طراحی سایت میز کانتر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت میز کانتر از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کد کالا : 4601 حرفه ای طراحی 2 اتد به صورت متفاوت 3 روز کاری نامحدود 1- تماس با کارشناسان طراحی و ثبت سفارش: از طریق راه های ارتباطی درج شده، جهت مشاوره و یا سفارش با کارشناسان طراحی تماس بگیرید.

با راهنمایی کارشناسان، مشخصات سفارش شما ثبت می ­شود.

(هزینه -زمان انجام سفارش–سبک طراحی–فرمت طراحی) 2- ارسال پیش فاکتور و پرداخت هزینه: پیش فاکتور جهت بررسی و تایید خدمت شما ارسال می­ گردد.

پس از تایید، مبلغ بیعانه را به حساب مشخص شده، واریز نمایید.

(مبالغ زیر 200.

000 تومان بصورت کامل باید تسویه گردد.

) 3- ارسال اطلاعات برای کارشناس طراحی: اطلاعات مورد نظر جهت طراحی را به واحد طراحی ارائه کنید.

اطلاعاتی از جمله نام کسب و کار، عنوان و زمینه شغلی، رنگ سازمانی، خواسته های خود و هر گونه اطلاعاتی که به طراحی بهتر و ایده پردازی بر کار شما تاثیر دارد.

4- ارسال اتود طراحی و تاییدیه طراحی و دریافت فایل: طراحی، توسط کارشناس در زمان تعیین شده انجام و مطابق تعهد در سه اتود اولیه به شما ارائه می­ گردد.

 درصورت تایید، فایل اصلی با خروجی های استاندارد ارسال می گردد.

(Jpg- Pdf - png) 5- بررسی مجدد و ارسال فایل: درصورت نیاز به ادیت طرح، ویرایش انجام و تقدیم شما می گردد.

در مرحله اول اگر طرح مورد پسند واقع نشد، ابتدا توسط کارشناسان طراحی، دلیل موضوع بررسی می شود و با هماهنگی شما در جهت به نتیجه رساندن سفارش، طراحی مجدد می شود و تقدیم حضورتان می گردد.

امروزه همه شرکت ها در تلاش هستند تا غرفه های نمایشگاهی خود را به طور موثر و چشم گیر طراحی کنند.

به همین دلیل از محصولات نمایشگاهی بسیاری در این امر استفاده می کنند.

یکی از این محصولات استندهای نمایشگاهی هستند.

طراحی استندهای نمایشگاهی باعث چشم گیرشدن اهداف کسب و کار شما می شود.

این یک رقابت میان شما و رقیبان است.

اکثر برندها به تحلیل و بررسی قبل از شروع طراحی غرفه های نمایشگاهی می پردازند.

یکی از این استندها که در اکثر غرفه ها وجودشان ضروری است، میز کانتر است.

میز کانتر محلی برای برقراری ارتباطات است.

محلی برای صحبت شما و مخاطبین شماست.

جایی است که افراد را به آن سمت برای تبادل اطلاعات راهنمایی می کند.

این جا نقطه ای است که معمولا برند و نام شرکت شما در آن درج شده است.

ضمن اینکه میز کانترها در جلویی ترین قسمت غرفه نمایشگاهی قرار می گیرند و روی زیبایی غرفه شما تاثیر دارند، باعث جذب مخاطبان به سمت غرفه شما خواهندشد.

لازم به توضیح است که میز کانتر فقط در غرفه های نمایشگاهی استفاده نمی شود بلکه به طور مثال شما در راهروی یک پاساژ میتوانید از آن برای پخش بروشور تبلیغات ی و ارائه توضیحات رزپشن استفاده کنید تا در یک شو روم لوکس.

میز کانترها کاربرد زیادی در کسب و کارهای نوین پیدا کرده اند.

به میز کانتر، میزکانتر سمپلینگ تبلیغاتی، میز استند، نمایشگاهی، پیشخوان نمایشگاهی، میز پیشخوان، میز غرفه یا میز منشی نیز می گویند.

میز کانتر دارای انواع مختلفی است: میز کانتر یک نفره ، میز کانتر دو نفره، میز کانتر تاج دار از مدل های معمول و رواج یافته میز کانتر هستند.

میز کانتر یک نفره با ابعاد 90*160 میز کانتر دو نفره 90*240 میز کانتر تاج دار  پایداری و تحمل بار زیاد قابلیت حمل و نقل آسان و پرتابل سبک وزن نگاه عالی با دیزاین نمایشی از رو به رو نصب راحت و آسان  رسپشن نمایشگاه ها سوپرمارکت شو روم ها جلسات سخنرانی کنفرانس و خیلی از مکان های دیگر .

.

.

در زمینه طراحی، برای اینکه به نتیجه موثربرسید پیشنهاد می شود که با طراحان حرفه ای کار کنید چرا که شما برای تبلیغات هزینه پرداخت می کنید.

هزینه هایی که اگر با اهداف تبلیغاتی در یک راستا نباشند هزینه باقی می ماند و به سود نمی رسند.

طراحان بانی چاپ نه تنها دانش علم گرافیک را دارند بلکه دارای تجربه زیادی در امر طراحی هستند.

درکناردانش برای رعایت اصول اولیه تجربه کاربا مشاغل مختلف را نیز دارا هستند و مهارت و دانش باعث خلق آثارحرفه ای خواهد شد.

طرح های تبلیغاتی ، لوگو، نام برند، آدرس وب سایت،.

.

.

ازجمله اطلاعاتی است که بر روی این بنرها درج می شود.

طراحی حرفه ای در مدت زمان کمتر از سه روز طراحی می شود و در دو اتود به شما تحویل داده می شود.

از آنجا که میز کانتر نقش مهمی در تبلیغات و بازاریابی دارند، پس برای اینکه مشتری را به سمت میز خود جذب کنید باید غرفه طراحی شده و همچنین میز کانتر جذاب داشته باشید.

استفاده از رنگ، تصاویر و پیام های کوتاه تبلیغاتی باعث تاثیر بیشتر روی مخاطب خواهدشد.

طراحان حرفه ای با داشتن مهارت و علم، تناسب در طرح را ایجاد خواهند کرد و نسبت به حوزه فعالیت شما طرحی متناسب را طراحی می کنند.

در صورتی که برای طرح خود نیاز به طراحی لوگو حرفه ای و یا طراحی لوگو فوری دارید میتوانید با کلیک روی هر بخش به صفحه مورد نظر دسترسی پیدا کنید و در صورتی که لوگوی خود را دارید اما فایل با کیفیت آن را ندارید میتوانید درخواست اجرای لوگو بدهید.

  آیا میز کانتر دو نفره نیز طراحی می کنید؟ بله انواع میز کانتر یک نفره، دو نفره، تاج دار و میز کانتر مینی در این بخش طراحی می شود.

آیا طراحی غرفه را انجام می دهید؟ بله از خدمات بانی چاپ طراحی غرفه های نمایشگاهی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد طراحی تماس بگیرید.

چه اطلاعاتی را باید ارسال کنم ؟ اطلاعات درباره کسب و کار خود و همچنین فایل هایی که باید در طراحی استفاده شود مثل فایل لوگو، تصاویر و متن ها و هر اطلاعاتی که به طراح کمک می کند تا طرح را منطبق بر سلیقه شما طراحی نماید.

یک طرح خلاقانه می خواهم که بسیار متفاوت باشد آیا امکان طراحی وجود دارد؟ بله در بانی چاپ کارشناسان طراحی قادر به طراحی طرح های هنری و خلاقانه هستند.

لطفا برای اطلاعات بیشتر به واحد طراحی پیغام بفرستید و یا تماس بگیرید.

میز کانتر سوئیسی چیست؟ منظور از میز کانتر سوئیسی همان میز کانتر پاپ آپ است زیرا یک مکمل استند پاپ آپ، میز کانتر است.

نحوه بسته شدن آنها هم شبیه به پاپ آپ است و در عرض 5 دقیقه نصب می شوند.

دارای فریم سبک هستند.

آیا این سازه ها استوار و محکم هستند؟ این سازه ها به وسیله خط کش های عمودی و افقی مستحکم شده اند و استوار هستند همچنین رویه میز نیز با کیفیت هستند و معمولا این سازه ها وزنی تا حدود 50 کیلو گرم را به خوبی تحمل می کنند.

چطور سفارش طراحی را ثبت کنم ؟ شمامیتوانید از طریق شماره تماس 0912-8238263 به واحد طراحی از طریق تلگرام یا واتس اپ پیغام بدهید تا کارشناسان ما سفارش شما را ثبت نمایند و یا با تماس به شماره های ثابت 0912-8238263-0912-8238263 داخلی 114 یا 115 سفارش خود را به واحد طراحی اعلام نمائید و همچنین از مشاوره های رایگان ما بهره مند شوید.

فرمت طراحی بنر میز کانتر، چه فرمتی و با چه مشخصاتی است؟ معمولا فرمت خروجی tiff و یا Jpg با مد رنگی CMYK است و رزولیشن بالای 150  dpi لازم دارد.

محصولات پیشنهادی 150000 350000 100000 500000 200000 200000 150000 250000 85000 پرسش و پاسخ ها ( 0 پرسش ) پرسش و یا نظر خود را بنویسید مشاوره رایگان پاسخ به پرسش های متداول نحوه ی ثبت سفارش و خرید شیوه های پرداخت مقالات تماس با بانی چاپ قوانین و مقررات درباره ی بانی چاپ گالری تصاویر بانی چاپ :: فروشگاه سفارش آنلاین خدمات چاپی و تبلیغات ورود به بانی چاپ

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map