طراحی سایت موتور تک

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت موتور تک کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی سایت حرفه ای بهترین انتخاب برای هر کسب و کاریه! یادتون باشه بزرگترین تراژدی بی تفاوتی به پیشرفته! پیشرفت میتونه با ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ از طریق طراحی یه سایت مدرن حرفه ای شروع بشه جایی که به دهکده جهانی وصل میشین و همه دنیا میتونن محصولات و خدمات شمارو ببینن.

ما بین شما و مردم سراسر دنیا از طریق طراحی سایت و سئو وب سایتتون ارتباط برقرار میکنیم و این میتونه چراغی باشه برای بهتر دیده شدن شما! طراحی سایت مدرن و شیک بهترین انتخاب برای افرادی که میخوان تغییر کنن! یه سایت مدرن میخوای؟ اهورا وب آخرین جایی که میخوای بری! یکی از مهم ترین فاکتور ها برای همه ی مشتریان اینه که بتونن با شرکت طراحی سایتی کار کنن که وب سایت مورد نظرشون رو بر طبق سلیقشون طراحی کنه .

طراحی سایت اختصاصی بر طبق خواست و سلیقه شما هنر ماست.

ما از شما مشتریان وفادار میسازیم .

.

.

در سال 2020 مدرن بودن امری واجبه چون با توجه به گسترش دنیای دیجیتال و آنلاین شدن همه خدمات اگر با دنیای مدرن همگام نشیم از رقبا عقب میفتیم .

طراحی سایتی که علاوه بر مدرن بودن نیازهای شما و کاربرتون رو تامین کنه میتونه نقش حیاتی در پیشبرد اهواف کاریتون داشته باشه.

با طراحی سایت مدرن و به روز از لحاظ ظاهر و محتوا و حتی آخرین اصوص سئو میتونین یه سر و گردن از سایر رقباتون بالاتر باشین.

سایت مدرن یه سایت مینیمال میتونه باشه و مختصر مفید باشه و در عین سادگی خدمات و محصولات مارو به نمایش بذاره و ارتباط مارو با مخاطب برای فروش بهتر و ارائه خدمات با کیفیت تر برقرار کنه.

مدرن بودن با سایتی ساده و زیبا داشتن یک وبسایت مدرن و خلاقانه و گویا برای هر شرکت و سازمانی یکی از واجباته ، هر شرکتی نیاز به ارائه رزومه برای معرفی فعالیت ، خدمات و سابقه کاریش داره تا کارفرماها بتونن به راحتی شرکت رو از اطلاعاتی که در سایت قرار داده مورد ارزیابی قرار بدن، هر چقدر این سایت خلاقانه تر و مدرنتر باشه نشون دهنده ارزشیه که شما به خودتون میدین پس طراحی سایت شرکتی مدرن و کامل میتونه پروسه معرفی کردن شرکت رو کوتاه کنه و کارفرماها راحتتر تصمیم به بستن قرارداد بگیرن.

ساخت یک سایت شرکتی راهی است به سوی مدیریت زمان همه ما میدونیم که برای خرید مایحتاجمون میتونیم به فروشگاه های بزرگ و کوچک مراجعه کنیم ولی چیزی که وبسایتهای فروشگاهی رو نسبت به فروشگاه های حقیقی ارجح کرده اینه که دیگه نیاز به اینکه وقت بذاریم از این سر شهر به اون سر شهر بریم و خریدهامونو انجام بدیم نداریم به راحتی وارد یک وبسایت فروش آنلاین میشیم و در کمال آرامش انتخابمون رو میکنیم و خریدمون رو انجام میدیم و درب منزل یا محل کارمون تحویل میگیریم این مساله خصوصا الان که این ویروس منحوس کرونا اومده بسیار پر اهمیت شده پس هر چه زودتر اقدام به طراحی سایت فروشگاهی برای فروش راحتتر محصولاتتون کنید.

با طراحی سایت فروشگاهی ویروس کرونا رو شکست میدهیم.

با طراحی سایت اداری ، اداره ها و سازمان ها مختلف میتوانند در اینترنت خدماتشان را به مشتریان و مخاطبان ارائه دهند بدون اینکه نیاز باشد ارباب رجوع مسافت طولانی را برای انجام دادن کارهایش طی کند.

این مزیت موجب میشود که در بین افراد زیادی محبوبیت پیدا کنید چراکه نیازی نیست در دفتر کار شما ساعاتی را بنشینند تا کارشان انجام شود با یک کلیک تمام کارهای اداریشان را انجام می دهند.

از همه مهمتر دیگر مدرکی مفقود یا گم نمیشود که باعث شود در بین ارباب رجوع ها نارضایتی ایجاد شود.

به صورت آنلاین تمام کارهای اداریتون را به راحتی در عرض چند ثانیه انجام دهید.

تو دنیای امروز که پر از استرس و فشارهای مختلف شده و زندگی برای بشر سخت شده بیماری ها هم بیشتر شدن برای همین تعداد مراجعه کنندگان به مطب ها و کلینیک ها چند برابر شده .

از بیماری که بگذریم میرسیم به جراحیها و کارهای زیبایی و پوست و مو که تو دنیای امروز باب شده و خیلی خواهان داره خب برای اینکه شما بعنوان یک پزشک یک کلینیک یک دندانپزشک و یا .

.

باید خودتون رو معرفی کنید و مراجعه کننده بیشتری برای خودتون جذب کنین .

همه باید خدماتتون رو بشناسن و تو دنیای رقابت از بقیه همکارا عقب نمونید طراحی سایت پزشکی میتونه بهترین گزینه باشه.

طراحی وبسایت = خدمات برتر شرکت های مسافرتی و جهانگردی برای جذب مشتری و فروش بلیط و معرفی جاذبه های گردشگری کشورها و همچنین برگذاری تورهاشون حتما نیاز دارن به یک سایت حرفه ای تا بتونن همه امکانات رو در اختیار مشتریانشون قرار بدن از خرید بلیط و رزرو هتل گرفته تا برگذاری تورهای داخلی و خارجی و گرفتن انواع ویزا خصوصا ویزای شینگن .

هر مسافر و گردشگری که قصد سفر به کشورهای دیگه رو داره و میخواد بلیط و هتل رزرو کنه یا تور بخره و مسافرت کنه باید بتونه به راحتی از امکانات داخل سایت به مقصودش برسه پیشنهاد ما به شما طراحی سایت شرکت هواپیمایی و مسافرتی کاملا حرفه ایه.

سفر به دور دنیا با خدمات آنلاین هر فردی با توجه به نیاز شخصی و کاری خودش به امکاناتی در سایتش احتیاج داره و ممکنه با فرد دیگری این نیاز ها متفاوت باشد.

پس شما میتونید طراحی سایت اختصاصی انجام بدین تا آپشن هایی که احتیاج دارید را ما در وبسایتتون پیاده سازی کنیم.

طراحی سایت اختصاصی شما میتونه شامل هرگونه آپشنی که میخواهید باشه حتی ظاهر سایت را هم همان مدلی که مد نظرتان هست را به ما بازگو کنید تا براتون پیاده سازی کنیم در این زمینه هیچ محدودیتی در خواسته هایتان وجود نخواهد داشت.

طراحی سایت اختصاصی زمینه ای برای پیاده سازی ایده های شماست.

بیشتر افراد هستند که به صورت شخصی درآمدی دارند اگر میخواهید در زمینه ی کاریتان پیشرفت زیادی داشته باشید طراحی سایت میتواند بهترین گزینه برای شما باشد.

اگر در نظر دارید که طراحی سایت حرفه ای انجام بدین و ظاهر تکراری نداشته باشه یا اینکه آپشن هایی که روی سایتتون گذاشتین منحصر به فرد باشه تصمیم درستی گرفتید چراکه میتونید به هدفتون و کسب موفقیت در کسب وکارتون برسید.

طراحی سایت مسیر موفقیت را برای شما کوتاهتر و سریعتر می کند.

طراحی سایت حرفه ای به شما کمک میکنه حرفه ای به نظر بیاین.

اگر میخواهید جزء مدرسه هایی باشید که با تکنولوژی همراه هست حتما برای طراحی سایت اقدام کنید.

اگر صاحب دفتر املاک هستید بهتر است برای راحتی خود و مشتریانتان در انتخاب یک خانه ی دنج طراحی سایت را انجام دهید.

طراحی سایت آتلیه عکاسی با طراحی سایت برای آتلیه عکاسی خود میتوانید افراد بیشتری را با سبک عکاسی خود آشنا کنید ، مشتریان بیشتری داشته باشید.

ما سعی میکنیم به وسیله سئو  اختصاصی سایت شما بر اساس کلمه کلیدی مرتبط با کسب و کارتون باعث برقراری یک ارتباط موثر و پایدار بین صاحبان کسب و کارهای مختلف و مشتریان مربوط به اونها بشیم .

شما در هر کجای دنیا که باشید با اقدام به سئو کردن سایت خودتون به موثرترین و سریع ترین شکل ممکن دیده می شید .

مهم نیست که صاحب کسب و کار بزرگی هستید یا هنوز در ابتدای شروع فعالیتتون هستید ، در هر صورت سئو باعث پیشرفت کسب و کار شماست ! با ارتقا رتبه سایتمون برای بهتر شناخته شدن تلاش کنیم! یه سایتی که به صورت خلاقانه و اصولی طراحی شده باشه می تونه توجه افراد زیادی رو به خودش جلب کنه .

ظاهر وب سایتتون معرف شخصیت شماست .

طراحی سایت خلاقانه راهی برای بهره گیری از خلاقیت در بهتر دیده شدن و جذب مخاطب بیشتره.

کیفیت و خلاقیت دوتا مزیت مهمن که هیچوقت از مد نمیفتن.

قدرت کسب و کار آنلاین آنقدر زیاد شده که هر صنف شغلی برای طراحی سایت اقدام میکنه.

وقتی کسب و کارت آنلاین بشه تعداد مشتریان شما روز به روز افزایش پیدا میکنه و اینکه لازم نیست حتما دفتر کار یا مغازه خریداری کنید اون هم با این هزینه های بالا ، هر ساعت و هر لحظه که مخاطبان دلشان بخواهد میتوانند از سایت یا فروشگاه شما دیدن کنند ، خدماتتون رو ببینن این یکی از مزیت های اصلی طراحی سایت که باعث میشه مخاطبان به سایت ها علاقه ی بیشتری نشون بدن.

با طراحی سایت میتونین دفتر کار مجازیتون را راه بندازین ، محصولات و خدماتتون را در دید تمام مخاطبان در سراسر دنیا قرار بدین و همیشه در دسترس مشتریان قرار بگیرین.

پس اگر هنوز برای طراحی سایت اقدام نکردی، الان وقتشه که از آب گل آلود ماهی بگیرین کسب و کارتون را رونق بدین.

گوگل یک موتور جستجوی جهانی و بسیار محبوب در دنیاس ، در ایران نیز این نوع تبلیغات محبوبیت خاصی داره.

به طور متوسط 3.

5 میلیارد جستجو به صورت روزانه در گوگل فقط توسط مردم ایران صورت می گیره.

بنابراین تبلیغات در گوگل می تونه روش بسیار موثری برای دیده شدن باشه.

اگر برای کسب و کار آنلاینی که راه انداختین هنوز به نتیجه ی دلخواهی نرسیدین برای یک بار هم که شده تبلیغات گوگلی را  تجربه کنین و نگران هزینه هایی که برای تبلیغات پرداخت می کنین نباشین.

در تبلیغات گوگلی فقط کسانی که به دنبال محصولات و خدمات شما هستن ، کلیک میکنن و وارد سایت شما می شن به این ترتیب شما بابت هر کلیک هزینه می پردازین.

برای داشتن یه وبسایت مدرن و شیک آماده ای؟؟ انتخاب درستی کردی ! مطالب اخیر امکانات طراحی سایت اطلاعاتی – سایت اطلاعاتی 2018-05-27 تاثیر اطلاعات مفید در سئو 2018-01-06 اینفوگرافیک طراحی سایت ریسپانسیو 2017-10-11 ارتباط با ما میدان ولیعصر - کوچه مولایی - پلاک 7 واحد 20 تلفن ثابت : 0912-8238263 تلفن ثابت : 0912-8238263 تلفن ثابت : 0912-8238263 سفارش طراحی سایت و سئو : 0912-8238263 ایمیل : سیماگر.

com تلاش ما در مجموعه اهوراوب بر این است که علاوه بر خلق سایت های مدرن و به روز در جهت کسب رضایت مشتریان از کیفیت ارائه خدمات گام برداریم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map