طراحی سایت موتور گیربکس باز و بسته کننده پنجره سقفی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت موتور گیربکس باز و بسته کننده پنجره سقفی شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مهدی شاهینی: 0912-8238263 مشاهده وبسایت فروش گیربکس گلخانه جهت خرید گیربکس گلخانه با ما تماس بگیرید .

فروش انواع گیربکس های گلخانه وارداتی و داخلی از قبیل : گیربکس برقی پنجره های رول آپ گیربکس پنجره های بال کبوتری گیربکس پرده های انرژی سیوینگ و شید گیربکس دستی رول آپ ** بهترین قیمت گیربکس گلخانه را از ما بخواهید ** گیربکس گیربکس گلخانه گلخانه گیربکس گلخانه وارداتی گیربکس برقی گیربکس پرده گیربکس دستی گیربکس دستی رول آپ قیمت گیربکس گلخانه مهدی شاهینی مرکزی > اراک 0912-8238263 مشاهده وبسایت همه تصاویر آگهی تعداد بازدید: ۹۵۵۱ به روز رسانی: امروز ۱۹:۵۲ شناسه آگهی: ۶۰۳۸۹۵ فروش گیربکس گلخانه ای ، قیمت گیربکس گلخانه از گیربکس گلخانه برای تخلیه هوای گرم داخل گلخانه استفاده می شود به این صورت که این عمل توسط یک الکترو گیربکس و .

.

.

8عدد موتور گیربکس پنجره سقفی بفروش میرسید.

گیربکس ها کاملا نو هستش و استفاده نشده.

جهت باز شو پنجره های سقفی و کناری و همچنین سیستم شید متحرک با قدرت بالا و بی صدا دارای میکروسوییچ داخلی می باشد شرکت تجهیز گستر صد ستون امیرحسین الله یاری + موتور رول آپ گلخانه + جهت باز و بسته کردن دقیق پنجره ها و پلاستیک گلخانه + توان: 150 وات + 24 ولت + قدرت بالا ( 160 N.

m) ++فروش بصورت عمده و تک++ فروش لوازم و متعلقات و اتصالات انواع گلخانه ها فروش انواع گیربکس های دستی و برقی جهت اطلاعات بیشتر با دفتر فروش تماس بگیرید: گروه گلسازه- ساعات پاسخگویی 9 .

.

.

امروزه در گلخانه ها برای خروج هوای گرم به خصوص در فصول گرم سال، از پنجره های قابل باز وبسته شدن روی سقف استفاده می گردد.

این پنجره ها شامل رک و پینیون (ریل .

.

.

برای باز کردن طولهای مختلف پنجره سقفی-پنجره کناری و شید ذخیره انرژی که در انواع: RW45 – RW240-RW400-EW600-موجود است بکار میرود.

واردات لوازم آبیاری بارانی ، قطره ای و ادوات کشاورزی از جمله محصولات شرکت ویرساVYRSA اسپانیا ، هانترHUNTER آمریکاو .

.

.

تامین کننده کلیه لوازم آبیاری بارانی .

.

.

0912-8238263 www.

keshtokar.

ir www.

keshtokar.

com واردات لوازم آبیاری بارانی ، قطره ای و ادوات کشاورزی از جمله محصولات شرکت ویرساVYRSA اسپانیا ، هانترHUNTE.

.

.

0912-8238263 www.

keshtokar.

ir www.

keshtokar.

com نمایندگی وتامین کننده گیربکس های صنعتی وگلخانه ای ایتالیائی و ایرانی واردات آبپاشهای برنجی ویر ، ( ویرسا.

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map