طراحی سایت نهال انگور شانی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت نهال انگور شانی شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

انگور یاقوتی یکی از انواع زودرس نهال انگور است که در نهالستان ارغوان نهال مهندس رسول بابایی با بهترین کیفیت تولید شده و آماده ی عرضه به باغداران و متقاضیان این نهال می باشد، به دلیل زود رس بودن محصول این رقم در فصل تابستان میوه آن، از اولین انگورهایی است که به بازار عرضه می شود و بسیار پرطرفدار است، از ویژگی های انگور یاقوتی می توان به خوشه های متراکم، حبه های کوچک و به هم فشرده و همچنین رنگ قرمز یاقوتی آن اشاره کرد.

در ادامه ی این مطلب به بررسی و آشنایی بیشتر با انگور یاقوتی خواهیم پرداخت.

انگور با نام علمی vinifera مهم ترین جنس از خانواده ی انگورسانان (vitaceae) می باشد، گیاهی رونده و بوته ای که دارای پیچک است.

نهال انگور به علت رونده بودن برای رشد خود نیازمند تکیه گاه است، به همین جهت در کنار آن داربست هایی از چوب یا فلز می سازند.

انواع انگور بر اساس دانه دار و یا بی دانه بودن میوه ی آن و همچنین رنگ حبه ها (قرمز – زرد – سبز – سیاه) تقسیم بندی می شوند.

نهال انگور یاقوتی (Ruby Seedless Grape) یکی از ارقام نهال انگور بی دانه و زودرس است که رنگ میوه ی آن قرمز یاقوتی می باشد، میوه ی این رقم بیشتر به 2 صورت تازه خوری و کشمش مورد استفاده قرار می گیرد.

برگ دهی درخت انگور با شروع فصل بهار آغاز می شود و تا زمان محصول دهی 3 مرحله را طی می کند: با توجه به زودرس بودن انگور یاقوتی، برداشت آن از اواخر بهار آغاز شده و در تابستان جزء اولین انگورهایی است که روانه ی بازار می شود.

می توان گفت که این رقم، یکی از ارقام با ارزش و صادراتی انگور محسوب می شود که همانند یاقوت سود خوبی را برای کشاورزان به همراه دارد.

یکی از انواع انگورهای قرمز رنگ و بی دانه که در کشور ما تولید می شود، انگور یاقوتی است، طعم میوه این انگور شیرین و بسیار خوشمزه می باشد.

خاستگاه و منطقه ی رویش این گیاه در ایران (استان سیستان و بلوچستان) و افغانستان است.

انگور یاقوتی از جمله محصولات کشاورزی است که می تواند در شرایط سخت محیطی رشد کرده و به حیات خود ادامه دهد ( بازه دمایی در حدود 15 الی 18 درجه ی سانتی گراد و ارتفاع 1265 متر از سطح دریا را تحمل می کند).

نهال انگور یاقوتی نیازمند گذراندن دوره ی سرمایی در حدود 2 تا 3 ماه در فصل زمستان است (دمایی در حدود 7 تا 10 درجه ی سانتی گراد).

انگور نسبت به سرما از مقاومت خوبی برخوردار است (18- درجه ی سانتی گراد) دمای کمتر از 18- درجه ی سانتی گراد منجر به خشک شدن شاخه ای انگور می گردد، موعد گل دهی انگور یاقوتی در اواسط اسفند ماه می باشد، در روزهای پایانی فروردین میوه ی آن سبز شده و در اردیبهشت ماه تغییر رنگ می دهد؛ برداشت این محصول در خرداد ماه آغاز می شود.

یکی از مزیت های این رقم، کشت آن به صورت دیم می باشد که با در نظر گرفتن مسئله ی کم آبی برخی از نقاط کشور قابل توجه و دارای اهمیت است؛ عمر اقتصادی آن بیشتر از 100 سال برآورد می شود.

نکته: خوب است بدانید نهال انگور یاقوتی نیازمند ساعات آفتابی زیادی است زیرا در سایه و نور کم، رشد و محصول دهی خوبی ندارد؛ لذا در زمان کاشت نهال انگور، می بایست مکان آفتابگیری را برای آن در نظر گرفت.

باید توجه داشت که رشد و پرورش انگور یاقوتی در مناطق گرمسیری امکان پذیر نیست و کاشت این رقم برای مناطقی با تابستان های خنک و معتدل توصیه می شود.

گرمای بیش از حد و ساعات آفتابی طولانی باعث از بین رفتن نهال انگور یاقوتی می شود.

مراقبت دائمی از نهال و در نظر داشتن عوامل حیاتی و تاثیر گذار برای رشد و پرورش آن امری ضروری است.

به طور کلی میوه هایی با رنگ قرمز حاوی آنتی اکسیدان بیشتری نسبت به سایر رنگ ها می باشند.

میوه ی انگور به سبب دارا بودن آنتی اکسیدانی قوی به نام رزوراترول می تواند برای آفتاب سوختگی و قرمزی ناشی از آن، سودمند باشد.

آنتی اکسیدان های موجود در انگور، از پوست در مقابل اثرات مخرب رادیکال های آزاد حفاظت می کنند.

انگور یاقوتی بدون چربی و تقریبا کم کالری است، 1 لیوان انگور تامین کننده ی حدودا 104 کالری، 1 گرم پروتئین، 1 گرم فیبر، 27 گرم کربوهیدرات و 23 گرم قند طبیعی است.

این میوه حاوی انواع ویتامین ها نظیر: ویتامین C، K، A، B6 و مقادیر کمی E است.

این ویتامین ها از جمله ویتامین A خاصیت آنتی اکسیدانی داشته که خطر بروز برخی از بیماری ها و مشکلات را کاهش می دهد.

یکی از خواص بی نظیر انگور یاقوتی تاثیر آن بر روی خون سازی (رفع کم خونی) و تصفیه ی خون می باشد.

تکثیر این رقم غالبا به شیوه ی قلمه زنی رواج دارد.

قلمه ها را در اواخر پائیز و یا دی ماه می گیرند و در سردخانه با دمای 4 درجه و هوای مرطوب تا فصل بهار نگه داری می کنند.

در فصل بهار زمانی که هوا گرم می شود قلمه ها را از سردخانه خارج کرده و می کارند، در صورت قلمه گیری در فصل بهار می بایست از شاخه های 1 ساله به همراه چند سانتی متر از شاخه ی 2 ساله استفاده نمود.

در نهالستان انگور یاقوتی، نهال های اصلاح شده و پیوندی تکثیر و عرضه می شوند، این نهال ها پر محصول بوده و باردهی آن از سال اول است، نهالستان ارغوان نهال از جمله مراکزی است که در زمینه ی تولید نهال های این محصول ارزشمند، فعال می باشد.

نهال انگور یاقوتی مرغوب و به صورت اصلاح شده در نهالستان ارغوان نهال مهندس رسول بابایی تولید و آماده ی عرضه به باغداران و کشاورزان محترم می باشد، این مجموعه یکی از بهترین نهالستان های ایران و کارآمدترین مراکز فروش نهال است که تولید کننده ی نهال انگور یاقوتی همراه با شناسنامه و گواهی بهداشت می باشد، جهت دریافت محصول با کیفیت در سرتاسر کشور و همچنین بهره مندی از مشاوره ی رایگان، اطلاع و آگاهی از لیست قیمت ها، شرایط و تسهیلات فروش با شماره تماس واحد فروش نهالستان ارغوان نهال تماس حاصل فرمائید.

مهندس رسول بابایی شهریور 16, 1399 انگور نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

نهالستان ارغوان نهال (میاندوآب) بزرگترین تولید کننده نهال در غرب کشور با همکاری و ناظرین و کادر مجرب جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی و بیش از سه دهه در زمینه نهال کاری – خرید نهال – فروش نهال و احداث باغات مدرن اقتصادی میوه فعالیت دارد.

راه های ارتباطی با نهالستان ارغوان: 📳0912-8238263 📳0912-8238263

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map