طراحی سایت نارنج شیرین

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت نارنج شیرین شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت نارنج شیرین شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مشاوره و راه اندازی انواع وبسایت شخصی و شرکتی با پشتیبانی کامل و به صورت اختصاصی بدون استفاده از سیستم های آماده.

استفاده از تیم طراحی و مشاوره تجاری در تمامی مراحل طراحی تا بهره برداری برای مشاوره رایگان طراحی سایت کلیک کنید مشاوره برای راه اندازی و برنامه نویسی انواع نرم افزار موبایل برای سیستم عامل های گوناگون با استفاده از تیم با تجربه در زمینه برنامه نویسی و طراحی رابط کاربری استفاده از تیم طراحی و مشاوره تجاری در تمامی مراحل طراحی تا بهره برداری برای مشاوره رایگان برنامه نویسی نرم افزار موبایل کلیک کنید مشاوره و ارائه خدمات در زمینه بهینه سازی وبسایت, کسب رتبه در گوگل, بالا بردن آمار بازدید وبسایت و مدیریت صحیح مطالب وبسایت جهت بازده بهتر در گوگل و موتورهای جست و جو سئو وبسایت بدون بازگشت در کوتاه مدت و بدون استفاده از روشهای نا معقول و تایید نشده گوگل برای مشاوره رایگان بهینه سازی یا سئو سایت کلیک کنید مشاوره و طراحی سایت جهت راه اندازی فروشگاه اینترنتی و بهینه کردن کسب و کار الکترونیکی در کنار تجارت سنتی.

مشاوره جهت گسترش فروشگاه اینترنتی و افزایش فروش استفاده از تیم طراحی و مشاوره تجاری در تمامی مراحل طراحی تا بهره برداری برای مشاوره رایگان راه اندازی فروشگاه اینترنتی کلیک کنید ما در نارنج سیستم یک تیم برنامه نویسی حرفه ای و بین المللی فعال در زمینه طراحی سایت , راه اندازی فروشگاه اینترنتی , بهینه سازی سایت و اتوماسیون اداری تحت وب هستیم که هرکدام با بیش از 8 سال تجربه به نارنج ملحق شدیم و فعالیت خود را به صورت رسمی از ابتدای سال 94 آغاز کردیم.

نیاز به گسترش تجارت فرای مرزهای کشورمان ما را بر آن داشت تا در کنار تیم قدرتمند در تهران با تشکیل یک تیم برنامه نویسی در ونکوور کانادا علاوه بر خدمات طراحی وب سایت , شرایط شروع به کار در سطح جهانی را برای مشتریان خود فراهم کنیم.

ما به طراحی وب سایت به عنوان یک علم نگاه میکنیم و راه اندازی وب سایت را تنها شروعی جهت راه اندازی تجارت الکترونیک در نظر میگیریم.

هر کدام از مشتریان ما بخشی از خانواده نارنج سیستم خواهند شد.

خانواده ای که هر روز بزرگتر میشود.

تجربه و علم خود را در اختیار شما میگذاریم تا با قدرت وارد دنیای بزرگ اینترنت شوید.

همراه شما خواهیم بود.

:) طراحی و اجرای انواع نرم افزار موبایل, برنامه نویسی نرم افزار اندروید, برنامه نویسی نرم افزار آیفون, طراحی رابط کاربری طراحی و برنامه نویسی انواع وبسایت شخصی, شرکتی, معرفی محصولات یا خدمات, پزشکی, رزرو نوبت اینترنتی بالابردن آمار بازدید سایت با استفاده از بهینه سازی با جدیدترین متودهای سئو بدون بازگشت یا خراب کردن سابقه دامنه برنامه نویسی انواع نرم افزارهای سفارشی تحت وب و اتوماسیون اداری به صورت اختصاصی.

مکانیزه کردن انواع پروسه های سنتی درون سازمانی شرکت ها دیگر زمان آن رسیده است که به کاربرانی که با تبلت یا تلفن همراه از خدمات شما استفاده میکنند توجه کنید چرا که بخش بزرگی از مخاطبین شما را شامل میشوند.

برای اینکار چند راه حل وجود دارد.

طراحی وبسایت واکنش گرا یا ریسپانسیو و راه اندازی برنامه موبایل دو انتخاب مهم هستند.

در ادامه با ما باشید تا تفاوت این دو را متوجه بشوید یا شاید از هر دو آنها در یک زمان استفاده کنید بعد از سالها تجربه اعضای نارنج سیستم در طراحی سایت و برنامه نویسی انواع برنامه موبایل به یک پروسه قابل اعتماد و با رضایت بالای مشتریان دست یافتیم.

در این روند اگر ظاهر وبسایت یا رابط کاربری آن برای شما خیلی مهم است همیشه این شرایط فراهم شده تا بتوانید قبل از انتشار برنامه آن را با کمک تیم طراحی و گرافیست ما تغییر دهید تا به بهترین حالت نزدیک شویم.

حتی بعد از انتشار وبسایت همیشه امکان تغییر آن و افزودن امکانات جدید روی برنامه وجود دارد.

پس خیالتان راحت.

حتی قبل از شروع به نوشتن یک خط کد میدانید چه چیزی تحویل خواهید گرفت شما بگویید چه چیزی میخواهید.

از این پس ما روی ایده شما کار میکنیم.

در چند جلسه ایده شما پرورش داده میشود.

خدماتی که میتوانید در برنامه خود اضافه کنید به شما پیشنهاد میدهیم و تمام پروسه های برنامه روی کاغذ می آید.

اگر فکر میکنید در پشت برنامه های موفق ایده ای وجود ندارد ما خلاف آن را ثابت میکنیم.

بعد از اینکه ایده پرورش پیدا کرد اولین طرح برنامه توسط تیم گرافیست پیاده سازی میشود.

سعی میشود تا این نسخه که معمولا در قالب یک یا چند تصویر است تمام قسمت های برنامه را شامل شود.

بعد از اتمام آن را برای شما ارسال میکنیم بعد از اینکه طرح را دریافت کردید اگر مورد پسند شما نبود میتوانید تمام ایده های خودتان را با استفاده از تیم طراحی ما روی آن پیاده کنید.

این روند تا زمانی که شما رضایت کامل در مورد قالب برنامه نداشته باشید ادامه پیدا میکند بعد از تایید قالب برنامه اکنون زمان آن رسیده تا کار را به کاردان بسپارید.

یک تیم چند نفره برای برنامه شما ایجاد میشود و شروع به برنامه نویسی میکنند.

در این بین شما هم در جریان روند کار خواهید بود تا سوالات آن ها را در مورد برنامه پاسخ دهید.

بعد از پایان برنامه نویسی برنامه, ما یک نسخه از آن را برای استفاده در دسترس شما قرار میدهیم.

در این مرحله شما و برنامه نویس های ما اولین کاربران برنامه خواهید بود تا ایرادات آن را اصلاح کنید.

تست ثانوی یا نسخه بتا در حقیقت نسخه ای از برنامه است که ایرادات آن از دید ما و شما بر طرف شده اما نیاز است تا ببینیم کاربران چه نظری دارند.

این مرحله معمولا یک هفته یا حتی چند ماه طول میکشد.

اکنون آماده ایم تا برنامه را به شما بسپاریم تا نتیجه دلخواه را بگیرید اما ما همیشه در کنار شما خواهیم بود.

اگر به مشکلی برخوردید یا نیاز بود تا برنامه را ارتقاع دهید ما اولین نفری هستیم که متوجه میشویم.

وجود این پکیج ها به معنی وجود یک بسته غیر قابل انعطاف نیست بلکه به این معنی است که اگر شما میخواهید یک برنامه یا وبسایت داشته باشید ما قبلا در مورد آن فکر کرده ایم و بسیاری از بخش های آن را پیش از این مهیا کرده ایم تا تکمیل کننده ایده و ذهنیت شما باشند.

بعد از انتخاب یکی از آن ها در صورت نیاز وارد پروسه طراحی میشویم یا اگر ایده شما مشابه ندارد ما خوشحال میشویم اولین نفری باشیم که آن را برای کسی پیاده سازی میکند طراحی سایت پرتال خبری حرفه ای با امکانات بسیار زیاد و قابلیت اختصاصی سازی 100 درصد.

طراحی سایت رستوران و سفره خانه و کافی شاپ با طراحی اختصاصی و زیبا با امکانات رزرو آنلاین طراحی و اجرای اختصاصی و متفاوت سایت آژانس مسافرتی طراحی انواع سایت B2B یا بیزینس به بیزینس طراحی انواع سایت جامعه مجازی با طراحی و برنامه نویسی اختصاصی طراحی سایت فروش کارت شارژ و گیفت کارت من از مدتها پیش حتی زمانی که تیم نارنج سیستم با نام تجاری دیگری فعالیت میکردند با آنها کار میکنم.

آنها باعث شدند تا ایده ساده من تبدیل به یک وبسایت کامل بشود.

از آنها بابت اینکه در این دوسال همیشه با تیم موتورمارکت بودند تشکر میکنم من نزدیک به 6 سال است با بچه های نارنج سیستم کار میکنم.

البته آن موقع نارنج سیستم نبودند.

توجه آنها به سایتهای من باعث شد تا در چند پروژه با آنها فعالیت کنم.

اکنون نیز امیدوارم با جامعه مجازی کهکشانیها موفقیت قبل را تکرار کنیم زمانی که ایده نرم افزار مدیریت مالی و بانکی صیداپی به ذهنم خطور کرد هرگز فکر نمیکردم که بتوانم با کمک تیم نارنج سیستم به قدری آن را کامل کنم که به یکی از بهترین ها تبدیل بشود تماس توییتر © تمامی حقوق برای گروه برنامه نویسی نارنج سیستم محفوظ است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map