طراحی سایت مواد رنگی لعاب دهنده

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت مواد رنگی لعاب دهنده از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

رنگ و لعاب در واقع همان پوشش درخشان و شفاف موجود بر روی سفال است، که زیبایی و درخشندگی بی نظیر را به سفال می بخشد.

استفاده از رنگ و لعاب در سفالگری علاوه بر ایجاد جذابیت و زیبایی، سبب افزایش استحکام و دوام سفال می گردد.

و دارای انواع مختلفی از جمله براق یا مات، شفاف یا کدر، صاف و یا حتی بافت دار می باشد.

نوع رنگ و لعاب بستگی به نوع فرمول آن و مواد تشکیل دهنده آن دارد، به همین دلیل با ترکیب مواد تشکیل دهنده لعاب به میزان های متفاوت، می توانید رنگ و لعاب جدیدی را ابداع نمایید.

لعاب معمولا ماده چسبنده ای نیست، اما تماس آن با سفال سبب نفوذ آن در خاک رس می گردد، و زمانی که در درجه حرارت معینی قرار می گیرد به خوبی بر روی سفال نهادینه می گردد.

البته وجود هر گونه ناخاصی و یا آلودگی نظیر گرد و غبار و یا نفت در ماده تشکیل دهنده رنگ و لعاب سبب می گردد، لعاب از روی سفال بلند شود،و یا سبب لغزیدن آن بر روی سفال می گردد.

ایجاد ترک و یا سوزن سوزن شدن در رنگ و لعاب استفاده شده در سفال به دلیل آزاد شدن بیش از حد گاز درون مایع رنگ و لعاب می باشد.

بنابراین در هنگام لعابکاری سفال باید گرد و غبار را از سطح آن پاک کرده و آن را با یک اسفنج کاملا تمیز نمایید.

و برای این کار از یک دستکش مناسب استفاده نمایید؛ زیرا حتی تماس روغن های بدن با سطح سفال موجب جدا شدن لعاب از سطح سفال می گردد.

رنگ و لعاب در واقع یک لایه غیر قابل نفوذ و پوششی شفاف را بر روی ظروف سفالی ایجاد می کند.

استفاده از لعاب سبب استحکام و زیبایی بیشتر رنگ در ظروف سفالی می گردد .

از رنگ و لعاب برای ایجاد جلا و زیبایی بخشیدن به ظروف سفالی استفاده می شود و علاوه بر آن به عنوان ماده ای ضد آب نیز کاربرد دارد.

در قرن های اخیر برای تزیین سفال از رنگ و لعاب استفاده می شود.

استفاده از رنگ و لعاب در کاشی نیز کاربرد بسیار زیادی دارد.

رنگ و لعاب به کار رفته در سفالینه های استفاده شده در معماری مدرن اغلب قرمز مایل به قهوه ای هستند؛ البته استفاده از آجر لعابدار نیز در معماری بسیار پرکاربرد است.

لعاب در سفالگری دارای طیف وسیعی از رنگ ها می باشد و تنوع رنگ های آن به دلیل مواد معدنی و ترکیبات معدنی موجود در آن می باشد.

بیشترین ترکیبات معدنی که از آن ها در ترکیب لعاب استفاده می شود شامل یکی دیگر از مواردی که در رنگ لعاب تأثیر گذار است، اکسیژن می باشد، که اگر در کوره مقدار زیادی اکسیژن وجود داشته باشد سبب ایجاد تغییر در رنگ لعاب می گردد.

به عنوان مثال استفاده از کربنات مس در یک فضای اکسیداسیون سبب ایجاد رنگ فیروزه ای می گردد.

این در حالی است که اگر اکسیژن موجود در جو کم باشد، لعاب حاصل به رنگ قرمز روشن خواهد بود.

برای لعابکاری ظروف سفالی باید آن ها را تحت حرارت و دمای معینی قرار داده، و به این ترتیب رنگ و لعاب بسیار زیبایی را بر روی سفال ایجاد کرد.

اگر درجه حرارت بیش از حد بالا باشد لعابکاری به درستی انجام نمی شود و لعاب بیش از حد ذوب می گردد.

به همین دلیل برای انجام صحیح مراحل لعابکاری باید آن را در محدوده دمایی مناسبی قرار داد.

جهت ثبت نام و اطلاع از شرایط کلاس های آموزشی رنگ و لعاب با سابقه 27 سال آموزش سفالگری در تهران آموزشگاه سفالگری پویا اندیش .

آموزش تخصصی سفالگري و هنرهای تجسمی تهران – پاسداران – بالاتر از برج سفید – ابتدای گلستان سوم – بعد از رستوران چیتربرگر – ساختمان 120مرکز تخصصی آموزش سفالگری در تهران – پویا اندیش تلفن ها : 05 05 58 22 – 587 587 22 – ( 021 ) ( خط ویژه ) 110-111-28 587632 22 – 587621 22  – 0912-8238263 همراه : 60 73 973 0912

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map