طراحی سایت نظرسنجی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت نظرسنجی کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

گامی فراتر از رضایت‌سنجی خدمات و مدیریت ارتباط با مشتری بردارید.

همه‌ ابعاد کسب‌و‌کار، تجربه مشتری را رقم می‌زنند.

پُرس‌لاین راهکاری برای بهبود تجربه‌ مشتری است.

بر پایه داده‌های بازار و تحلیل آن‌ها، تصمیم به سرمایه‌گذاری در محصول یا خدمتی جدید بگیرید.

پُرس‌لاین راهکاری برای پُر‌کردن شکاف بین ایده تا موفقیت در بازار است.

کارکنان، تجربه مشتری را رقم می‌زنند و سازمان تجربه کارکنان را.

تجربه کارکنان فراتر از تردد و حقوق دستمزد، به تعلق خاطر و توسعه شایستگی‌های کارکنان می‌پردازد.

پُرس‌لاین راهکاری برای مدیریت مراحل مختلف شکل‌گیری تجربه کارکنان است.

از ساده‌ترین تا پیچیده‌ترین فرم‌ها و پرسشنامه‌های تحقیقات پیمایشی را راحت و سریع بسازید و تحلیل آماری آنی از داده‌های پرسشنامه آنلاین دریافت کنید.

پُرس‌لاین، به ما این امکان را داد تا بتوانیم در کمترین زمان و با بالاترین دقت داده‌هایی را جمع‌آوری کنیم که در روش‌های سنتی برایمان هزینه ریالی و زمانی چند برابری داشت.

دو ویژگی در پُرس‌لاین ما را به مشتری وفادار خود تبدیل کرده است: اول پنل بسیار کاربر‌پسند و دوم، سرعت و چابکی تیم پشتیبانی و توسعه پُرس‌لاین.

پُرس‌لاین یکی از معدود سرویس‌های ایرانیه که به دلیل کاربری بسیار راحت و آسان، من هیچ‌وقت نیاز به راهنما و پشتیبانی پیدا نکردم و این به نظرم مهم‌ترین ویژگی یک SaaS‌ (خدمت نرم افزاری بر بستر ابر) هست که بچه‌های تیم پُرس‌لاین با موفقیت اون رو پیاده‌سازی کردند.

پُرس‌لاین، ساخت و توزیع پرسشنامه آنلاین را جذاب و حرفه‌ای و تحلیل داده‌ها را ساده می‌کند.

فکر می‌کنم از این پس، دانشجویانی که از پُرس‌لاین استفاده نمی‌کنند، مثل کسانی هستند که در مسابقه اتومبیل‌رانی، پیاده می‌دوند.

(پاسخگویی تلفنی شنبه تا چهارشنبه ۹ تا ۱۷، پنجشنبه‌ها ۹ تا ۱۳)

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map