طراحی سایت میلگرد آجدار

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت میلگرد آجدار از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

021 0912-8238263 با ما در تــــماس باشیـــد ورود / عضویت 021 0912-8238263 با ما در تــــماس باشیـــد محصولات ویژه ورق 0/50 میل گالوانیزه ورق سیاه 10 میلیمتر ورق 2 میلیمتر روغنی نبشی 4 میلگرد 16 آجدار تیر آهن 14 ذوب آهن پروفیل 40*40 لوله 2 اینچ مانیسمان شرکت پترو فولاد فیدار با بیش از 19 سال سابقه فروشگاهی با عنوان تاپ متال در تهیه وتامین انواع آهن آلات صنعتی و ساختمانی و آلیاژی فعالیت خود را آغاز کرد و از سال 1392 این مجموعه فعالیت خود را با عنوان شرکت پترو فولاد فیدار ادامه داد.

این شرکت تاکنون با بسیاری از شرکتهای دولتی و خصوصی همکاری داشته است.

دیدگاه توسعه محور در ارتباط با ارتقای فرهنگ تولید و نگهداری نیروی انسانی ، پیشرو بودن در نوآوری و تمایز در ارائه خدمات به کار فرمایان یک اصل حرفه ای بوده و به عنوان فلسفه وجودی شرکت دنبال میشود.

همچنین شرکت دارای گواهی ارزش افزوده میباشد و فروش تمامی محصولات خود را با ارائه فاکتور رسمی انجام میدهد.

هدف ما همکاری بهتر و بدون واسطه و با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت در تهیه و عرضه انواع آهن آلات و خدمات مرتبط با آن برای شرکتهای دولتی و خصوصی میباشد.

ویژگیهای اعتباری شرکت عضو رسمی اتحادیه آهن و فولاد شهرستان تهران و دارنده گواهی ارزش افزوده و ارائه فاکتور رسمی مورد تائید سازمان امور مالیاتی استان تهران خدمات این شرکت تهیه و تامین انواع آهن آلات صنعتی و ساختمانی و آلیاژی و خدماتی از قبیل برشکاری ، خم کاری ، سوراخ کاری ، کشش کاری ، رزوه کاری و غیره .

.

.

.

محصولات آهــن آلات انواع میلگرد انواع تیر آهن انواع تیرآهن هاش انواع ناودانی انواع نبشی انواع سپری ورق سیاه ورق اسید شوی ورق روغنی ورق رنگی ورق آلیاژی ورق گالوانیزه ورق آجدار انواع پروفیل انواع لوله انواع لوازم داربستی انواع میلگرد انواع تیر آهن انواع تیرآهن هاش انواع ناودانی انواع نبشی انواع سپری ورق سیاه ورق اسید شوی ورق روغنی ورق رنگی ورق آلیاژی ورق گالوانیزه ورق آجدار انواع پروفیل انواع لوله انواع لوازم داربستی انواع میلگرد انواع تیر آهن انواع تیرآهن هاش انواع ناودانی انواع نبشی انواع سپری ورق سیاه ورق اسید شوی ورق روغنی ورق رنگی ورق آلیاژی ورق گالوانیزه ورق آجدار انواع پروفیل انواع لوله انواع لوازم داربستی انواع میلگرد انواع تیر آهن انواع تیرآهن هاش انواع ناودانی انواع نبشی انواع سپری ورق سیاه ورق اسید شوی ورق روغنی ورق رنگی ورق آلیاژی ورق گالوانیزه ورق آجدار انواع پروفیل انواع لوله انواع لوازم داربستی هر آنچه پیش از خرید میلگرد باید بدانید میلگرد طیف متنوعی تولید میشود به همین دلیل هم با ویژگی های مختلف، کیفیت و قیمت های مختلفی تولید میشود.

در این نوشته همه نکاتی را که برای خرید میلگرد بدانید را آ .

.

.

آشنایی با فرایند تولید تسمه های فولادی برای تولید تسمه های فولادی میتوانیم از روش های مختلفی استفاده کنیم، به طور کلی از تسمه های فولادی میتوانیم در کاربردهای مختلفی از جمله جوشکاری و افزایش مقاومت م .

.

.

کارخانه های نورد در مرز ضرردهی با توجه به بالارفتن هزینه های کارخانه های نوردی از سال گذشته و روند رو به کاهش قیمت در بازار آزاد و بورس کالا موجب شده تا کارخانه های نورد د .

.

.

رفع منع صادرات فولاد رفع منع صادرات فولاد ابلاغیه وزارت صنعت برای منع صادرات محصولات فولادی لغو می شود.

در خصوص این 2 ابلاغیه اخیر وزارت صمت در مورد منع صادرات .

.

.

میلگرد یکی از مقاطع فولادی است که برای جبران مقاومت کششی آن مورد استفاده قرار میگیرد، این محصول در سایزهای استاندارد و به دو صورت سیم یا مفتول و شاخه ای به فروش میرسد.

استانداردهای میلگرد در کشورهای مختلف متفاوت هستند، هر یک از استانداردهای این مقطع فولادی بیانگر خواص مکانیکی آن است، و قیمت میلگرد با استانداردها و ضخامت های مختلف باهم متفاوت است همچنین این مقطع فولادی به دو دسته آجدار و ساده تقسیم میشود، نوع ساده میلگرد فاقد آج یا برامدگی بر سطحش است.

میلگرد با نام های A1, A2, A3 و A4 شناخته میشود.

میلگرد آجدار، پرمصرف ترین محصول فولادی در ایران است که اطلاع از قیمت آن برای بسیاری از انبوه سازان، مصرف کنندگان و تجار از اهمیت بالایی برخوردار است، قیمت این محصول در بازار ایران به پارامترهای مختلفی بستگی دارد.

برای خرید میلگرد، میتوانید با کارشناسان فولاد فیدار تماس بگیرید تا ضمن اطلاع از قیمت و موجودی، مشاوره های لازم برای خرید محصول مورد نیاز خود را دریافت کنید.

فولاد فیدار این امکان را برای شما فراهم کرده است که محصول مورد نظر خود را از انبارتهران یا درب کارخانه تحویل بگیرید.

برای مشاهده لیست آنلاین قیمت و انواع میلگرد از برندهای: متین، کاشان، ابهر، نطنز، ملایر و یزد به صفحه میلگرد مراجعه کنید.

مشاهده لیست قیمت برخی مشتریان اطلاعات شرکت آدرس : بازار آهن شاد آباد بهاران ٢ بلوك ١٦ پلاك ۱۲۹و۱۳۰ روابط عمومی 021 - 0912-8238263 پست الکترونیک: سیماگر.

com فکس: 021 - 0912-8238263 خدمات مشتریان فولاد فیدار آمـاده هرگـونه پاسخگویـی در زمینه پیگیـری شکایات و نیـاز مشتـریـان می باشد عضویت در خبـرنامه طراحی سایت و بهینه سازی سایت توسط نونگار پردازش طراحی سایت @ fooladfidar 021 - 0912-8238263

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map