طراحی سایت نهال سیب استارکینگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت نهال سیب استارکینگ از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

محصولات و خدمات کشاورزی آنلاین هیوا کشت نام علمی :رد استار کینگ منشا :فرانسه عمر اقتصادی :30 سال زمان محصول :اواخر شهریورماه زمان رسیدن میوه :اول مهرماه وزن میانگین میوه :160 الی 200 گرم پایه :سیب بذری تحمل سرمای زمستانی :-25c الی -30c فواصل کشت :5*4 رداستار گینگ فرانسه سی سال اواخر شهریورماه -25c الی -30c تحویل اکسپرس پشتیبانی 24 ساعته تا 7 روز ضمانت بازگشت وجه تا 7 روز ضمانت بازگشت وجه   نهال میوه سیب رد استار کینگ   استارکینگ فرانسه همانگونه که از نامش پیداست منشا فرانسوی دارد.

این رقم از سیب جزو آن دسته از ارقام سیب است که بازدهی بالایی دارد و بطور کل در سالهای متوالی محصول می دهد بدین معنی که فاقد سال آوری است.

چون در حالت عادی درختان هر دو سال مستعد باردهی است یعنی اگر میوه را در مواقعیکه درخت محصول زیادی دارد ،بار آن را کم نکنند موجب کاهش گل دهی در سال بعد خواهد شد اما در سیب استارکینگ این پدیده کمتر دیده می شود.

رنگ پوسته میوه در  استارکینگ قرمز تیره بوده و اندازه میوه متوسط می باشد.

رد استارکینگ، همان گونه که گفتیم واز نامش پیداست از سیبهای قرمز است و رنگ آن به شدت به سیب رد دلیشز شبیه میباشد و بسیاری از مردم آن را با رد دلیشز اشتباه میگیرند.

رنگ گوشت میوه سفید و یا کرمی بوده و یافت تقریبا سفتی دارد که شیرین و آبدار است.

سیبها مانند بیشتر گیاهان چند ساله معمولا” بصورت لقاح غیر جنسی واز طریق پیوند تکثیر می شوند.

نداشتن سال آوری و عمر اقتصادی طولانی که درختان سیب رد استارکینگ دارند باعث شده که توجه باغداران زیادی به کاشت این رقم از سیب جلب شود.

برداشت  رد استارکینگ در اواخر شهریور و اوایل مهر بوده و میوه های آن ماندگاری خوبی در سردخانه دارند.

  بصورت نیمه عمود رشد می کند.

این گونه به نسبت، بازدهی بالایی دارد و میوه در تمامی آن یکسان و فاقد سال آوری می باشد.

ساختار میوه : درشتی متوسط، رنگ پوسته میوه قرمز تیره و گوشت میوه سفید کرمی، سفت و شیرین بوده و آبدار ولذیذ می باشد.

سیبها مانند بیشتر گیاهان چند ساله معمولا” بصورت لقاح غیر جنسی واز طریق پیوند تکثیر می شوند.

باغهای  را با کاشت درختان دو یا سه ساله احداث می کنند.

درختان نسبتا” به شرایط خاک بی تفاوت هستند.

.

و در دامنه گسترده ای ازمقادیر PH و سطوح حاصلخیزی رشد می کنند هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما * نام * ایمیل * تصویر امنیتی * جهت سفارش این محصول با بخش پشتیبانی خرید تماس بگیرید گردو خوشه ای اسراییلی ۴۰ سال پیش توسط اسراییلی ها به مرکز تحقیقات باغبانی کرج اورده شد و از انجا تکثیر یافت.

این گردو در هر خوشه ی خود ۵ الی ۲۵ گردو دارد.

زود بازده بودن این گردو و دیر گل بودن ان که مقاومت به مناطق سردسیری را دارد و پایه کوتاه بودن وباردهی جانبی و چربی این گردو که بیشتر از گردو های دیگر می باشد از خصوصیات بارز این گردو به شمار می اید.

گردو پیوندی چندلر در سال 1979در دانشگاه کالیفرنیا معرفی شد و بعد از دبیلیو اچ چندلر ، استاد علم میوه کاری ، در u.

c.

davic این نام را به این رقم جدید داد.

{گردو مقاوم به سرما} امروزه این رقم گردو چندلر پیوندی یکی از برجسته ترین مورد کشت در کالیفرنیا است و یکی از معروف ترین و پر کشت ترین ارقام گردو در جهان محسوب می شود.

ارقام گردو چندلر بخاطر کیفیت بالای مغز گردو و شفافیت ان به شدت با ارزش است.

برداشت گردو چندلر از اواسط تا اواخر فصل زراعی می باشد.

آدرس: تهران ، بلوار آفریقا، خیابان تابان غربی، پلاک 62، واحد8 کارخانه پلی اتیلن و دفتر مرکزی : فارس ، داراب ، جنت شهر بلوار امام مجموعه بزرگ رها آبگستر دارابگرد دفتر مشهد: بین وکیل آباد 26 و 7 تیر پلاک 646 طبقه 2 واحد 11 فقط جهت بارگیری سولفات آمونیوم ازبکستان تماس پشتیبانی: تلفن همراه – 0912-8238263 خط ثابت – 0912-8238263 ایمیل ها : سیماگر.

com –   سیماگرhivakesht.

com به فروشگاه هیوا کشت خوش آمدید شرکت هیواکشت در سال 1397 فعالیت خود را در زمینه فروش محصولات به صورت آنلاین در ایران با بکارگیری تجارب 10 سال در عرصه صنعت کشاورزی زمینه تولید لوله های پلی اتیلن و نوار های آبیاری ، خدمات فنی و مهندسی کشاورزی، مشاوره و گیاه پزشکی و مشاوره ساخت و تاسیس گلخانه ، فروش انواع کود، سم، بذر ، ادوات کشاورزی و باغبانی و پشتیبانی از محصولات کشاورزان از زمان شروع تا برداشت و در نهایت معرفی بهترین بازارهای داخلی و خارجی شروع کرده و به صورت دائم ارائه می‌دهد.

امیدواریم بتوانیم همراه همیشگی شما در ایران باشیم.

اعتماد و رضایت شما ، اعتبار ماست.

© 2020 هیوا کشت.

تمامی حقوق محفوظ است نام کاربری یا ایمیل * رمز عبور * ورود

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map