طراحی سایت مه پاش

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت مه پاش شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نصب، راه اندازی و تعمیرات مه پاش خرید مه پاش - نصب مه پاش - قیمت مه پاش - تعمیرات مه پاش مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید شرکت مه پاش صنعت   ارائه دهنده خدمات تعمیرات و نصب مهپاش خانگی و صنعتی نصب مه پاش | خرید مه پاش مهپاش با قابلیت کاهش دمای محیط (۱۵ درجه ) کمک بسزایی در امر خنک کردن محیط رستورانها ، باغها ، پاساژ ها و … دارد .

مه پاش با قابلیت کاهش گردو خاک محیط های صنعتی میتواند هوا را بسیار مطبوع کند.

مهپاش های صنعتی با قابلیت افزایش رطوبت محیط سهم مهمی در گلخانه ها و صنایع نساجی دارند.

سیستم مه پاش با قابلیت از بین بردن بوهای نامطبوع محیط فضایی کاملا مطبوع را برای شما به ارمغان می آورد.

نصب مه پاش ، راه اندازی ، یکسال گارانتی و خدمات پس از فروش رایگان را از مه پاش صنعت بخواهید مه پاش صنعت ، فن و دستگاه های تولید مه و سیستم مه پاش را در اندازه های مختلف ارائه می کند، و دستگاه های این شرکت در زمینه های مختلف صنعتی ، خانگی و تجاری برای خنک کردن، کاهش گرد و خاک افزایش رطوبت مورد استفاده قرار می گیرد.

سیستم های اتوماتیک این محصول ما ، با تایمر روشن و خاموش کوچک و به راحتی قابل نصب در هر شرایطی هستند.

با طراحی مناسب توسط متخصصان ما فضای مورد نظر شما به خوبی با کمترین مصرف انرژی و آب، خنک می شود و در گرم ترین روزهای سال، شما می توانید از هوایی دلپذیر و بهاری لذت ببرید.

همچنین با کاهش گردو خاک هوا و از بین بردن بوهای نامطبوع و همچنین دفع حشرات از دیگر مزیت هایی است که در کنار هوای خنک، برای شما فراهم می شود.

سیستم خنک کننده با پاشیدن آب به صورت پرفشار باعث خنک شدن محیط و همچنین مطبوع شدن محل می شود، این سیستم با توجه به تکنولوژی به کار رفته در آن باعث کاهش دما و ایجاد رطوبت در محیط جهت رشد و نمو گیاهان میشود.

این دستگاه با توجه به کاربردهای متنوع این دستگاه ها دارای انواع مختلفی میباشد.

از جمله انواع سیستم مه پاش می توان به نازلی, التراسونیک , پروانه ای و … اشاره کرد.

اساس کار تمای انواع این سیستم یکسان بوده و آب در دستگاه بصورت پودری خارج شده که باعث افزایش رطوبت محیط و کاهش دما میگردد.

با توجه به ظرفیت گرمایی بالای آب ,آب استفاده شده در این دستگاه به محض خروج از نازل بصورت پودری درامده و بدین صورت  باعث کاهش دمای محیط می گردد.

نصب آن نسبت به فضایی که قرار است دستگاه نصب شود ، فرق دارد.

در واقع نحوه نصب سیستم مه پاش  خانگی ، رستوران ، گلخانه ای، سالن های پرورش قارچ,، گاوداری ها، مرغداری ها و .

.

.

از نظر تعداد و نوع پمپ و نازل مورد  استفاده  متفاوت می باشند .

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

یکی از موارد مهمی که هنگام خرید مه پاش تاثیر گذار است قیمت مه پاش می باشد.

اما حتما به این نکته توجه کنید که هنگام خرید مه پاش، قیمت کمتر بر کیفیت ارجحیت نداشته باشد.

چون کیفیت جنس به مراتب مهمتر است.

برای آشنایی بیشتر با عملکرد و طریقه نصب مه پاش ویدئو فوق را ملاحظه بفرمایید .

.

مه پاش صنعت با تعداد بسیاری نمونه کارهای معتبر https://mahpash-sanaat.

com/ مه پاش تنوع و تعدد محصولات این شرکت تمامی سلیقه ها را در خود جای داده است.

طراحی این محصولات به نحوی بوده که برای هر نوع مصرف و هر مکانی می توان از آنها بهره برد.

کارشناسان این مجموعه با توجه به نیاز روز، طراحی به کارگیری انواع مه ساز را بر عهده گرفته اند.

دستگاه مه ساز خانگی این گروه صنعتی جهت به کارگیری در اندازه های کوچک خانگی و برای استفاده در پاسیو، گلخانه و تراس طراحی شده است.

این دستگاه با قیمتی مناسب و با تجهیزات پیشرفته محیط خانه را به محیطی مطلوب تبدیل خواهد نمود و با ایجاد رطوبت، فضایی ملایم برای رشد و نمو گیاهان خانگی فراهم می آورند.

این مدل های کوچک از جمله ساده ترین و در عین حال کم قیمت ترین مدل های انواع دستگاه های تولیدی این گروه صنعتی می باشند.

پنکه مه پاش که انتشار رطوبت و پرتاب قطرات ریز در هوا را تا فواصل دور را میسر می سازند، از انواع دیگر محصولات این گروه صنعتی است.

به واسطه این محصول حتی گرد و غبار محیط کاهش یافته و رطوبت ایجاد شده در فضا آلودگی محیطی را جذب می نماید.

این محصول باعث کاهش و از بین بردن بو خواهد شد.

موارد استفاده از این دستگاه در سالنهای بزرگ و سوله ها به مانند سالنهای برگزاری امتحانات کنکور و کارگاه های صنعتی که نصب خنک کننده در آن میسر نیست، می باشد.

این محصول با داشتن منبع تغذیه سیال و رابط شیلنگ متصل به پنکه در زمان چرخش پنکه، آب را در معرض خروج باد قرار داده و باد، آب را در فضا و به سمت جلو پیش می راند.

مدل های بزرگ و صنعتی این دستگاه از انواع وسعت یافته محصولات این شرکت می باشند که برای فضاهای بزرگ و سوله هایی با وسعت بالا طراحی و تولید شده اند.

موارد استفاده آن در گاو داری، در دامداری و در گلخانه بزرگ می باشد.

کاهش رطوبت هوا و خنک سازی پیوسته محیط از کاربردهای بالقوه این وسیله خواهد بود.

از کاربردهای با اهمیت این دستگاه در دامداری ها به خصوص گاوداری ها، خنک سازی محیط است که به واسطه آن احساس آرامش برای دام ایجاد شده که نتیجه آن تولید محصولات دامی بیشتر است.

تمامی دامداری ها لزوما باید از این محصول برای رطوبت افزایی مکان دامداری خود استفاده نمایند.

همچنین گلخانه های صنعتی نیز که با فضایی بزرگ جهت تولید انواع محصولات باغی و گل مورد استفاده قرار می گیرند، جهت آبرسانی از بالا و مرطوب نمودن محیط می توانند از این محصول بهره مند شوند.

جذب مشتری در مکانهای عمومی به خصوص در فصول گرم سال می تواند با ایجاد فضایی خنک در معابر و نگهداشتن عابرین در مقابل مغازه صورت پذیرد.

تکنیکی که نوعی بازاریابی به حساب می آید.

کمک گرفتن از این محصول کاری فوق العاده است.

محصول این شرکت جهت استفاده در معابر عمومی در ماه های گرم سال، رستورانها، کافی شاپها، ویلاها جهت به کارگیری در آلاچیق ها، باغها و مواردی از این دست مورد استفاده قرار می گیرد.

محصولات این مجموعه صنعتی به صورت اتوماتیک با تایمر فعالسازی و نصب آسان مورد استفاده عموم قرار می گیرد.

طراحی محصولات با استفاده از خلاقیت در بهره مندی از فضا و حداقل استفاده ملزومات با بیشترین راندمان توسط کارشناسان این مجموعه انجام می شود.

مه پاش دستگاهی است که در نتیجه ی یک فرایند ساده فیزیکی، آب را به پودر تبدیل می نماید و با یک نتیجه لذت بخش باعث خنک شدن هوا و ایجاد رطوبت در محیط می شود.

استفاده از آن به منظور خنک سازی فضاهای شخصی و محیط های عمومی و صنعتی به ویژه با شروع فصل گرما و تنش شدید حرارت گسترش می یابد.

مزایای این دستگاه بسیار چشمگیر باشد؛ لذا توسط طیف وسیعی از افراد مورد استفاده قرار می گیرد.

در ذیل به مزایای مه پاش اشاره شده است: از دیگر مزایای آن می توان به فراهم نمودن سطح بالای سلامت در محیط و حفظ سطح رطوبت نسبی و ۵۰ درصدی فضا اشاره نمود؛ این مزیت به طرز فوق العاده ای در کاهش ویروس های آنفولانزا و حتی ویروس های مخرب تری مانند ویروس های سرطانی و آسیب زا موثر است.

آماده همکاری با تمامی رستوران ها ، گلخانه ها ، فودکورت ها ، مراکز خرید و …   :: جهت مشاوره رایگان درخصوص نصب و قیمت مه پاش صنعتی و همچنین ثبت سفارش خرید مه پاش خانگی و صنعتی با کارشناسان ما در تماس باشید ::         سیماگر-sanaat.

com طراحی وب سایت | خدمات سئو و مارکتینگ | تبلیغات گوگل نصب، راه اندازی و تعمیرات مه پاش خرید مه پاش - نصب مه پاش - قیمت مه پاش - تعمیرات مه پاش

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map