طراحی سایت ملون کره ای

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت ملون کره ای شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت ملون کره ای شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اخبار ١ نوامبر بنگتن در ادامه مطلب - آهنگ Savage Love به بیش از ۱۰۰ هزار لایک در Melon رسید💡 ——— - آهنگ Dynamite با بیش از ۶۴ میلیون استریم برای ششمین هفته، در رتبه اول چارت آهنگ جهانی یوتیوب این هفته قرار گرفت 🥂 ——— - آهنگ Dynamite در حال حاضر با ۵۳ روز ماندگاری در صدر چارت Melon رکودار بیشترین روزهای ماندگاری در رتبه ی اول این چارت در تاریخ می‌باشد 🔥 ———- - ترک Boy with Luv به بیش از ۴۰۰ هزار لایک در ملون رسید 🍧 •• این دومین اهنگ بعد از Spring Day در تاریخ این چارت هست که به این میزان لایک دست پیدا میکند ~ ——— - ترک Dynamite برای دومین ماه در صدر چارت ماهانه ملون قرار گرفت و همراه ترک Eight تبدیل به تنها آهنگ امسال شد که به این موفقیت میرسد🥂 ——— - ترک Dynamite برای دومین ماه در صدر چارت ماهانه Genie قرار گرفت🍻 •• همچنین نسخه‌ی ریمیکس ترک Savage Love به عنوان دومین آهنگ بی‌تی‌اس با رتبه ۴ در Top5 این چارت دبیو کرد ~ ———- -🎼 آپدیت چارت روزانه اپل موزیک جهانی🌎 17.

Dynamite (+3) ———- - محتویات پکیج جدیدترین آرمی کیت بی‌تی‌اس 🎬 ———- - آهنگ Dynamite تنها در ۲ ماه، به بیش از ۳۳۰ هزار لایک در ملون رسید ✨ • این آهنگ جزو ده آهنگ برتر با بیشترین لایک در ملون است ——— - آپدیت چارت Pop Radio آمریکا 🎶📻 9.

Dynamite (=) تعداد اسپین‌ها: (۵۶+) ۱۰۱۲۰ تعداد شنونده‌ها: (۰.

۴۹۴+) ۴۲.

۱۳۸ میلیون ——— -🎼 آپدیت چارت جهانی اسپاتیفای🌎 9.

Dynamite (+2) — 3,626,329 آپدیت چارت اسپاتیفای آمریکا🇺🇸 35.

Dynamite (-1) — 597,732 • آهنگ Dynamite به مدت ۷۱ روز در Top 10 چارت اسپاتیفای جهانی قرار دارد~ ——- - آپدیت یوتیوب BANGTANTV با ویدیو مسیج بی‌تی‌اس به مناسبت سومین سالگرد کمپین Love Myself 🌼 [ https://youtu.

be/3IdwKH9btDo ] ——— - آپدیت اینستاگرام Love Myself به مناسبت سومین سالگرد این کمپین 🌔 °• لینک اینستاگرام •° ——- - موزیک ویدیوی Interlude: Shadow به بیش از ۶ میلیون لایک در یوتیوب رسید و تبدیل به دومین موزیک ویدیو از شوگا شد که به این میزان لایک در این پلتفرم دست یافته‌است⚡️ • شوگا و Psy تنها آرتیست های سولو کره ای هستند که چندین موزیک ویدیو با بیش از ۶ میلیون لایک در یوتیوب دارند ~ ——— - به دنبال انتشار کانسپت فوتو آلبوم BE هشتگ Curated_by_BTS در ترند اول جهانی توییتر قرار گرفت ——- - موزیک ویدیوی Dynamite به بیش از ۵۵۰ میلیون بازدید در یوتیوب رسید🌟 ••این ۹امین موزیک ویدیو از بی‌تی‌اس هست که به این میزان بازدید میرسد ~ ——— - بی‌تی‌اس با پیوستن به Maroon 5 تبدیل به گروهی با بیشترین تعداد موزیک ویدیو با بیش از ۵۵۰ میلیون بازدید در یوتیوب شد (۹ موزیک ویدیو)💥 ——— - 🗓 10.

31 تعداد استریم‌های بی‌تی‌اس در اسپاتیفای 𖦝 +18,837,365 تعداد شنونده‌های ماهانه ⌵ 32,577,766 مجموع استریم‌ها ⌵ 12,682,980,660 ——— منبع : BTSIR7 عرررررررررر منم از اون پکیجا میخوام 😭😭😭😭😭😭😭😫😫😫 ایشالله پیشرفت بیشتر تر تر تر تر تر کنن عالی بود دستت طلا داداچ 💜😻✌🏻 آرمی کیت چیه؟؟؟؟؟؟؟ اممم 😐😐.

.

.

هدیه.

.

.

😐 میشه ازت خواهش کنم واسه تولدم ارمی کیت بخری😐😐😐🥺 قول میدم تا وقتی مردم باهات دعوام نشه😐😂 (بعید میدونم)😂 و اینکه لاب به پس کلت خسته نباشی😐😂🤪💜💎🦩🪅 سیماگر رسانه: طراحی سایت ، سئو و طراحی قالب بیان سیماگر رسانه: طراحی سایت حرفه ای ، سئو و طراحی قالب بیان قدرت گرفته از بیان

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map