طراحی سایت نهال انگوربلک سیدلس بی دانه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت نهال انگوربلک سیدلس بی دانه شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

انگور بلک سیدلس یکی از محصولات نهالستان ارغوان نهال و گیاهی بوته ای و رونده بوده که دارای پیچک است، به طور کلی انواع حبه انگور به دو نوع بی دانه و دانه دار تقسیم می شود و انگور بلک سیدلس جزو ارقام بی دانه است؛  این گیاه در آب و هوای معتدل می روید و در بازه ی دمایی حداکثر 40 درجه ی سانتی گراد و حداقل منفی 15 درجه سانتی گراد رشد بهتری دارد.

پوست و دانه انگور بیدانه سیاه در تهیه ی محصولات مختلف کاربرد دارد؛ مکانی که تعداد زیادی نهال انگور در آن کاشته می شود را تاکستان میگویند، در کشور ما تعداد اندکی تاکستان انگور سیاه وجود داشته که بیشتر آنها در میاندآب آذربایجان غربی قرار گرفته اند؛ هرس به موقع انگور تاثیر زیادی در باردهی و برداشت بیشتر محصول دارد، همانطور که گفتیم انگور بلک سیدلس یکی از ارقام انگور بی دانه به شمار می رود که از نادر ترین و مهمترین انواع صادراتی انگور است، در ادامه ی مطلب به بررسی و آشنایی با این رقم خواهیم پرداخت.

انگور وارداتی بلک سیدلس یکی از ارقام تجاری آمریکایی است، حبه هایی به رنگ بنفش تیره متمایل به سیاه دارد، حبه ها تقریبا گرد و تا حدودی بیضوی شکل می باشند، همانطور که از نام آن پیداست یکی از ارقام بی دانه (Seedless) به شمار می رود، این نوع انگور رقمی میان رس و پر محصول است که نسبت به سرما مقاومت بالایی دارد (تا حدود منفی 23 درجه سانتی گراد را تحمل می کند).

انگور بلک سیدلس در کشور ترکمنستان بیشتر به منظور تولید کشمش کاشته می شود، طعم میوه بسیار شیرین است و در انبار ماندگاری بالایی دارد، زمان رسیدن محصول حدودا در اواسط شهریور ماه بوده و مقدار تولید آن در هر هکتار 40 تن می باشد، عمر اقتصادی این گیاه بیشتر از 100 سال است.

موارد مصرف این انگور، تازه خوری، آبمیوه، آبغوره و کشمش است که کشمش آن را با نام مویز در بازار می شناسند، مویز این رقم خواص فوق العاده ای دارد و در بازار بالاترین قیمت را در میان سایر انواع دارد، انگور مویز به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان ها خواص درمانی داشته و ضد سرطان می باشد.

حبه های بزرگ و خشک شده ی انگور سیاه (Black Seedless) مویز نامیده می شود، از لحاظ شکل ظاهری و رنگ با کشمش (انگور خشک شده کوچک) متفاوت است اما خواصی مشابه آن دارد،خواص مویز در اثر خشک شدن از بین نرفته و حتی بیشتر می شود، مویز سرشار از انواع ویتامین های B ، E و A و اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 است.

بهترین و پر فایده ترین مویز، نوع کم دانه یا بی دانه ی آن می باشد، مویز به دلیل دارا بودن آنتوسیانین (حامل رنگ تیره و سیاه آن) ارزش غذایی بالایی داشته و کاهنده ی فشار خون، ضد سرطان و درمانگر بیماری های قلبی و عروقی است، همچنین مویز برای تقویت معده، درمان یبوست و کاهش سردرد های میگرنی توصیه می شود.

عوامل دیگری همچون سم پاشی، کود دهی، زهی کشی، حرس به موقع و مناسب و شخم زدن زمین تاثیر به سزایی در رشد نهال انگور و به بار نشستن آن دارد.

برای کاشت نهال انگور می بایست در خاک های حاصل خیز گودالی با ابعاد 50 * 50 * 50 حفر کند.

داخل گودال مقادیری از فسفر، آهک و کمپوست برای رشد نهال ها می ریزند، نهال انگور بلک سیدلس به گونه ای کاشته می شود که جوانه آن به اندازه ی 5 سانتی متر بیرون از خاک قرار بگیرد، خاک اطراف نهال را محکم کرده و آن را آبیاری می کند.

عواملی نظیر نور کافی و دمای مناسب باعث می شوند تا کیفیت محصول انگور بالا رود.

باردهی و تولید محصول غالبا از سومین سال رشد نهال آغاز می شود.

زمان رسیدن انگور بلک سیدلس اواسط شهریور ماه می باشد.

اگر برداشت انگور برای تولید کردن کشمش باشد غالبا از پانزدهم شهریور برداشت آغاز می شود ( زمان برداشت از نیمه ی دوم شهریور آغاز شده و تا مهر ماه ادامه می یابد ).

میزان برداشت انگور بلک سیدلس در هکتار حدودا 40 تن است.

یکی از مراکز معتبر جهت تهیه و خرید نهال انگور بلک سیدلس همراه با شناسنامه و مجوز رسمی جهاد کشاورزی و همچنین گواهی بهداشت، نهالستان ارغوان نهال مهندس رسول بابایی در میاندوآب آذر بایجان غربی است که محصولات مرغوب خود را با بالاترین کیفیت به باغداران و کشاورزان عزیز عرضه می نماید، برای بهره مندی از مشاوره رایگان، آگاهی از قیمت ها و شرایط فروش با شماره تماس های واحد فروش نهالستان تماس حاصل فرمایید.

نهالستان ارغوان مرداد 30, 1399 انگور نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

نهالستان ارغوان نهال (میاندوآب) بزرگترین تولید کننده نهال در غرب کشور با همکاری و ناظرین و کادر مجرب جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی و بیش از سه دهه در زمینه نهال کاری – خرید نهال – فروش نهال و احداث باغات مدرن اقتصادی میوه فعالیت دارد.

راه های ارتباطی با نهالستان ارغوان: 📳0912-8238263 📳0912-8238263

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map