طراحی سایت نان سنگكي سنتي

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت نان سنگكي سنتي در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تابحال این اتفاق برای شما رخ داده است که در گوگل بدنبال موضوع خاصی گشته باشید و بلافاصله بعد از اینکه گوگل نتایج رو برایتان به نمایش درآورد روی دو الی سه لینک اول کلیک کرده باشید تا محتوای آن را مطالعه نمایید و درصورتی که از آن محتوا بهره کافی ببرید با مشاورین یا م سئو لین آن وب سایت ارتباط برقرار کرده باشید. به این فرآیند که در چند خط برایتان شرح دادم به صورت کلیات سئو سایت گفته میشود که روی یک وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت تولید شده انجام میگردد. شرکت سیماگر تمامی این فرآیند را با دارا بودن تیم های تخصصی در زمینه طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی برای شما در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید بازیابی پسورد پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد یک پزشک - اخبار فناوری، پزشکی، سینما و کتاب امروز خبری در رسانه‌ها منتشر شد به این مضمون: «خرید آنلاین نان سنتی امکان پذیر شد.

» ظاهرا محققان دانشگاه تهران اپلیکیشنی برای خرید آنلاین نان سنتی طراحی کردند.

در متن خبر آمده که توسط این اپلیکیشن امکان خرید نان‌های سنتی بربری و سنگک وجود دارد.

این نان‌ها به صورت داغ و تازه دست مشتری می‌رسند.

حداکثر زمانی که طول می‌کشد نان به دست مشتری برسد هم ۳۰ دقیقه عنوان شده است.

به علاوه، این نان‌ها به صورت بسته‌بندی پارچه‌ای به مشتری می‌رسند تا نگه‌داری بهداشتی آن‌ها رعایت شده و تازه و با حرارت باشند.

این اپلیکیشن متعلق به استارتاپی در دانشگاه تهران؛ یک نمونه از چندین اپلیکیشنی است که طی سال‌های اخیر برای خرید و سفارش آنلاین نان سنتی طراحی شده است.

شاید باورکردنی نباشد ولی با یک جست‌وجوی ساده در اینترنت می‌توانید بیش از ۱۰ اپلیکیشن ایرانی برای سفارش آنلاین نان پیدا کنید.

برخی از این اپلیکیشن‌ها فقط مختص تهران یا شهرستان‌های دیگر ایران هستند.

پس؛ حالا حتما بدتان نمی‌آید با چند اپلیکیشن خرید نان آنلاین هم آشنا شوید؛ شاید روزی روزگاری به کارتان آمدند و واقعا احساس کردید باید به جای رفتن به نانوایی و ایستادن در صف؛ پشت کامپیوتر بنشینید و منتظر نان‌های گرم و پر حرارت باشید.

یکی از این برنامه‌های خرید و تحویل نان آنلاین؛ اپلیکیشن بقچه است.

این اپلیکیشن با شعار «همون داداش کوچیکه‌ای که نون می‌خره و برات میاره!» یک راه آسان برای حذف صف نانوایی و کوتاه کردن مسیر خانه شما به نزدیک‌ترین نانوایی را پیش‌روی شما قرار می‌دهد.

هم از طریق سایت و هم از طریق اپلیکیشن‌های اندرویدی و iOS می‌توانید سفارش آنلاین نان بدهید.

ویژگی‌های این اپ در بسته‌بندی نان‌ها در پارچه، تهیه از بهترین نانوایی‌ها و تحویل سریع است.

روش کار این سرویس به این صورت است که یک پیک‌موتوری به محل شما آمده و از نزدیک‌ترین نانوایی در محل‌تان؛ نان‌های درخواستی شما را خریداری کرده و سریعا به دست‌تان می‌رساند.

هزینه خرید نان در این اپلیکیشن ۲۵۰۰ تومان است.

این اپلیکیشن هنوز تمام شهر تهران را زیر پوشش خود ندارد و فقط در برخی مناطق مرکزی تهران سرویس‌دهی می‌کند.

این اپلیکیشن هم در برخی مناطق تهران سرویس‌دهی دارد ولی تنوع نان‌ها و سرویس‌های بیشتری در اختیار مشتری قرار می‌دهد.

کاربران می‌توانند نان‌های سنگک، بربری، تافتون، لواش، فانتزی و حتی حلیم را آنلاین سفارش دهند.

به علاوه، کاربران می‌توانند نان‌های گنجددار یا همراه با سبزیجات معطر و تازه هم سفارش بدهند.

آی‌نون هم تلاش می‌کند نان‌ها در بسته‌بندی‌های بهداشتی و تمیز صورت گرفته، نان‌ها گرم و تازه به دست خریدار برسد و از بهترین نانوایی‌ها خریداری شوند.

خرید نان آنلاین از آی‌نون هم روی سایت و هم از طریق اپلیکیشن‌های اندرویدی و iOS قابل انجام است.

این اپلیکیشن شهر مقدس مشهد را پوشش داده است و با ارسال رایگان نان به دم در خانه‌ها، می‌خواهد اشتغال‌زایی و کاهش ترافیک را چاشنی خرید نان آنلاین کند.

اپلیکیشن تنور هم انواع نان‌ها را برای خرید آنلاین به کاربران پیشنهاد داده و پول نان را پس از تحویل دریافت می‌کند.

کاربران می‌توانند از ۲۴ ساعت قبل سفارش خرید نان داشته باشند و در دو نوبت صبح و عصر نان‌های سفارش داده شده را تحویل بگیرند.

این نرم‌افزار هم تنوع خرید نان زیادی دارد و از نان سنتی لواش و تافتون تا نان‌های بربری، سنگک و فانتزی را به دست مشتری می‌رساند.

حتی می‌توانید با این اپلیکیشن، نان‌هایی مانند شیرمال، سمبوسه، نان تست و نان سوخاری هم سفارش دهید.

ساروق در محدوده شهر نیشابور کار می‌کند و خرید و سفارش آنلاین نان از روی وب‌سایت یا اپلیکیشن‌های اندرویدی، iOS و ویندوزفون میسر است.

کرمانی‌ها و رفسنجانی‌ها هم این شانس را دارند خرید آنلاین نان را تجربه کنند و حتی شده برای یک روز از خانه بیرون نزنند و در هوای گرم یا گردوخاکی؛ در خانه نان گرم و تازه بخورند.

با الونون می‌توان انواع نان‌های سنتی، رژیمی یا فانتزی را سفارش داد.

هم امکان خرید و پرداخت آنلاین وجود دارد و هم اینکه هزینه نان در محل پرداخت شود.

فناوری ۵G خیلی زودتر از چیزی که فکر می‌کردیم دنیاگیر شده! ۲۱۸ میلیون نفر در تا پایان… پلی مخصوص حیوانات: پل روگذر ایالت یوتای آمریکا زودتر از چیزی که تصور می‌شد، نتایج… این میز کار از کابل‌کشی داخلی استفاده می‌کند تا دیگر هیچ کابلی مزاحم شما نباشد ۶ تنظیم ساده اندروید که حریم خصوصی شما را روی گوشی تضمین می‌کنند دانشمندان در حال ساخت غارهای نمکی بزرگ برای ذخیره حجم بالایی هیدروژن هستند وقتی از دست الگوریتم‌های شبکه‌های اجتماعی به ستوه می‌آیم و پیش خودم تخیل می‌کنم! آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم آدرس ایمیل خود را وارد کنید و در مرحله بعد یادتان نرود که حتما تأیید کنید: سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید بازیابی پسورد پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map