طراحی سایت هفت ستاره

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت هفت ستاره شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

(محصول دانش بنیان)   شرکت پردازنده هفت ستاره پاسارگاد با استفاده از پلتفرم 7  به راحتی و بدون دانش برنامه نویسی و با دیدن چند دقیقه فیلم های آموزشی می توانید وب سایت و فروشگاه آنلاین اختصاصی ایجاد کنید.

ما برای اثبات این موضوع سایت خودمان را با پلتفرم 7 راه اندازی کردیم تا نشان دهیم که پلتفرم 7 در کنار انعطاف پذیری بالا و سئو قوی از سرعت و امینت بالایی نیز برخوردار است.

سایت haftsetare.

com که در حال مشاهده آن هستید به صورت کامل با استفاده از پلتفرم 7 ایجاد شده است.

مرورگر شما از پخش ویدئو آنلاین پشتیبانی نمی کند ما بر این باور هستیم که اگر محصولی باکیفیت باشه اولین مصرف کننده آن خود تولید کننده آن خواهد بود.

در همین راستا سایت "haftsetare.

com" که اهمینت بسیار زیادی برای ما از جهت سئو و برندیگ دارد به صورت 100درصد با پلتفرم7 ایجاد شده است.

طی بیش از 10 سال فعالیت در حوزه ی پیاده سازی نرم افزار های آنلاین افتخار کار با بزرگترین برندهای ایران را داشته ایم که در صفحه ی نمونه کارها می توانید لیست ان ها را مشاهده نمایید.

این امکان را برای شما ایجاد کردیم تا 7 روز رایگان از تمام امکانات سیستم سایت ساز و فروشگاه ساز ما استفاده نمایید و بعد از اینکه قابلیت ها و امکانات پیاده سازی شده مورد رضایت شما قرارگرفت حق اشتراک را به صورت ماهانه و یا سالانه پرداخت نمایید.

کار با صفحه ی ادمین پلتفرم 7 بسیار ساده است و نیاز به دانش برنامه نویسی ندارد .

با دیدن چند فیلم آموزشی می توانید نکات لازم برای مدیریت وب سایت خود را دریافت کنید .

تمام قسمت های سایت به راحتی توسط خودتان قالب ویرایش است .

در پلتفرم 7 زیرساخت لازم برای ایجاد سایت های چند زبانه وجود دارد .

در این گونه از سایت ها یک زبان به عنوان زبان پیش فرض تنظیم می شود و دامنه ی اصلی سایت با آن زبان نمایش داده می شود و بقیه زبان ها به عنوان زیردامنه در نظر گرفته می شوند.

بعد از پرداخت حق اشتراک، به صورت آنلاین فاکتور رسمی تحت عنوان شرکت دانش بنیان "پردازنده ی هفت ستاره پاسارگاد" با شماره ثبت 530312 ارائه می گردد.

تیم فنی ما مرتب در حال بروز رسانی و ارتقاء پلتفرم 7 هستند که این باعث می شود شما مدام امکانات ، قابلیت ها و ویژگی های جدید در آن مشاهده نمایید.

امنیت وب سایت همیشه به عنوان موضوع مهمی مطرح بوده است .

تامین سطح بالایی از امنیت یکی مواردی است که در پلتفرم 7 توجه ویژه ای به آن شده است.

ما تلاش کرده ایم تا با اختصاص سرورهای قدرتمند، زیر ساخت شبکه مناسب و کدنویسی اصولی امنیت بالایی را ایجاد کنیم.

ما بیشتر نیازهای شما در حوزه ی طراحی سایت و فروشگاه آنلاین را از قبل پیش بینی کرده ایم ، به همین علت راه اندازی وب سایت با پلتفرم 7 برای شما سریع و کم هزینه خواهد بود.

به جای پرداخت هزینه ی زیاد برای راه اندازی سایت و فروشگاه آنلاین، با هزینه ای بسیار پایین و به صورت ماهانه کسب و کار آنلاین خود را شروع کنید.

پلتفرم 7 دارای سیستم ماژولار است که باعث می شود شما انعطاف پذیری بیشتری در طراحی سایت خود داشته باشید ، هر زمان که بخواهید میتوانید با استفاده از ماژول های جدیدی که توسط طراحان ما ایجاد می شوند تغییرات گسترده ای در سایت خود ایجاد نمایید و وب سایت به روزی داشته باشید .

سرعت یکی از مهم ترین فاکتور های یک وب سایت حرفه ای محسوب می شود .

هرچقدر ظاهر سایت شما زیبا باشد ولی سرعت لود مناسبی نداشته باشد قطعا کاربران زیادی را از دست خواهد داد .

با توجه به تکنولوژی های مدرنی که در پلتفرم 7 استفاده شده است ،حجم وب سایت شما خیلی کم و سرعت سایت و سرعت تعویض صفحات بسیار بالا است.

کد های پلتفرم 7 با توجه به استانداردهای سئو بهینه سازی شده و نمره سئو وب سایت شما در وب سایت gtmetrix.

com بالای 87 خواهد بود.

در پلتفرم 7 از نرم افزار پردازش تصویر اختصاصی استفاده کرده ایم که به صورت خودکار تمام تصاویر بارگذاری شده توسط ادمین شما را بهینه و کم حجم می کند که تاثیر بسیار زیادی در نمره سئو و سرعت سایت شما دارد.

پلتفرم 7 بسیار گسترده نوشته شده است و بیشتر امکاناتی که برای داشتن یک راه اندازی کسب و کار آنلاین نیاز دارید را به شما ارائه می‌دهد.

اصلی‌ترین این نیازها، سیستم مدیریت سایت، فروشگاه آنلاین، باشگاه مشتریان، اپلیکیشن موبایل، ایجاد انواع فرم ها و فرآیند ها، هاست و پنل اس ام اس هستند.

پروژه ی وب سایت و پرتال فارغ التحصیلان دانشگاه تهران یکی از بهترین تجربه های شرکت "هفت ستاره" در سال 97 بوده است.

در این پروژه از نظر برنامه نویسی امکانات زیادی مانند فروشگاه اینترنتی، سایت خبری، انتخابات آنلاین، دریافت حق عضویت آنلاین و ایجاد فرآیندهای آنلاین و .

.

.

پیاده سازی شده است.

.

.

موسسه همیاری کوثر بر اساس نیت خیرخواهانه و با هدف تامین رفاه اعضای خانواده بزرگ بانک ملی ایران در اسفند ماه سال 1374 تاسیس شد.

موضوع موسسه، تامین آتیه و کمک به امور رفاهی و درمانی کارکنان شاغل و بازنشسته بانک ملی ایران و افراد تحت تکفل آنان می باشد.

طراحی فروشگاه اینترنتی رستوران نایب: در پروژه ی طراحی سایت رستوران نایب با توجه به بزرگی و قدمت برند رستوران نایب، چالش بزرگی در زمینه طراحی داشتیم.

نظم بصری موجود در سایت رستوران نایب نشات گرفته از المان های گرافیکی هماهنگ و استفاده ی درست و به جا از انیمیشن سازی می باشد که .

.

.

پروژه ی طراحی سایت رستوران عطاویچ از جمله سایت های متفاوت و اختصاصی "هفت ستاره" است.

در این سایت تلاش کرده ایم نیازها و درخواست های مجموعه عطاویچ را بررسی و بهترین امکانات مقدور را در سایت پیاده سازی کنیم.

پلتفرم 7 یک سایت ساز و فروشگاه ساز آنلاین است که روند طراحی سایت را برای شما بسیار ساده می کند .

برای کار با پلتفرم 7 نیاز به هیچ گونه تخصصی در رابطه با طراحی سایت و برنامه نویسی ندارید و تنها با دیدن چند فیلم آموزشی می توانید سایت خود را ایجاد نمایید و قسمت های مختلف سایت را مدیریت کنید .

1-در سایت ساز و فروشگاه ساز پلتفرم 7 از سیستم ماژولار استفاده شده است .

به این معنی که کافی است ابتدا قالب مورد نظر خود را انتخاب نمایید و سپس با استفاده از ماژول های گرافیکی که توسط طراحان ما آماده شده است قسمت های مختلف سایت خود را طبق سلیقه و محتوای خود ایجاد نمایید .

2-پنل ادمین ساده : کار با پنل ادمین پلتفرم 7 بسیار ساده است .

ما تمام تلاش خود را در این زمینه انجام داده ایم تا با ایجاد پنل ادمین حرفه ای و کاربردی ، بتوانید با صرف کمترین زمان به صفحه ادمین ما مسلط شوید.

ههمچنین تعداد زیادی فیلم آموزشی تهیه شده است و کارشناسان ما آماده پاسخ گویی به شما هستند .

3-استفاده از تکنولوژی Ajax برای افزایش سرعت لود صفحات 4-استفاده از سیستم پردازش تصویر 5-پیاده سازی سیستم کش بله، شما مالک وب سایت هستید، در پلتفرم 7 امکانات ، قالب و ماژول های بسیاری برای کاربران قرار دارد که هر کاربر می تواند با توجه به نیاز خود قالب و امکانات مورد نظر خود را انتخاب کند و متناسب با آن امکانات هزینه پرداخت کند .

در این صورت کاربر تا هر زمان که برای دریافت سرویس مایل باشد ، هزینه ی سایت خود را پرداخت می کند در این صورت کاربران نیازی به پرداخت هزینه های اولیه زیاد برای راه اندازی سایت ندارند و می توانند با هزینه ای مقرون به صرفه صاحب سایت و یا فروشگاه آنلاین شوند .

هدف از سیستم ماژولار این است که شما در طراحی سایت خود انعطاف پذیری بیشتری داشته باشید .

فرض کنید که با گذشت زمان شما نیازمند ارتقاء سایت و اضافه کردن قابلیت های جدید هستید .

دراین حالت بدون نیاز به طراحی مجدد سایت تنها کافی است ماژول های مورد نیاز را به وب سایت خود اضافه کنید همچنین می توانید چینش ماژول ها را عوض کنید و سایتی با گرافیک جدید داشته باشید .

همه چیز طبق سلیقه ی خودتان قابل مدیریت است .

در پلتفرم 7 تمام پروژه ها به صورت رایگان و یکپارچه بروزرسانی می شوند و مواردی مانند امنیت نرم افزار، سرعت هسته ی مرکزی و باگ های احتمالی به طور مداوم در حال ارتقاء می باشد.

1.

پشتیبانی تیکتی رایگان: در صورت بروز باگی که باعث از کار افتادن قسمتی از پروژه شما شده باشد.

2.

پشتیبانی تلفنی : شما می توانید در ساعات اداری سوالات و مشکلات خود را با کارشناسان ما مطرح نمایید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

3.

پشتیبانی و آموزش حضوری: -در صورت نیاز به پشتیبانی یا آموزش حضوری می توانید درخواست خود را در سامانه ثبت نمایید.

در جلسات حضوری صدا و تصویر کامپیوتر ذخیره شده و در اختیار شما قرار می گیرد.

- پشتیبانی و آموزش حضوری در محل شرکت "پردازنده هفت ستاره پاسارگاد" و در جلسات 120 دقیقه ای انجام میگرد.

هزینه ی هر جلسه 260.

000 تومان می باشد.

- خواهشمندیم در هنگام استفاده از خدماتی پشتیبانی و آموزش حضوری، نسبت به مدیریت زمان دقت لازم را نمایید، امکان تمدید در همان لحظه امکان پذیر نمی باشد.

شما در اضافه کردن ماژول به پروژه ی خود هیچ گونه محدودیتی ندارید و هر زمان که بخواهید می توانید ماژول جدیدی از بین ماژول های آماده شده به پروژه ی خود اضافه کنید .

طراحان ما مدام در حال به روز رسانی ماژول ها هستند و تمام تلاش خود را می کنند تا ماژول هایی با گرافیک های متنوع و کاربردی به لیست ماژول ها اضافه کنند .

هر زمان نیاز به ماژولی داشتید که در لیست ماژول ها نبود می توانید آن را با طراحان ما مطرح کنید ، در صورت تایید تیم فنی آن ماژول به لیست ماژول ها اضافه خواهد شد .

بله در هر زمان که بخواهید می توانید در سایت فعلی خود تغییرات ایجاد کنید.

چینش ماژول ها و رنگ بندی کاملا طبق سلیقه ی خودتان مدیریت می شود فرض کنید شما صاحب یک سایت با امکانات پایه برای معرفی برند و خدمات خود هستید .

بعد از گذشت زمان تصمیم میگیرید با فروش آنلاین کسب و کار خود را گسترش دهید .

تنها کافی است امکانات فروشگاه را با پرداخت هزینه به وب سایت خود اضافه نمایید .

خیر پلتفرم 7 با در اختیار داشتن سرور اختصاصی در دیتا سنتر برج میلاد هاست را رایگان در اختیار شما قرار خواهد داد.

شما باید براساس امکانات مورد نیاز پکیج خود را انتخاب کنید و هزینه ی وب سایت خود را به صورت ماهیانه و یا سالیانه شارژ نمایید .

شرکت پردازنده ی هفت ستاره پاسارگاد با داشتن حدود 10 سال تجربه در حوزه ی برنامه نویسی و کار با بیش از 200 برند معتبر توانسته است نقش کوچکی در ارتقاء حوزه ی طراحی سایت کشور داشته باشد.

ما با صرف سال ها زمان و سرمایه گذاری در این حوزه اقدام به ایجاد یک پلتفرم نرم افزاری به نام پلتفرم 7 کرده ایم تا بتوانیم بهترین خدمات را با قیمتی مناسب به شما عزیزان ارائه دهیم.

تهران، بلوار کشاورز، نبش کوچه 16 آذر، پلاک 74، طبقه 6 0912-8238263 , 021-0912-8238263 سیماگر.

com همه روزه از ساعت 9 تا 5 پنج شنبه ها از ساعت 9 تا 1

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map