طراحی سایت مشعل هیتر گلخانه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت مشعل هیتر گلخانه در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

فروش بخاری گازی گلخانه ای گرماسان هیتر های گرمایشی گلخانه فلزی استیل و آهنی - گلخانه ساخت انواع هیتر گلخانه - گلخانه هیتر و بخاری مشعل دار گلخانه و مرغدا.

.

.

ساخت و فروش سیستم گرمایشی در انواع مختلف با سوخت گاز - گازوییلی و برقی و در ظرفیت های گرمایشی مختلف از 25000 کیلو کالری تا 125000 کیلو کالری مشعل گازی یا همان مشعل گاز سوز نوعی از مشعل است که در موتورخانه های مرکزی و همچنین در سیستم گرمایش گلخانه از آنها استفاده می شود .

به صورت کلی آنها شباهت ها.

.

.

برای گرمایش گلخانه ها و مرغداری ها هیتر های صنعتی 300 هزار و 250 هزار بهترین گزینه از لحاظ مصرف انرژی و قیمت می باشند.

در بیشتر فصول سال به دلیل نوسانات زیا.

.

.

هیتر گلخانه ای فروش هیتر گلخانه ای فروش هیتر گلخانه ای جهت مصارف گلخانه ای با ظرفیتهای حرارتی مختلف 150، 250 و 350 هزار کیلو کالری برساعت با کیفیت من.

.

.

بخاری گلخانه ای ، بخاری صنعتی ، کولر صنعتی سلولزی مجموعه سانتریفیوژ فن طراحی و تولید انواع سیستم های تهویه هوا انواع بخاری های گلخانه ای تمام استیل و تم.

.

.

گروه تولیدی صنعتی مه گستر گلخانه ها به طور کلی به دو دسته گلخانه سرشاخه و گلخانه سیفی جات تقسیم بندی می شوند.

در گلخانه های سرشاخه حرارت پرتاب شده توسط بخاری.

.

.

فروش سیستم های گرمایشی گلخانه ساخت و نصب سیستم گرمایشی گلخانه ها شرکت آرمان کشت آریایی سبز در زمینه ساخت و نصب سیستم های گرمایشی مانند انواع بخاری گازسو.

.

.

فروش هیتر حرارتی 250٫000 pf در ایران - هیتر گلخانه ای : بهترین انتخاب به عنوان بخاری گلخانه و مرغداری.

به عنوان کم مصرف ترین گرماساز و بخاری دودکش دار .

.

.

طراحی و تولید انواع سیستم های تهویه هوا بخاری گلخانه ای بخاری صنعتی تمام استیل و کامل فولاد سیستم کنترل کامل هوشمند برند صادراتی ایران بالاترین کیفیت.

.

.

شرکت تعاونی گلخانه سازان نگین صادرات ایساتیس یزد تولید 4 مدل بخاری گلخانه با قیمت ارزان، فروش تجهیزات گلخانه از صفر تا صد ساخت انواع هیتر با کاربریهای متفاوت و مهندسی مرتبط با کاربری و کسب میانگینی از مصرف قیمت و کیفیت .

هیترهای ساخت ما با به کارگیری رایاتور کتابی به جای لوله.

.

.

فروش انواع هیتر های گلخانه ای در ظرفتهای 150000و 250000و 350000 کیلو کالری با قیمت و کیفیت مناسب : قیمت هیتر بخاری مرغداری هیتر مرغداری کوره هوای گرم و.

.

.

.

.

.

.

شرکت گلخانه سازان پارتاک ویهان گلشن بزرگترین خط تولید سازه های گلخانه فلزی قطعات و تجهیزات گلخانه ساخت هیترهای گرمایشی گلخانه استیل و آهن در ظرفیتهای مختلف فروش جقجقه، آچار خورشیدی و خورشیدی در شرکت گلخانه سازان ایساتیس گروه تولیدی صنعتی مه گستر گروه تولیدی صنعتی مه گستر در زمینه ساخت انواع هواکش ، رطوبت ساز و هیترهای صنعتی همراه با متخصصانی برای تولید،نصب و راه اندازی دستگ.

.

.

بخاری گلخانه ای فروش بخاری گلخانه ای در ظرفیتهای مختلف ظرفیت 150/000 کیلو کالری بر ساعت ظرفیت 250/000 کیلو کالری بر ساعت ظرفیت 350/000 کیلو کالری بر سا.

.

.

ظرفیت حرارتی هیتر های تولید شده توسط اروم کشاورز تا 300 هزار کیلو کالری در ساعت می باشد.

مناسب برای فضلی 1000 متر مربع با ارتفاع 6 متر- قابل استفاده برای گلخ.

.

.

اروم کشاورز با بیش از 15 سال سابقه تولید انواع هیتر های گلخانه ای می باشد.

هیتر گلخانه ای صنهتی مناسب برای فضاهای 150 متر تا 1000 متر مربع با ارتفاع 6 متر می.

.

.

تعمیرات و سرویس دوره ای دستگاه های گرمایشی تابشی سالن های صنعتی سیستم های گرمایش تابشی ، با رعایت استانداردهای بین المللی واستاندار های ایران تولید و عرضه .

.

.

شرکت نیرو تهویه الوند، تولید کننده ی سیستمهای سرمایشی و گرمایشی مدرن و صنعتی (گلخانه ها، مرغداری ها، سالن های صنعتی و .

.

.

) ***طرح تعویض مجموعه سوخت انواع جت .

.

.

هیترهای کوره هوای گرم گرماسان به عنوان یکی از پربازده ترین و کم مصرف ترین هیتر های هوای گرم تولید شده در کشور می باشد.

قدرت پرتاب هوای گرم بالا، سرعت عملکرد،.

.

.

پد سلولزی گلخانه و مرغداری شرکت بسپار عرضه کننده پدهای سلولزی گلخانه و مرغداری در ایران در این پد ها از تجهیزات تولید اروپایی و مواد اولیه فنلاندی استفاده م.

.

.

با توجه به بحران کم آبی و گسترش روز افزون احداث گلخانه و کشت گیاهان گلخانه ای یکی از بحث های مهم و حیاتی در این زمینه گرمایش سالنهای گلخانه می باشد.

زیرا به.

.

.

شرکت بسپار عرضه کننده پدهای سلولزی گلخانه و مرغداری در ایران در این پد ها از تجهیزات تولید اروپایی و مواد اولیه فنلاندی استفاده میشود با ارائه کارت گارانتی 2.

.

.

شرکت بسپار کاور های ضد سرما - گرماژ 150-8 - قابلیت تولید به دو صورت آب جذب و آب گریز - خصوصیات مکانیکی بسیار مطلوب - عرض 120 تا 320 تلفن تماس :0912-8238263 .

.

.

شرکت صدف سپید خلیج فارس نمایندگی فروش و نصب سیستمهای گرمایش و سرمایش گلخانه ها؛ سیستم کوره هوای گرم و سیستم لوله ای ال کارخانه گرما نور بهترین مدل شرکت بسپار عرضه کننده پدهای سلولزی گلخانه و مرغداری در ایران در این پد ها از تجهیزات تولید اروپایی و مواد اولیه فنلاندی استفاده میشود با ارائه کارت گارانتی 2.

.

.

شرکت گرماسان تامین کننده سیستم های گرمایشی شامل دستگاه کوره هوای گرم و دستگاه تابشی (لوله ای) ، سرمایشی کولرهای آبی آکسیال و پد کولر و دستگاه مه پاش سه عدد بخاری گلخانه با مشعل گازی به همراه سه مشعل گازوئیلی در حال کار به فروش می رسد.

تمامی امکانات و تجهیزات گلخانه خود را از راه دور و فقط از طریق گوشی موبایل کنترل نمایید.

با استفاده از هوش مصنوعی تمامی پارامتر ها اعم از دما،میزان رطوبت،می.

.

.

هوای داخل گلخانه باید تمیز و عاری از هر نوع آلاینده خطرناک باشد تا کیفیت محصولات کشت شده و سلامت آنها تضمین شود.

حتی کوچکترین آلودگی هوایی، باعث آسیب دبدن گی.

.

.

شرکت نیرو تهویه الوند تولید کننده انواع جت هیتر های مخصوص گلخانه ها، مرغداری ها و سالن های صنعتی می باشد.

جت هیتر دوموتوره دودکشدار برای گرم کردن فضاهایی چون.

.

.

چند عدد کوره حرارتی گلخانه با حداقل قیمت به فروش میرسد .

فوررررررری

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map