طراحی سایت نهال بادام سهند

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت نهال بادام سهند در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نهال بادام سهند یکی از ارقام بادام فرانسوی است که خاستگاه و منطقه رویش آن در ایران، منطقه ی میاندوآب می باشد، این رقم یکی از محصولات موجود در نهالستان ارغوان نهال مهندس رسول بابایی است که با کیفیتی مطلوب و همراه با شناسنامه به باغداران و کشاورزان عزیز ارئه می شود؛ در ادامه این مطلب با جزئیات بیشتری از بادام سهند آشنا خواهیم شد، با ما همراه باشید.

نهال بادام سهند مانند سایر ارقام نهال بادام، همچون: نهال بادام آذر و نهال بادام شکوفه اصالتا از انواع فرانسوی به شمار می رود، این رقم بسیار دیرگل بوده و نسبت به سرمای دیررس بهاره مقاوم است، با در نظر گرفتن ویژگی دیرگل بودن نهال بادام سهند می توان گفت که گزینه ی مناسبی برای کاشت در مناطق سردسیر و کوهستانی بوده و همچنین تحمل بالایی در برابر کم آبی و خشکی دارد.

رشد نهال بادام سهند قوی است و بسیار پرمحصول و پربار می باشد، درخت این رقم به صورت گسترده و باز رشد کرده و به همین دلیل هرس آن بایستی به صورت سالانه و سبک انجام شود.

ارتفاع نهال تا 4 متر می رسد و درخت آن از عمر اقتصادی و دوام بالایی برخوردار است، یکی از ویژگی های بارز نهال بادام سهند مقاومت زیاد آن نسبت به آفات می باشد و به علت دارا بودن پوسته سخت و چوبی در زمان رسیدن محصول، از آسیب و صدمات پرندگان در امان است.

از موارد مصرف این بادام می توان به استفاده ی آن در صنایع شیرینی پزی، آجیل و خشکبار، اشاره کرد.

بادام سهند دارای طعم خوب و مطلوبی است، درصد مغز آن در حدود 27% الی 33% بوده و درصد دوقلویی 8/4% می باشد؛ رنگ مغز کمی تیره و به فرم پهن و درشت است.

پوسته چوبی بادام، از نوع سنگی و سخت می باشد.

نکته: این رقم از لحاظ موعد گلدهی، دیرگل و همچنین زمان رسیدن محصول، میان رس (زمان برداشت محصول نیمه ی اول شهریور ماه می باشد) است.

نهال بادام سهند باروری خود ناسازگار و باردهی از نوع اسپور دارد، عملکرد آن بسیار بالا بوده و ارقام گرده افشان مناسب برای این رقم، نهال بادام شکوفه، نهال بادام یلدا و نهال بادام آذر می باشد.

رشد نهال به صورت عمودی بوده و شاخه های فرعی کمی تولید میکند، به همین دلیل هرس آن ساده می باشد، باردهی درختان این رقم از سال سوم آغاز می شود؛ عمر اقتصادی درخت بادام سهند در حدود 35 الی 45 سال است.

برگ های درخت بادام باریک، بلند، نوک تیز، مواج و به شکل نیزه ای است و در شاخه های تازه ایجاد شده ی فصل جاری، جوانه می زنند.

شکوفه های آن به رنگ سفید مایل به صورتی کم رنگ بوده و درفصل بهار قبل از جوانه زنی برگ ها ظاهر می شوند، میوه از نوع شفت، سبز رنگ و کرکی است؛ مغز بادام دانه ای روغنی، دارای دو لپه ی بزرگ، سفید رنگ و شفاف بوده که توسط پوسته ای نازک و قهوه ای رنگ احاطه شده است.

نهال بادام سهند برای آغاز جوانه زنی، نیازمند گذراندن یک دوره سرمایی در فصل زمستان است.

نیاز سرمایی با توجه به نوع رقم بادام از 100 الی 700 ساعت دمای کمتر از 7 درجه ی سانتی گراد متفاوت بوده و در سرماهای شدید تا 20- درجه ی سانتی گراد را تحمل می کند (اگر کاهش دما در فصل زمستان به صورت تدریجی رخ دهد، تحمل نهال نسبت به سرمای زمستان بیشتر خواهد بود).

آب و هوای مرطوب برای رشد نهال بادام (Almond) مناسب نبوده و هوای خشک نتیجه ی بهتری را به دنبال دارد.

میزان نور دریافتی توسط گیاه بسیار مهم بوده و نهال بادام در مکانی کاشته می شود که هیچ محدودیتی برای دریافت نور نداشته باشد.

در صورت کم بودن شدت نور دریافتی توسط نهال، رشد آن دچار اختلال شده و درون بر میوه سخت تر می شود.

خاک مناسب جهت کاشت نهال، از نوع شنی – لومی است و بایستی زهکشی خوبی داشته باشد.

اسیدیته و PH مطلوب برای رشد گیاه در حدود 5/6 می باشد.

عمق خاک به علت رشد عمودی ریشه ی بادام، باید مناسب و به اندازه باشد.

آبیاری نهال بادام سهند در سال اول کاشت به صورت یک بار در هفته و در سال های بعدی هر دو تا چهار هفته انجام می شود؛ در زمان آبیاری باید از غرقاب شدن ریشه جلوگیری به عمل آید، نیاز آبی یک هکتار نهال بادام آبی، سالانه در حدود 6 هزار تا 8 هزار متر مکعب است و در کشت دیم، میزان بارندگی سالانه نباید کمتر از 400 میلی لیتر باشد.

در مناطقی با زمستان های خیلی سرد، کاشت نهال در اواخر زمستان و یا اوایل فصل بهار صورت میگیرد.

بهترین زمان برای کاشت نهال در اواخر پاییز پس از ریزش برگ ها می باشد.

نهال ها غالبا با الگوی مربع شکل کاشته شده و فواصل بین ردیف ها به صورت استاندارد 6×6 در نظر گرفته می شود ( نهال بادام سهند را با فواصل 5×4 می کارند).

پس از آماده سازی زمین، محل کاشت نهال بر روی ردیف ها مشخص شده و گودال های کاشت را به اندازه ی دو برابر تراکم ریشه حفر می کنند، مقداری خاک مرغوب در گودال ریخته و نهال را می کارند.

در زمان کاشت، باید محل پیوند خارج از خاک و در قسمت جنوب غربی نهال (به منظور جلوگیری از آفتاب سوختگی) واقع شود.

نهالستان ارغوان نهال مهندس رسول بابایی یکی از مراکز معتبر و شناخته شده در زمینه ی تولید و ارائه ی ارقام مختلف بادام می باشد.

این مجموعه با بیش از سه دهه سابقه ی فعالیت در زمینه ی تولید انواع نهال، آمادگی فروش و ارسال نهال های بادام سهند شناسنامه دار (همراه با گواهی بهداشت) را به سرتاسر کشور داشته و خدماتی همانند مشاوره ی رایگان و گارانتی محصول را ارائه می دهد.

به منظور خرید نهال بادام سهند، اطلاع از قیمت ها و شرایط فروش با شماره تماس واحد فروش نهالستان ارغوان نهال تماس حاصل فرمائید.

مهندس رسول بابایی مهر 1, 1399 بادام نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

نهالستان ارغوان نهال (میاندوآب) بزرگترین تولید کننده نهال در غرب کشور با همکاری و ناظرین و کادر مجرب جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی و بیش از سه دهه در زمینه نهال کاری – خرید نهال – فروش نهال و احداث باغات مدرن اقتصادی میوه فعالیت دارد.

راه های ارتباطی با نهالستان ارغوان: 📳0912-8238263 📳0912-8238263

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map