طراحی سایت نهال درخت افرا سیاه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت نهال درخت افرا سیاه کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نام فارسی: افرای سیاه یا افرای سه برگی نام انگلیسی:Box elder (maple) نام علمی:Acer Negundo خانواده: Aceraceae نوع:  درخت خزان دار اندازه (متر): 15 ارتفاع * 12 گستردگی فرم:  بیضی بافت: خشن تا متوسط رنگ برگها: بسته به ارقام سبز تا ابلق فصل گلدهی: بهار کاربرد در محوطه سازی ها: تاکیدی، زمینه، سد کننده رنگ گلها: سبز زرد تا ارغوانی سرعت رشد: متوسط تا سریع نیاز به آبیاری: متوسط مقاومت به سرما: بالا نیاز های نوری: آفتابی توضیحات در مورد گیاه: برخلاف بقیه افراها، این افرا دارای برگهای شانه ای است.

سطح برگها به رنگ سبز تیره است.

به طور کلی افراها از درختان معروف و متداول در اغلب پارکها و شهرها و فضاهای سبز میباشد، که به عنوان درختان سایه انداز در حالت انبوه جهت سایه اندازی و خنک سازی و تهویه فضا استفاده میشود در حاشیه خیابانهای شهرها به همراه زبان گنجشک و چنار و اقاقیا کاشته میشوند.

و نتایج رضایت بخشی به همراه دارند.

افرای سیاه نسبت به سایر افرا ها از بافت متوسطی برخوردار است و به علت داشتن شاخه های نرم و نازکتر از بقیه افراها در مقابل وزش بادهای سنگین و شدید حساس تر است.

ارقامی از این افرا تولید شده اند که دارای برگها ابلق زیبایی هستند و به عنوان گیاه ناکیدی در محوطه چمن کاریها میتوان از آن استفاده کرد و دارای برگهای با حاشیه سفید میباشند.

در رقم فلامینگوFlamingo  وجود حاشیه های صورتی کمرنگ در کنار رنگ سبز برگها ترکیب زیبایی را به درخت می دهد.

در حالی که رقم الگانس Elegans برگهای ابلق پر رنگ سبز همراه با حواشی زرد دارد.

میوه رقم واریگاتوم Varigatum به صورت خوشه های سفید رنگی هستند و جلوخ خاصی دارند.

اغلب افراها در خاک های با حاصلخیزی متوسط و دارای زهکشی خوب و با بافت لومی خوب به عمل می آیند.

روش های تکثیر و ازدیاد: در کل بذر ها نیازمند 2 تا 3 ماه تیمار سرمایی در دمای 4 درجه سانتیگراد است.

قبل از تیمار سرمایی میتوان بذر ها را به مدت 2 هفته در آب سرد قرار داد و یا اینکه پریکاپ بذر را توسط روش هایی حذف کرد.

در روش قلمه زدن نی قلمه های برگدار که تا اواخر تابستان تهیه می شوند در شرایط تیمار با اکسین 0.

8% ریشه میدهند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map