طراحی سایت موتور برق

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی سایت موتور برق داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

برای یافتن محصول یا مطلب مورد نظرتان کلمه مورد نظر را در کدر زیر وارد کرده و بر روی جستجو کلیک کنید.

خانه » موتور ژنراتور » موتور برق برای مشاوره رایگان و خرید انواع موتور برق با واحد فروش شرکت مهندسی آبا دیزل تماس بگیرید.

شماره های تماس : 0912-8238263 – 0912-8238263 برای مشاهده لیست محصولات به انتهای صفحه مراجعه کنید.

موتور برق چیست؟ موتور برق یا مولد الکتریکی دستگاهی است که انرژی مکانیکی حاصل از سوخت بنزین و گازوئیل را به انرژی الکتریسیته تبدیل می‌کند.

یکی از محصولات مولد برق، موتور برق است که همانند دیزل ژنراتور عمل می‌کند، اما در ابعاد کوچک‌تر.

بر همین اساس کارخانه‌هایی که در تولید ژنراتور و دیزل ژنراتور پیشتاز هستند برای ایجاد سهولت در کار مشتری به تولید این وسیله دست زدند و بر همین اساس به تولید انواع موتور برق در مدل‌های مختلف نیز پرداختند.

این سیستم‌ها در دو نوع در بازار موجود هستند : گاز سوز موتور برق بنزینی نحوه استفاده از موتور برق • اندازه گیری میزان مصرف توان راکتیو و در صورت بالا بودن توان راکتیو امکان نصب خازن مناسب در کنار موتور برق باعث بهبود عملکرد آن خواهد شد.

همچنین استفاده از راه‌اندازهای نرم برای مصارف الکتروموتوری و جلوگیری از ضربه استارت اولیه آنها نیز باعث بهبود عملکرد آن می‌شود.

•    بهترین حالت استفاده از موتور برق در بار نامی بوده و استفاده از آن در حداکثر توان در زمان‌های طولانی ممکن است به موتور برق آسیب برساند.

•    نگهداری و تعمیرات به‌موقع و بازدیدهای دوره‌ای به منظور حفظ بازده و تجهیزات.

•    بررسی امکان استفاده از موتورهای دور متغیر به‌ویژه برای پروانه‌ها و پمپ‌ها.

•    انتخاب موتور برق های پربازده برای بهره‌برداری بلند مدت و متناسب با گشتاور مکانیکی مورد نیاز.

•    محل استقرار موتور برق ها باید به گونه‌ای باشد که گرمای حاصل از موتورها به آسانی تهویه شود.

•    به حداقل رساندن اصطکاک سیستم‌های مکانیکی متصل به موتور برق ها.

•    بررسی امکان استفاده از مورتورهای پرمصرف درساعات غیرپیک مصرف برق شبکه.

• در صورت سوختن موتور برق به دلایل زیر عدم تعمیر موتور معیوب و جایگزینی آن با موتور جدید توصیه می‌شود: • استفاده از شعله برای بیرون آوردن سیم پیچی در فرآیند تعمیر و در نتیجه تضعیف هسته.

•    احتمال خراب شدن عایق دندانه‌های ورق هسته.

•    بزرگ‌تر گرفتن کلاف‌ها برای سهولت جازدن و در نتیجه افزایش تلفات.

•    مشکلات تنظیم موقعیت انتهای سیم پیچ.

•    افزایش احتمال سوختن مجدد.

•    کاهش راندمان موتور.

دسته بندی موتور برق استارتی موتوربرق ها را می‌توان به چند صورت دسته‌بندی کرد : از لحاظ نوع مصرف تغذیه به موتورهای بنزینی، گازوئیلی و دیزلی از نظر سیستم روشن و خاموش شدن به موتوربرق های استارتی و هندلی البته دسته سومی هم تلفیق استارت و هندل نیز وجود دارد.

نوع استارتی با دکمه استارت تعبیه شده بر روی خود به‌راحتی روشن و خاموش می‌شوند و نیازی به هندل زدن و دور گرفتن موتور جهت روشن شدن ندارند.

سیستم های استارتی نیز به سیستم برق تک فاز و سه فاز تقسیم‌بندی می‌شوند.

جابجایی آسان سیستم تک فاز نسبت به سه فاز یکی از مزیت‌های اصلی آن است.

موتور برق بنزینی: پرکاربردترین نوع، بنزینی است.

این سیستم‌ها برای کارکردن طولانی مناسب بوده و سوخت آن‌ها از بنزین است.

باتوجه به نوع سوخت این محصول گازهای اکسید کربن و دی اکسید کربن تولید می‌شود که باید در فضای باز مورد استفاده قرار گیرد، در غیر این‌صورت موجب خفگی می‌شود.

موتور برق گازسوز: این موتور برق به دلیل نوع سوخت، کم‌مصرف بوده و باعث کاهش آلودگی هوا می‌شود و دارای هزینه‌های کمتری نسبت به نوع بنزینی است.

از دیگر امکانات این دستگاه بی‌خطر بودن آن است.

این نوع به خاطر گازسوز بودن و حذف بنزین طول عمر بیشتری نسبت به نوع بنزینی دارد.

اجزای تشکیل دهنده موتور برق 1- موتور : این بخش از موتور برق قسمت تامین کننده انرژی اصلی مکانیکی را بر عهده دارد 2- سیستم سوخت : یک باک است که برای سوخت موتور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

3- سیستم ولتاژ : وظیفه تنظیم مقدار ولتاژی که از سیستم خارج می‌شود و تبدیل AC  به DC و بلعکس را بر عهده دارد.

4- روغن : به دلیل کار کردن طولانی مدت با موتور برق در روز ممکن است اجزا دستگاه دچار سائیدگی شود که با بودن سیستم روغن کاری این مشکل به حداقل می‌رسد.

موتور برق استارتی و نکات مهم و ضروری از خرید محصول تا نصب آن موتور برق همانطور که از نام آن آشکار است، وسیله‌ای جهت تولید برق (محصول مولد برق) است.

این وسیله در ابعاد مختلف ساخته شده و در مقیاس‌های کوچک تا بزرگ برای مصارف در مکان‌های مختلف ساخته شده‌اند.

کارخانجات تولید کننده با توجه به درخواست بازار مصرف، موتوربرق های دستی کوچک جهت مصارف خانگی تا موتور برق‌هایی در ابعاد بزرگ جهت مصارف صنعتی  تولید کرده و در بازار موجود است.

کاربردهای موتوربرق شامل: جهت استفاده و برق رسانی به پمپ‌های مختلف آب، کفکش‌ها، استفاده برای الکترو موتورها و سیستم‌های برقی کوچک مثلا روشنایی و… سوخت موتور برق استارتی مصرف سوخت موتور برق استارتی متفاوت است و با توجه به توان موتور و نوع توان مصرفی، مقدار سوخت آن نیز تفاوت پیدا می‌کند.

هر موتور برق استارتی شامل یک موتور، سیستم سوخت و یک سیستم تامین ولتاژ است.

نوع استارتی با دکمه استارت روی آنها کار می‌کنند و نیازی به هندل زدن که در موتور برق‌های قدیمی‌تر رواج داشت، ندارند .

موتور قسمت اصلی یک موتور برق است که در آن انرژی مکانیکی دستگاه تبدیل به انرژی برق می‌شود و هر چه توان موتور بالاتر باشد میزان برق تولید آن نیز بیشتر خواهد بود.

در قسمت تامین ولتاژ نیز با مصرف سوخت مصرفی مقدار ولتاژ تنظیم می‌شود و در آن تبدیل جریان برق دی سی و آی سی به یکدیگر صورت می‌گیرد.

صدای زیاد از معایب موتور برق ها است که در موتور برق استارتی ساخته شده با تکنولوژی جدید این مشکل تا حد زیادی با بهینه سازی موتور و عایق کاری آن رفع شده‌است.

هنگامی که شما قصد خرید دارید باید باتوجه به توان مورد نظر یا همان ولتاژ مورد نظر و نوع کاربردی که از آن درنظر دارید به جستجوی محصول مورد نظر خود باشید.

سیم پیچی، قدرت بدنه، شاسی‌های موتور برق، مقدار سوخت مصرفی و نوع سوخت مصرفی مواردی است که شما در هنگام خرید باید در نظر داشته‌باشید.

رعایت ایمنی در موتور برق‌ها بسیار مهم است، زیرا محصولات احتراق این مواد، گازهای سمی و مونواکسید کربن بوده که اگر در جای نامناسب و محل بسته‌ای قرار داده شود با روشن شدن دستگاه باعث گازگرفتگی و خفگی می‌شود.

به‌همین دلیل بهتر است مکان قرار گیری آن سنجیده شود و در محیط‌های باز نصب گردد.

موتور برق اضطراری موتور برق ها دارای تقسیم‌بندی سه فاز و تکفاز و بنزینی و گازوئیلی هستند و در مکان‌ها یا سازمان‌هایی که وجود برق برای آنها بسیار مهم است، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به عنوان مثال در بیمارستان‌ها و بانک‌ها و مراکز مهم امنیتی و همچنین برای مصارف شخصی مثلا در منازل و ویلاها برای مواقع نبود برق استفاده می‌شوند.

سیستم راه‌اندازی موتور برق یا همان دیزل ژنراتور برای برق اضطراری هم می‌تواند به صورت دستی و هم به صورت اتوماتیک باشد.

در نوع دستی در زمان بی برقی یک اپراتور، موتور برق را روشن کرده و آن را وارد مدار برق می‌کند ولی در صورت اتوماتیک توسط یک تابلو برق که به آن تابلوی امرجنسی می‌گویند، توسط یک برد کنترلر، بی برقی را حس کرده و فرمان استارت موتور برق را صادر و در نهایت موتور برق به صورت خودکار روشن شده و توسط کنتاکتور مربوطه وارد شبکه برق می‌شود.

شرکت بازرگانی مهندسی آبا دیزل به عنوان بزرگ‌ترین وارد کننده موتور برق در سطح کشور و منطقه است.

از جمله موتور برق های عرضه شده در مناطق مختلف توسط این شرکت می‌توان به برند های : هوندا المکس، هوندا هوتن، جیانگ دونگ چین، دیانا، استریم، هیوندای کره، لانسین و دوو در بنزینی ها و کاما، کوبوتا ژاپن، یانمار ژاپن ولوو و کامینز، پرکینز و لوول و دویتس، موتور سازان تبریز و غیره اشاره کرد.

برای خرید و مشاوره در مورد انواع موتور برق با ما تماس بگیرید.

شماره های تماس : 0912-8238263 – 0912-8238263 لیست قیمت انواع موتور برق برای دیدن لیست قیمت انواع موتور برق اینجا کلیک کنید مجموع : 21 محصول آخرین بروزرسانی: ۲ تیر ۱۳۹۷ تهران - خیابان سعدی جنوبی - مجتمع تجاری اداری سعدی - طبقه 4 - واحد 412 با عضویت در خبرنامه ایمیلی ابادیزل جدیدترین محصولات و اخبار سایت را در ایمیل تان دریافت کنید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map