طراحی سایت نهال انگور فیلیم سیدلس بی دانه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت نهال انگور فیلیم سیدلس بی دانه در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

محصولات و خدمات کشاورزی آنلاین هیوا کشت نام نهال : انگور رد فلیم سیدلس بی دانه موارد اشاره : تازه خوری – کشمش – آبمیوه – آبغوره   تحویل اکسپرس پشتیبانی 24 ساعته تا 7 روز ضمانت بازگشت وجه تا 7 روز ضمانت بازگشت وجه نهال انگور رد فلیم سیدلس بی دانه ازتلاقی بین چند رقم در سال1961 ایجاد شد.

خوشه های این رقم به شکل مخروطی با اندازه متوسط است.

حبه ها بهخوبی در اثر مصرف جیبرلین و یا حلقه برداری درشت می شوند.

میزان تولید در هکتار : ۴۰ تن عمر اقتصادی : بیش از ۱۰۰سال ارتفاع از سطح دریا : ۱۲۶۵ متر زمان رسیدن : اواسط شهریور تحمل سرما : c15 – c18 مقدار اسید : ۵% میلی گرم در ۱۰۰ سی سی تحمل خشکی : متحمل مقدار قند : ۱۸ -۲۳ درجه بریکس از ارقام تجاری و وارداتی و بسیارمناسب می باشد.

رقمی بازار پسند و زودرس با طعم عطری فوق العاده با زمان انبارداری بالا.

این رقم در زمان رسیدن به رنگ قرمز تند و در مرحله رسیدن بیشتر به رنگ سیاه می باشد که از این لحاظ برای مصارف تازه خوری بسیار جالب توجه است.

میوه های این رقم در آخر مرداد تا اول شهریور در منطقه ارومیه قابل برداشت است.

در این منطقه رنگ گیری حبه ها به طور کامل انجام نمی گیرد.

هرس مناسب این رقم از نوع اسپور است.

انگور فیم برای مناطق خیلی سرد و یا مناطقی که با کمبود آب آبیاری مواجه هستند توصیه نمی شود.

omidi-hivakesht – 2020-02-19 با سلام سوالات خود را در واتس اپ شماره گذاشته در بخش پشتیبانی مطرح کنید با تشکر نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما * نام * ایمیل * تصویر امنیتی * جهت سفارش این محصول با بخش پشتیبانی خرید تماس بگیرید گردو خوشه ای اسراییلی ۴۰ سال پیش توسط اسراییلی ها به مرکز تحقیقات باغبانی کرج اورده شد و از انجا تکثیر یافت.

این گردو در هر خوشه ی خود ۵ الی ۲۵ گردو دارد.

زود بازده بودن این گردو و دیر گل بودن ان که مقاومت به مناطق سردسیری را دارد و پایه کوتاه بودن وباردهی جانبی و چربی این گردو که بیشتر از گردو های دیگر می باشد از خصوصیات بارز این گردو به شمار می اید.

آدرس: تهران ، بلوار آفریقا، خیابان تابان غربی، پلاک 62، واحد8 کارخانه پلی اتیلن و دفتر مرکزی : فارس ، داراب ، جنت شهر بلوار امام مجموعه بزرگ رها آبگستر دارابگرد دفتر مشهد: بین وکیل آباد 26 و 7 تیر پلاک 646 طبقه 2 واحد 11 فقط جهت بارگیری سولفات آمونیوم ازبکستان تماس پشتیبانی: تلفن همراه – 0912-8238263 خط ثابت – 0912-8238263 ایمیل ها : سیماگر.

com –   سیماگرhivakesht.

com به فروشگاه هیوا کشت خوش آمدید شرکت هیواکشت در سال 1397 فعالیت خود را در زمینه فروش محصولات به صورت آنلاین در ایران با بکارگیری تجارب 10 سال در عرصه صنعت کشاورزی زمینه تولید لوله های پلی اتیلن و نوار های آبیاری ، خدمات فنی و مهندسی کشاورزی، مشاوره و گیاه پزشکی و مشاوره ساخت و تاسیس گلخانه ، فروش انواع کود، سم، بذر ، ادوات کشاورزی و باغبانی و پشتیبانی از محصولات کشاورزان از زمان شروع تا برداشت و در نهایت معرفی بهترین بازارهای داخلی و خارجی شروع کرده و به صورت دائم ارائه می‌دهد.

امیدواریم بتوانیم همراه همیشگی شما در ایران باشیم.

اعتماد و رضایت شما ، اعتبار ماست.

© 2020 هیوا کشت.

تمامی حقوق محفوظ است نام کاربری یا ایمیل * رمز عبور * ورود

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map