طراحی سایت نهال سیب گالا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت نهال سیب گالا شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

محصولات و خدمات کشاورزی آنلاین هیوا کشت نام نهال:سیب گالا منشا:ایران مشخصات سیب گالا:نیمه عمود رشد می کند.

این گونه نسبتاً منظم و پربازده می باشد.

ساختار میوه: پوسته میوه ۸۰% تا ۹۰% قرمز رنگ می باشد.

مدت زمان انبار کردن این گونه مناسب است.

گرده افشانی: گرده زای مناسب برای ارقام دورنگ،پی ال و فوجی است.

ایران نیمه عمود رشد می کند.

این گونه نسبتاً منظم و پربازده می باشد پوسته میوه ۸۰% تا ۹۰% قرمز رنگ می باشد.

مدت زمان انبار کردن این گونه مناسب است.

گرده زای مناسب برای ارقام دورنگ،پی ال و فوجی است اواخر مرداد تحویل اکسپرس پشتیبانی 24 ساعته تا 7 روز ضمانت بازگشت وجه تا 7 روز ضمانت بازگشت وجه نهال سیب گالا سیب گالا سیب تولید شده از طریق تکثیر تاگ سازی با مزه ملایم و شیرین است .

براساس نوشته وب سایت اتحادیه سیب ایالات متحده آمریکا در سال ۲۰۰۶ این سیب بعد از سیب سرخ مقام دوم محبوبترین ارقام سیب را در ایالات متحده دارا بوده است ؛ و سیب زرد، گرنی اسمیت و فوجی در مقامهای بعدی قرار داشته‌اند انواع گوناگون از روی پوست دورنگشان مشخص می‌شوند.

سیب گالا کوچک است و معمولاً رنگ قرمز با بخشی متمایل به سبز یا سبز متمایل به زرد دارد.

سیبهای گالا در برابر ضربه نسبتاً مقاوم بوده و شیرین، پر از دانه، با طعم ملایم و پوستی نازک‌تر از بقیهٔ سیبها هستند .

کیفیت آن شامل این موارد است: دوام، خشکی، و شیرینی.

سیبهای گالا شیرین و معطر هستند و می‌توان آنها را به سالاد و یا غذا اضافه کرد و بویژه برای درست کردن پوره مناسب هستند.

  آماده سازی زمین : – بعد از شخم عمیق با دیسک و لولر اقدام به تسطیح نموده تا زمین را آماده کشت نمائیم.

– کود دامی به مقدار 20 تن در هکتار قبل از کاشت با خاک و خاک چاله مخلوط شده باشد.

(کود دامی بایستی کاملاً پوسیده باشد) – از کشت توام درختان میوه و حتی کشت م حصولات زراعی و صیفی و جالیز در باغات جدید الاحداث خودداری گردد.

در ارقام پیوندی روی پایه های بذری 7×6 متر یا 7×7 متر در نظر گرفته می شود در ارقام پیوندی روی پایه های رویشی بر حسب نوع پایه 3×1 و 3×5/1 و 4×2 و 4×5/2 در نظر گرفته می شود.

· فاصله نهالها بر روی ردیف ها بر حسب نوع پایه متغیر است ولی در بین ردیف ها رعایت فاصله 3 متر بین الزامی است.

پس از تعیین فواصل کاشت عملیات میخکوبی را انجام داده سپس اقدام به علامت گذاری برای محلهای حفر چاله نموده و در همان نقطه بطور دقیق چاله حفر می گردد در اینصورت فواصل بین ردیف ها رعایت شده است.

محل پیوند در بیرون خاک و در جهت مسیر باد قرار گیرد.

پس از خاک دهی پای بوته اقدام به متراکم نمودن خاک نموده بلافاصله پای نهالهای کاشته شده آبیاری کافی صورت گیرد تا اینکه چسبندگی بین ریشه و خاک حاصل گردد.

ضمناً آب با محل طوقه در تماس نباشد.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما * نام * ایمیل * تصویر امنیتی * جهت سفارش این محصول با بخش پشتیبانی خرید تماس بگیرید گردو خوشه ای اسراییلی ۴۰ سال پیش توسط اسراییلی ها به مرکز تحقیقات باغبانی کرج اورده شد و از انجا تکثیر یافت.

این گردو در هر خوشه ی خود ۵ الی ۲۵ گردو دارد.

زود بازده بودن این گردو و دیر گل بودن ان که مقاومت به مناطق سردسیری را دارد و پایه کوتاه بودن وباردهی جانبی و چربی این گردو که بیشتر از گردو های دیگر می باشد از خصوصیات بارز این گردو به شمار می اید.

تیپ میوه گرد - بوته ی قوی - وزن میوه ۱۲ تا ۱۴ کیلو‌گرم - نسبتا زودرس - دارای قدرت رویشی بالا - گوشت میوه قرمز و ترد با میزان قند بالا - پوست ضخیم و تیره با خطوط سبز براق - مناسب صادرات .

بسته بندی پاکت ۱۰۰۰ عددی آدرس: تهران ، بلوار آفریقا، خیابان تابان غربی، پلاک 62، واحد8 کارخانه پلی اتیلن و دفتر مرکزی : فارس ، داراب ، جنت شهر بلوار امام مجموعه بزرگ رها آبگستر دارابگرد دفتر مشهد: بین وکیل آباد 26 و 7 تیر پلاک 646 طبقه 2 واحد 11 فقط جهت بارگیری سولفات آمونیوم ازبکستان تماس پشتیبانی: تلفن همراه – 0912-8238263 خط ثابت – 0912-8238263 ایمیل ها : سیماگر.

com –   سیماگرhivakesht.

com به فروشگاه هیوا کشت خوش آمدید شرکت هیواکشت در سال 1397 فعالیت خود را در زمینه فروش محصولات به صورت آنلاین در ایران با بکارگیری تجارب 10 سال در عرصه صنعت کشاورزی زمینه تولید لوله های پلی اتیلن و نوار های آبیاری ، خدمات فنی و مهندسی کشاورزی، مشاوره و گیاه پزشکی و مشاوره ساخت و تاسیس گلخانه ، فروش انواع کود، سم، بذر ، ادوات کشاورزی و باغبانی و پشتیبانی از محصولات کشاورزان از زمان شروع تا برداشت و در نهایت معرفی بهترین بازارهای داخلی و خارجی شروع کرده و به صورت دائم ارائه می‌دهد.

امیدواریم بتوانیم همراه همیشگی شما در ایران باشیم.

اعتماد و رضایت شما ، اعتبار ماست.

© 2020 هیوا کشت.

تمامی حقوق محفوظ است نام کاربری یا ایمیل * رمز عبور * ورود

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map