طراحی سایت مکمل ترکیبی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت مکمل ترکیبی شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت مکمل ترکیبی شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

امتیاز کاربران یکی از چالش برانگیزترین قسمتهای فرایند طراحی سایت، انتخاب پالت رنگ مناسبیه که بتونه برند و پیامشو خوب انتقال بده و در عین حال پایه خوبی هم برای طراحی سایت باشه.

تو طراحی سایت سیماگر، طراح های مختلف با هم رنگ ها رو بررسی میکنن چون انتخاب رنگ تصمیم خیلی حساسیه و حتی کوچیکترین تغییرات میتونن نتایج متفاوتی به بار بیارن.

این مقاله از اونجایی که اطلاعات کلیدی در مورد انتخاب بهترین ترکیب رنگی برای طراحی سایت ارائه میده، کمک بزرگی برای تازه کارها و طراحی های حرفه ای وب خواهد بود.

چون در حقیقت تو انتخاب بهترین ترکیب رنگی اینطور نیست که همینطوری دو تا رنگ که با هم میان رو انتخاب کنیم، بلکه یه سری تئوری های طراحی رنگ و یه علم پشتش هست.

همین چرخه رنگ ساده ای که تو مدرسه یاد گرفتیم اینجا خیلی استفاده میشه.

این چرخه میتونه بهتون درباره رنگ و ارتباط رنگهای مختلف با هم ایده بده، یعنی میتونید با چرخه رنگ ببینید کدوم رنگها بهم میان.

این چرخه از رنگهای اصلی، رنگهای فرعی و رنگهای ترکیبی تشکیل شده.

ترکیب رنگهای روی این دایره برای انتخاب هارمونی های رنگی سایت خیلی مهمند.

رنگهای آنالوگ: انتخاب سه رنگی که کنار هم روی دایره قرار گرفتند رنگهای مکمل: انتخاب رنگهایی که مقابل هم قرار گرفتند رنگهای مکمل فرعی: انتخاب رنگ و استفاده از اون در هر سمت از رنگ طرف روبرو رنگهای دوبل مکمل: ساختن این دسته از همه سختتره.

این دسته رنگهای اصلی و مکملهاشونو از هر دو طرف رنگ مخالف در چرخه رنگ استفاده میکنه.

درسته که سخته ولی در عین حال بهترین روش استفاده از تونها و ته مایه های رنگهاست.

تک رنگ: تنوع مختلفی از یک رنگ تریشیا: این رنگها به طور متوازن روی چرخه قرار گرفتند پالت بیشتر از یکی دو رنگ درخشانه.

مهمترین رنگها تو پالت طراحی سایت همونهایی هستن که شما نمیبینید، یعنی معمولا رنگهای سیاه و سفید و خنثی.

این رنگها معمولا تو پس زمینه سایت استفاده میشن چون هم حس خنکی دارن و هم گرما و میتونن به کارایی و جهتیابی و تایپوگرافی و نشونه های دیگه سایت کمک کنن.

بعضی از طراح های سایت فقط چند تا از رنگها رو از چرخه انتخاب میکنن و مستقیم همونها رو استفاده میکنن.

اینطوری میشه تونالیته ها و سایه ها و ته رنگها رو بوجود آورد.

ته رنگ: رنگ + سفید سایه: رنگ + سیاه تونالیته: رنگ + خاکستری یا سفید و سیاه تنوع رنگی میتونه اشباع رنگ رو بهتر کنه و به پالت تنوع بده.

وقتی میخواهید مخلوط رنگی، تونالیته، سایه و ته رنگها رو توسعه بدید معمولا باید پالت رو به بیش از دو سه رنگ گسترش بدید طوری که همه رنگها به یه خانواده متعلق باشن.

اینها یه سری نکات مهم بودند که تو طراحی سایت میتونن کمکتون کنن.

چرخه رنگ بهتون تجربه متفاوتی از رنگها میده و میتونید باهاش ترکیبهای رنگی خلاقانه و شاهکاری برای طراحی سایتتون بدست بیارید.

اگه برای کار طراحی سایتتون به کمک بیشتری نیاز داشتید میتونید با سیماگر تماس بگیرید و سوالتونو بپرسید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map