طراحی سایت مشابه سایت چیلیوری

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت مشابه سایت چیلیوری در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سلام یه سیستم سفارش انلاین غذا مشابه چیلیوری و اسنپ فود و یا سیستم های مشابه رو میخوایم اول اینکه لطفا دوستانی که قبلا نمونه مشابه پیاده سازی کردن و تجربه کاری و نمونه کار دارن وقیمت معقول دارن پیشنهاد بدن دوم زمان و رابط کاربری و زیبایی کار برای ما خیلی مهم است • همچنین دوستانی که دارای نمونه کار هستند لینک نمونه کارها را همراه با اثبات فنی بفرستید.

ویژگی های اصلی: 1- اپ اندروید 2- اپ آی او اس 3- وب سرویس مدیریت کل سیستم *وبسایت برای مشتری لازم اسن ویژگی هادر نسخه کاربر: 1-امکان پیگیری لحظه ای سفارش 2-ثبت نام فقط با نام و نام خانوادگی,شماره همراه,آدرس با فعال سازی از طریق شماره موبایل 3-یک اسلایدر در صفحه لیست رستوران ها برای تبلیغات و اسلایدر در صفحه رستوران ها برای نمایش فضای داخلی رستوران 4- قابلیت ایجاد نامحدود زیرمنو 5- جست و جوی رستوران ها بر اساس تگ (نوع غذا، غذاهای موجود در منو) یا ایجاد یه منو برای انتخاب رستوران ها بر اساس تگ های محدود 6- قابلیت اضافه کردن رستوران یا غذا به علاقه مندی ها 7- ثبت مشخصات و اطلاعات برای هر رستوران 8- ثبت نظرات برای هر رستوران 9- مشاهده و مطالعه رستوران ها و نظرات دیگران 10- امکان اعمال تخفیف روی رستوران و دسته غذایی 11- ثبت و معرفی رستوران جدید(برای صاحیبن رستوران) 12- نگهداری از سابقه سفارشاتی که تا به این لحظه کاربر داده است 13- مشاهده و افزایش اعتبار به صورت دستی 14- مشخص بودن باز یا بسته بودن رستوران ها 15- انتخاب محل تحویل غذا از روی نقشه 16- پرداخت فقط بصورت نقدی و حداقل از دو درگاه مختلف 17- امکان تعیین حداقل میزان سفارش برای هر رستوران 18- امکان تعیین حداقل میزان سفارش برای ارسال رایگان غذا برای هر رستوران 19- امکان اعمال هزینه ارسال بر اساس یه منوی آپشن بیس برای هر رستوران 20- ارتباط با ما a.

از طریق تلفن b.

از طریق پیامک c.

در تلگرام ویژگی های کلی سیستم برای مدیریت مجموعه: 1- اتصال کامل اپلیکیشن ها 2- اتصال برنامه ها برای پرداخت آنلاین 3- قابلیت تغییر وضعیت سفارش برای مشاهده کاربر 5- قابلیت تعریف ادمین برای کل مجموعه 6- امکان تعریف رستوران به صورت کامل با امکانات زیر: a.

مشخصات کامل رستوران b.

تعریف منو و زیرمنو به تعداد نامحدود c.

تنظیم ساعت کاری برای ایام هفته d.

اعلام تعطیل بودن یا نبودن رستوران e.

مشاهده لیست سفارشات پرداخت شده و نشده رستوران در صفحه خود رستوران f.

امکان تعریف کد تخفیف برای هر رستوران g.

امکان تعریف نرخ پیک برای هر رستوران بسته به محدوده شهری(بصورت آپشن بیس و نه از روی نقشه) با کلیک روی ثبت نام موافقت خود را با قوانین پونیشا اعلام میدارید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map