طراحی سایت نهال سیب فوجی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت نهال سیب فوجی شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

محصولات و خدمات کشاورزی آنلاین هیوا کشت فصل برداشت : خیلی دیررس استفاده : تازه خوری و کمپوت میزان باردهی : پربار زمان نگهداری: انبار مانی بالا طعم : خوب میوه : کروی و قرمز-نارنجی با رنگ زمینه سبز ماندگاری روی درخت : ماندگار خودباروری : خودبارور سیب فوجی دارای رشد قوی بوده و پر محصول می باشد.

نیمه درشت بوده و کمی گرد می باشد پوسته میوه بر روی سطح سبز کم رنگ و قرمز است اواخر شهریور تحویل اکسپرس پشتیبانی 24 ساعته تا 7 روز ضمانت بازگشت وجه تا 7 روز ضمانت بازگشت وجه نهال سیب فوجی سیب فوجی بومی ژاپن است که در دهه 1940 ابتدا در ژاپن و در دهه 1960 در سراسر دنیا معرفی شد سیب فوجی از دورگ گیری سیب رد دلیشیز و سیب نه چندان معروفی بنام رالز جانت که شاید رگه های زیبای صورتیش را از این رقم گرفته باشد.

با رشدی قوی و پرمحصول با طعمی شیرین مشخصات میوه سیب فوجی: سیب فوجی تقریبا نیمه درشت بوده و تقریبا گرد با پوستی با زمینه زرد و سبز کمرنگ که با نوارهاییصورتی رنگ پوشیده شده است و گوشتی سفید و آبدار زمان رسیدن میوه سیب فوجی: سیب فوجی جزو ارقام دیررس بوده ودر اواخر شهریور ماه می رسد و برای رسیدن به نور کامل خورشید نیاز دارد درنتیجه برای پرورش در کشورهای کم افتاب مثل انگللستان و شمال آمریکا مناسب نمی باشد.

فصل برداشت : خیلی دیررس استفاده : تازه خوری و کمپوت میزان باردهی : پربار زمان نگهداری: انبار مانی بالا طعم : خوب میوه : کروی و قرمز-نارنجی با رنگ زمینه سبز ماندگاری روی درخت : ماندگار خودباروری : خودبارور سیب خیلی دیررس، شکل میوه کروی، اندازه متوسط، رنگ زمینه سبز مایل زرد، لکه رنگ رویی قرمز نارنجی، سفتی بافت بالا، طعم خوب، عملکرد عالی ، نیاز سرمایی پایین مناطق توصیه شده برای کشت کلیه مناطق شناخته شده پرورش سیب کشور، مناطق با شب های گرم.

شا این رقم کشور ژاپن است و فوجی، رقم اصلی کشت شده در چین و ژاپن می باشد و کاشت آن در نقاط دیگر دنیا رو به افزایش است.

درختان این رقم بزرگ بوده و عادت رشد بالایی دارند و عملکرد زیادی را نیز تولید می کنند.

میوه های متوسط تا بزرگ با بافت محکم، آبدار و شیرین دارد.

رنگ میوه آن نزدیک به قرمز و رنگ ارقام جهش یافته آن به قرمز نزدیک تر است.

این رقم به آلترناریا، لکه سیاه و آتشک حساس است.

سیب فوجی بدلیل بافت محکمی که دارد قابلیت نگهداری مناسبی داشته و مدت 7-8 ماه در انبار ماندگاری دارد.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما * نام * ایمیل * تصویر امنیتی * رقمی هیبرید کایلا 6699-f1 سانمیک و زودرس با تناژ بالا سازگار با انواع شرایط آب و هوایی و کشت شده در اکثر مناطق ایران محصولی بلوکی شکل و بسیار خوش قالب با بریکس بالا و قرمز خوشرنگ میوه سفت با میانگین وزن ۱۵۵ تا ۱۶۵ گرم و مناسب صادرات مقاوم به پژمردگی ورتسیلیوم ،پژمردگی فوزاریوم(نژاد۱٫۲٫۳)،ویروس موزاییک توتون،ویروس لکه پژمردگی گوجه فرنگی تیپ میوه گرد - بوته ی قوی - وزن میوه ۱۲ تا ۱۴ کیلو‌گرم - نسبتا زودرس - دارای قدرت رویشی بالا - گوشت میوه قرمز و ترد با میزان قند بالا - پوست ضخیم و تیره با خطوط سبز براق - مناسب صادرات .

بسته بندی پاکت ۱۰۰۰ عددی آدرس: تهران ، بلوار آفریقا، خیابان تابان غربی، پلاک 62، واحد8 کارخانه پلی اتیلن و دفتر مرکزی : فارس ، داراب ، جنت شهر بلوار امام مجموعه بزرگ رها آبگستر دارابگرد دفتر مشهد: بین وکیل آباد 26 و 7 تیر پلاک 646 طبقه 2 واحد 11 فقط جهت بارگیری سولفات آمونیوم ازبکستان تماس پشتیبانی: تلفن همراه – 0912-8238263 خط ثابت – 0912-8238263 ایمیل ها : سیماگر.

com –   سیماگرhivakesht.

com به فروشگاه هیوا کشت خوش آمدید شرکت هیواکشت در سال 1397 فعالیت خود را در زمینه فروش محصولات به صورت آنلاین در ایران با بکارگیری تجارب 10 سال در عرصه صنعت کشاورزی زمینه تولید لوله های پلی اتیلن و نوار های آبیاری ، خدمات فنی و مهندسی کشاورزی، مشاوره و گیاه پزشکی و مشاوره ساخت و تاسیس گلخانه ، فروش انواع کود، سم، بذر ، ادوات کشاورزی و باغبانی و پشتیبانی از محصولات کشاورزان از زمان شروع تا برداشت و در نهایت معرفی بهترین بازارهای داخلی و خارجی شروع کرده و به صورت دائم ارائه می‌دهد.

امیدواریم بتوانیم همراه همیشگی شما در ایران باشیم.

اعتماد و رضایت شما ، اعتبار ماست.

© 2020 هیوا کشت.

تمامی حقوق محفوظ است نام کاربری یا ایمیل * رمز عبور * ورود

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map