طراحی سایت نارنگی محلی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت نارنگی محلی در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ساری - سیماگر - مرکبات مازندران با نارنگی زودرس در حالی این روزها به مرحله برداشت و عرضه به بازار رسیده است که سازمان جهاد کشاورزی نسبت به خطر سبززدایی این میوه پائیزی به شهروندان هشدار داد.

نارنگی و پرتقال مهم ترین میوه باغ های مازندران هستند و بسته به گونه درخت به صورت زودرس و یا دیررس برداشت شده و روانه بازار می شود.

 در میان نارنگی ها ارقام ایواساکی ، میاگاوا ، اکتیو و  هوشیموتو در باغ های مرکبات مازندران زودرس محسوب می شوند و به طور معمول برداشت آنها از دهه دوم شهریور آغاز می شود.

 طبق آمار رسمی سازمان جهاد کشاورزی مازندران  از ۱۱۰ هزار هکتار باغ مرکبات استان ، ۲۵هزار هکتار نارنگی است که پنج هزار هکتار آن را ارقام مختلف زودرس تشکیل می دهد.

نارنگی های زودرس دارای رنگ کاملا سبز هستند و مزه ترش دارند.

کارشناسان باغبانی مازندران معتقدند اگر نارنگی های عرضه شده در بازار به رنگ سبز نباشد، نشانه انجام عملیات سبز زدایی با هدف فریب دادن شهروندان است و نباید از این میوه استفاده کرد.

آنان از باغداران خواستند از چیدن نارنگی های غیر زودرس که قند آن کامل نشده است، خودداری کنند.

 "انشو "، "پیج" ، "کلمانتین "، "یافا" و "یونسی" از انواغ نارنگی هایی دیررس باغ های مازندران هستند که و برداشت آنها با گونه های مختلف پرتقال مانند " تامسون " از نیمه آبان شروع می شود.

پیش بینی افزایش ۲۵۰هزار تنی برداشت مرکبات رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اعلام این که مرکبات پس از برنج دومین محصول برای رونق اقتصادی و درآمد کشاورزان استان است ، گفت : با توجه به وضعیت مناسب آب و هوایی و گسترش ، احیاء و بازسازی باغ ها ، پیش بینی می شود  که امسال حدود ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تن انواع مرکبات از باغ های استان  برداشت شود که  ۲۵۰ هزار تن بیشتر از سال گذشته است.

عزیزالله شهیدی فر روز دوشنبه در گفت و گو با سیماگر همچنین به نقش مشارکت و توجه باغداران در مقابله و کنترل آفت مگس میوه اشاره کرد و افزود : یکی از دلایل افزایش تولید محصول مرکبات مبارزه با این آفت است.

وی از مدیریت مگس میوه در سال ۹۸ به عنوان یک اقدام جهادی نام برد و گفت که این کار به تولید سالم ۹۹.

۵ درصدی محصولات باغی استان کمک کرده است.

شهیدی فر از ورود چهار رقم جدید صادراتی مرکبات به حوزه باغبانی استان خبر داد و اظهار داشت : سال گذشته ۴۲۰ هزار تن محصول کشاورزی به ارزش ۲۵۰ میلیون دلار از مازندران به ۱۳ کشور دنیا صادر شد.

وی ممنوعیت واردات محصولات باغی را از خواسته های اصلی کشاورزان استان مازندران دانست و توضیح داد : وجود ظرفیت ۱.

۵ میلیون تنی سردخانه ها، سورتینگ و انبارهای فنی استان نیز نشانه توانایی استان در ذخیره سازی و نگهداری محصولات کشاورزی برای تنظیم بازار و قیمت محصولات است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران به پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در جویبار اشاره کرد و گفت: این پایانه ظرفیت ذخیره سازی ۱۴۰ هزار تن محصولات کشاورزی را دارد که سهم قابل ملاحظه ای در توسعه صادرات محصولات کشاورزی استان دارد.

وی تامین لجستیک لازم برای توسعه صادرات نظیر کامیون های یخچال‌دار ار از خواسته های مهم صادرکنندگان و سازمان جهاد کشاورزی استان برشمرد.

ساری - سیماگر - رئیس بخش تحقیقات علوم زراعی و باغی مازندران از تولید رقم جدید جو مقاوم به سرما… ساری - سیماگر - همزمان با آغاز برداشت انار از سطح حدود ۲ هزار هکتار از باغ‌های مازندران ، نوبرانه… بجنورد- سیماگر- گوجه‌کاران خراسان شمالی امسال هم با قیمت پایین محصول و نبود بازار فروش مواجه… ساری - سیماگر - مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران با اعلام این که کمبود کود شیمیایی برای… بیرجند - سیماگر - رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: پیش بینی این… تهران – سیماگر – فرزند شهید محسن فخری زاده گفت: هرچه بر تعداد ترورها… ساری - سیماگر - افزایش آمار مناطق دارای وضعیت قرمز کرونایی در مازندران… مشهد- سیماگر - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: چگونگی ادامه فعالیت… تهران – سیماگر - آیین بزرگداشت دانشمند هسته ای و دفاعی کشور، شهید محسن… شیراز-سیماگر- جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مقابله با کرونا با… زاهدان- سیماگر- کلنگ ساخت مرکز کنترل، پایش، مانیتورینگ و سیستم مدیریت… ساوه -سیماگر- سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: محدودیت های ویژه… مشهد- سیماگر- جانشین رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قرارگاه دانشگاهی… اهواز - سیماگر - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با بیان… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map