طراحی سایت مشابه زومیت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت مشابه سیماگر شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت مشابه سیماگر شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

می توانید تصور کنید قبل از اینترنت دنیا به چه شکل بوده است؟ با همگانی شدن کامپیوتر و اینترنت، امروزه نوشتن نامه با قلم، صف ایستادن در بانک و انجام امور اینچنینی خنده دار به نظر می رسد.

ما در این مقاله قصد نداریم وب سایت های ارزشمند و کاربردی را معرفی کنیم، البته وب سایت هایی که در ادامه معرفی می شوند دارای طراحی غیر حرفه ای نیستند و مطمئنا با مشاهده آنها متعجب خواهید شد.

پیش از این، 50 وب سایت از 100 وب سایتی که قبل از مرگ می بایست ببینید را به شما معرفی کردیم اگر این مجموعه را مشاهده نکرده اید می توانید از طریق لینک هایی که در ادامه آمده است آنها را مشاهده کنید: برای ورود به هر وب سایت برروی عنوان آبی رنگ کلیک کنید.

این وب سایت ساده، متن وارد شده را با حالت های مختلف شتر نمایش می دهد.

هر چه دوست دارید را در جعبه متن تایپ نمایید و نتیجه بامزه را مشاهده کنید.

اگر قرار است خبر بدی را به کسی بدهید شاید بهتر باشد از این فونت استفاده کنید! بعنوان مثال: I'm not in love with you وارد وب سایت donothingfor2minutes شوید و به مدت دو دقیقه دست به ماوس و کی برد خود نزنید.

اگر دست به ماوس و کی برد بزنید دو دقیقه از نو شروع می شود.

پس برای 120 ثانیه استراحت کنید و از صدای موج های دریا لذت ببرید.

این وب سایت توسط Alex Tew طراحی شده است که پیش تر با وب سایت تک صفحه ایی یک میلیون دلاری معروف شده بود.

اگر علاقمند بازی محبوب Tetris هستید می توانید بازی یک بعدی آن را نیز امتحان کنید در این بازی نمی توانید بلوک ها را جابجا کنید تنها کاری که می توانید انجام دهید تند و کند کردن سرعت سقوط بلوک هاست.

برای رکورد زدن در این بازی تنها کافی است وب سایت را باز کرده و آن را باز رها کنید و به کارهای خود برسید.

ابزارهای کوچک کردن لینک های بزرگ مانند TinyURL.

com کار را راحت می کنند و امروزه بسیاری از وب سایت ها از آنها استفاده می کنند.

اما Shady URL دقیقا برعکس عمل می کند و آدرس اینترنتی را به آدرس بسیار بزرگتر تبدیل می کند و به سختی کسی می تواند آن را تایپ کند.

شاید بعضی اوقات نیاز داشته باشید که کسی نتواند به راحتی آدرس صفحه مورد نظر شما را تایپ کند.

اگر به بازی های تخته علاقمندید می توانید از تاس های مجازی این وب سایت استفاده کنید.

هر بار که برروی Roll کلیک می کنید 6 تاس بصورت تصادفی اعدادی  را نمایش می دهند.

اگر شما هم ریش عجیب و غریب دارید می توانید تصویر خود را در این وب سایت آپلود کنید و اجازه دهید تا کاربران به ریش شما امتیاز دهند! همچنین می توانید به ریش دیگران امتیاز دهید و یا به ریش های عجیب و غریب و بعضا تمسخرآمیز دیگران بخندید.

در این وب سایت تصاویر ویرایش شده فوتوشاپی خنده داری از ترکیب آبشار، ساندویج و انسان را مشاهده خواهید.

تقریبا تمام فایل های فلش از بنرهای تبلیغات ی تا بازی های فلش داری Loading هستند یعنی زمانی که فایل فلش در حال دانلود شدن است یک انیمشن کم حجم روند دریافت فایل را نمایش می دهد.

وب سایت Pretty Loaded شامل مجموعه کم نظیری از لودینگ های فلش است.

اگر طراح فلش هستید می توانید از ایده های مختلف استفاده در این وب سایت استفاده کنید و یا لودینگ خود را در آن آپلود کنید.

اگر کاربر عادی هستید نیز می توانید با صرف چند دقیقه انیمیشن های جالبی را تماشا کنید.

این وب سایت، سایت های را بصورت در حال چرخش نمایش می دهد، حتی زمانی که وب سایت مورد نظر شما در حال چرخش است می توانید در جعبه های متن، تایپ کنید.

در کادر جستجو عبارت مورد نظر خود را وارد کنید و سپس برروی یکی از لینک ها کلیک کنید هر سایتی که باز می شود بصورت ساعتگرد شروع به چرخش می کند.

لطفا در نظر داشته باشید که سیماگر در صورت مشاهده‌ی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند.

همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاح‌دید سیماگر، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد.

در صورت مشاهده‌ی تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن به آن‌ها جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق آیکون گزارش به اطلاع ما برسانید.

کمی از تکنولوژی فاصله بگیرید تولید و توسعه نرم‌افزار سیماگر توسط شرکت آویژه انجام می‌شود.

سرورهای سیماگر توسط پارس پک میزبانی می‌شود.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map