانسته کارهای موفق و باکیفیتی از خود ارائه دهد.

تیم رایا پارس امکان طراحی اپلیکیشن نیازمندی و طراحی سایت نیازمندی را برای مشتریان گرامی فراهم کرده که همواره برای مشاوره در این امر می توانید با متخصصین رایا پارس در ارتباط باشید.

شما می توانید جهت سفارش طراحی سایت و اپلیکیشن مشابه دیوار با ما در تماس باشید.

راههای ارتباط با کارشناسان رایا پارس طراحی سایت مشابه دیوار یا طراحی سایت خدماتی مثل دیوار این امکان را برای کاربران شما فراهم میکند که بتوانند براحتی محصولاتی که مورد نظر شما هستند را بفروش برسانند و همینطور آنهایی که به این محصولات احتیاج دارند آنها را بخرند.

آنها میتوانند با دسته بندی کردن محصولات، اجناس مورد نظر خود را پیدا کنند و به ساده ترین شکل ممکن با فروشنده ارتباط برقرار نمایند.

مزیت این کار اینست که در این میان واسطه ها حذف شده و برای کاربران از نظر اقتصادی بسیار به صرفه تر است.

همینطور کسب و کارهای مختلف می توانند فعالیت های خود و خدماتشان را به کابران زیادی نمایش دهند.

این چند مورد تنها یک بخش کوچکی از مزایای طراحی سایت خدماتی مشابه دیوار یا اپلیکیشن خدماتی مثل دیوار است.

برای مثال یکی از خدماتی که در اپلیکیشن خدماتی یا سایت خدماتی قابل ارائه و درآمد زا هست میتوان به نردبان دیوار اشاره کرد; شما هم میتوانید در اپلیکیشن یا سایت خدماتی خود با دریافت مبلغی از کاربر آگهی های آنها را بصورت ویژه نمایش دهید و در مدت زمانی معین در بالای فهرست دیگر آگهی ها نمایش دهید.

همچنین میتوانید از شرکت ها و سازمان های مختلف تبلیغات دریافت کرده و آنرا در اپلیکیشن یا سایت خود نمایش دهید.

قابلیت ثبت آگهی به روش های مختلفی از جمله ویژه، فوری و رایگان.

امکان نمایش شهرها و دسته بندی های مختلف.

پنل مدیریتی حرفه ای.

اپلیکیشن بسیار کم حجم و مناسب جست و جو متناسب با موقعیت مکانی امکان مشاهده تصاویر محصولات ساختن پروفایل شخصی مدیریت آگهی ها و خدمات در پنل کاربری دسته بندی بسیار جامع و گسترده جست و جوی سریع در تمامی آگهی ها قرار دادن نقشه موقعیت مکانی خدمات امکان افزودن و ذخیره محصولات و خدمات منتخب نسخه وب و معرفی اپلیکیشن و.

.

.

مشاوره رایگان جهت طراحی سایت و اپلیکیشن خدماتی راههای ارتباط با کارشناسان رایا پارس برچسب ها : سید مصطفی سیادت 1398/08/19 13:47:55

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map