طراحی سایت مشابه سینما تیکت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت مشابه سینما تیکت شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

۲۰ اسفند ۱۳۹۸ زمان مطالعه : 5 دقیقه برای بوکمارک این نوشته وارد شوید هلدینگ صباایده مالک صددرصدی «سینماتیکت» پلتفرم آنلاین فروش بلیط سینما شد.

مدیران سینماتیکت و صبا ایده هدف از این سرمایه‌گذاری صباایده را توسعه این پلتفرم اعلام کردند.

البته این تمام تغییرات در سینماتیکت نیست چرا که از حدود یک ماه گذشته علی‌اصغر ترکیان مدیرعامل این پلتفرم جای خود را به امین جعفری داده است.

براساس اظهارات مدیرعامل جدید سینما تیکت به پیوست هلدینگ صباایده تمام سهامی که ترکیان در اختیار داشته را خریده است.

به گزارش پیوست، هلدینگ «صباایده» مالک برندهای آپارات، فیلیمو و صباویژن که پیش از این ۴۵ درصد از سهام «سینماتیکت»، پلتفرم آنلاین فروش بلیط سینما را در اختیار داشت، با خرید باقی سهام، مالک صددرصدی این پلتفرم شد.

آنطور که امین جعفری مدیرعامل جدید سینماتیکت می‌گوید این پلتفرم در بازار آنلاین فروش بلیط سینما بیش از ۸۰ درصد سهم بازار را دراختیار دارد و  با این سرمایه‌گذاری قصد دارند حوزه فعالیت خود را گسترش دهند.

امین جعفری، مدیرعامل سینماتیکت در این مورد به پیوست گفت: «با این سرمایه‌گذاری، ما قصد داریم رویکرد کسب‌وکاری خود را تغییر دهیم.

یعنی می‌خواهیم به سمت توسعه حرکت کنیم.

تاکنون تمرکز سینماتیکت، فروش آنلاین بلیت سینما بود؛ اما حال قصد ما این است تا وارد حوزه‌هایی چون صنعت سینماداری شویم که پیش از آن به آنها نپرداخته بودیم.

» او ادامه داد: «احتمال دارد به فروش بلیط باقی اصناف چون بلیط فروشی ورزشی و موزه‌ها هم بپردازیم.

البته این اقدامات تنها ایده هستند.

» به گفته جعفری صباایده با توجه به تجربه و شناخت و دانش فنی که در حوزه ویدیو و سینما و تبلیغات آنلاین دارد، می‌تواند به سینماتیکت در بحث بهبود زیرساخت فنی هم کمک کند.

جعفری اما به روزهای سخت فعالیت این پلتفرم‌ها با توجه به شیوع ویروس کرونا در هفته‌های اخیر اشاره کرد و گفت: «در این روزها با شیوع ویروس کرونا درآمد سینماتیکت صفر شده است؛ اما ما این تهدید را به فرصت تبدیل کردیم.

با این سرمایه‌گذاری این روزها در حال تغییراتی در UI و UX سینماتیکت هستیم.

زیرساخت فنی را باگ‌گیری می‌کنیم و بهبود می‌بخشیم.

» او در پاسخ به این سوال پیوست که راه‌حل آنها برای جبران ضرر کسب‌وکارشان دراین روزها چیست، بیان کرد: «ما برای جبران ضرر خود به سراغ راه‌حل‌هایی چون تعدیل نیرو نخواهیم رفت؛ اما برنامه ما برای جبران ضرر برنامه توسعه‌ای است با سرمایه‌گذاری صباایده در پیش گرفتیم.

» جعفری همچنین بیان کرد: «اگر اتفاق عجیبی در کشور رخ ندهد از خرداد ماه امسال قصد داریم به صورت جدی به صنعت سینماداری و سالن‌داری بپردازیم و ضرر خود را در آن‌زمان جبران کنیم.

البته این موضوع هم در حد ایده است.

» هلدینگ صباایده نیز در خبری که برای رسانه‌ها ارسال کرده هدف از سرمایه‌گذاری خود بر سینماتیکت را تحول در حوزه بلیط‌فروشی آنلاین سینما، توسعه دانش و زیرساختی سامانه بلیت‌فروشی در حوزه فرهنگ و هنر اعلام کرده است .

این هلدینگ که در حوزه ویدئو، استریم و تبلیغات آنلاین فعال است، پیش از این با خرید ۲۰ درصد سهام «فلایتیو»، سامانه فروش آنلاین بلیت هواپیما و خرید همچنین به طور رسمی وارد بازار فروش و رزرواسیون بلیت هواپیما و قطار شد.

صباایده در حالی مالک صددرصدی سهام سینماتیکت شده که تا چند ماه گذشته نام این پلتفرم با عنوان یک سرویس انحصار طلب در زمینه فروش آنلاین بلیط سینما گره خورده بود.

سینماتیکت برای ۸ سال تنها سرویس آنلاین فروش اینترنتی بلیط سینما بود تا در نهایت بهمن‌ ماه سال جاری علیرضا صادقیان موسس سامانه tik8 در توییتی از شکست این انحصار خبر داد.

به نظر می‌رسد با شکست این انحصار تغییراتی هم در تیم مدیریتی سینما‌تیکت کلید خورده است.

براساس اظهارات مدیرعامل جدید سینماتیکت از حدود یک‌ ماه گذشته با تغییرات در مجموعه مدیریتی سینما تیکت او جانشین مدیرعامل پیشین این مجموعه یعنی علی اصغر ترکیان شده است.

جعفری در مورد این تغییرات به پیوست گفت: «آقای ترکیان سهام‌دار و مدیرعامل بود و من هم قائم‌ مقام مدیرعامل بودم.

سهام آقای ترکیان را هلدینگ صباایده خریداری کرد و تصمیم براین شد تا من مدیرعامل شوم.

» او ادامه داد: «بحث سهامداری بود.

آقای ترکیان با اینکه در حوزه اجرایی در کنار ما نیستند؛ اما به عنوان بنیانگذار سینماتیکت در کنار ما خواهند بود.

» اما جعفری در مورد ادعای انحصارطلبی سینماتیکت در بازار خرید اینترنتی بلیط به پیوست گفت: «سایت TIK8 از اولین سایت‌هایی بود که انحصار در این بازار را شکست.

هم‌اکنون سازمان سینمایی هم سایت‌هایی برای فروش بلیت راه‌اندازی کرده است.

واقعیت این است که این انحصار، انحصاری نیست که از سمت نهاد یا شخص خاصی اعمال شود؛ بلکه انحصار نانوشته بود و دلیل آن عدم جذابیت این کسب‌وکاربود.

» او در ادامه توضیح داد: «چون حجم گردش مالی (turnover) این حوزه گردش مالی بالایی نیست حتی کارمزدها هم کارمزدهای بالایی نیستند به همین خاطر جذابیتی برای کسب‌وکارهای بزرگ نداشت.

» او همچنین تاکید کرد: «اگر سینماتیکت را با شرکت همکارمان که بلیط کنسرت می‌فروشد، مقایسه کنید، آن شرکت بلیط کنسرت میانگین ۹۰ هزار تومان با کارمزد ۵ درصد می‌فروشد.

ما بلیط سینمایی را می‌فروشیم که میانگین قیمت آن ۱۵ هزار تومان با کارمزد حدود ۲ درصد است.

این حوزه برای خیلی از کسب‌وکارها جذاب نیست.

» به باور او شاید دلیل انحصاری که پیش از این در این حوزه ایجاد شده  به این خاطر بود که کسی به این حوزه رغبت نشان نمی‌داد.

برای بوکمارک این نوشته وارد شوید سال ۸۷ به امید تغییرات بسیار در جامعه‌ام رشته علوم ارتباطات شاخه روزنامه‌نگاری را برگزیدم.

به صورت پراکنده در همشهری و مجله فرهنگ وسینما می‌نوشتم.

اما همواره فکر و ذکر منِ تازه‌کار پیرامون مسائل اجتماعی و سیاسی می‌گذشت.

تا اینکه سال ۹۵ وارد پیوست شدم و به واسطه پیوست پا به دنیای بیکران فناوری گذاشتم و عاشقش شدم.

ایده‌هاب، پلتفرم سرمایه‌گذاری اکوسیستم استارت‌اپی که هراز چندگاهی نیز گزارش‌هایی از وضعیت سهم بازار و… ابرآروان که در یک‌سال نخست فعالیت استارت‌آپ‌ها،خدمات زیرساختی رایگان به آنها عرضه می‌کرد، با توجه… وقتی همه اعضای خانواده در یک زمان در خانه حضور دارند و برای استفاده از… مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد از پرداخت تسهیلات به مشتریان بانک ملی تا سقف یک… نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * نام و نام خانوادگی* ایمیل* دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید سیماگر سیماگر سیماگر سیماگر سیماگر شما در حال مطالعه نسخه آزمایشی وبسایت ماهنامه پیوست هستید.

صاحب امتیاز: موسسه پرسش (پویندگان راز ستاره شمال) مدیر مسوول: محمدباقر اثنی‌عشری مدیرعامل: مجتبی محمودی سردبیر: آرش برهمند قائم مقام سردبیر: مهرک محمودی دبیر بخش ویژه: میثم قاسمی دبیرتحریریه آنلاین: سونیتا سراب پور دبیر تحریریه آفلاین: نسیم سلطان بیگی دبیر پیوست جهان: حمیدرضا نیکدل دبیرحقوق فناوری: مصطفی مسجدی آرانی تحریریه: آرش برهمند، مهرک محمودی، مجتبی محمودی، میثم قاسمی، حمیدرضا نیکدل، مصطفی مسجدی آرانی، سعید صباغی پور، مینا پاکدل، بهناز توحیدی، نسیم سلطان بیگی، سونیتا سراب پور، امید اعظمی تصویرسازی: داوود احمدی مونس ( آروین) طراح کاور‌ها: مهدی معتضدیان( دیان) عکس:مانی لطفی زاده، ندا ظهوری گرافیک و صفحه‌آرایی: سید سبحان علی ثابت فیلمبردار و تدوینگر: رضا طاهری پیلگاه ویرایش: نگار استادآقا امور مالی: شاپور رهبری ، محمد کاظمی نیا امور اداری: راضیه محمودی مرکز تماس: 0912-8238263 آگهی و مشترکین: 0912-8238263 پیوست را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map