طراحی سایت همیار

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت همیار از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

وبسایت شما دفتر کار مجازی و ویترین محصولات و خدمات شماست.

کسب و کار خود همیشه در دسترس و فعال نگه دارید طراحی انواع وب سایت های شخصی، شرکتی، فروشگاهی و خبری همراه با آموزش و پشتیبانی تعمیر وب سایت های خراب شامل بروزرسانی، بالابردن سرعت و رفع خطاهای رایج با طراحی عناصر گرافیکی زیبا و حرفه ای بازدیدکنندگان و مشتریان وب سایت و سوشال خود مسحور کنید کسب و کارتان را به سرعت در جایگاه های صفحه اول گوگل قرار دهید و هزاران مشتری جدید پیدا کنید تولید محتوای تخصصی جذاب و کاربرپسند مرتبط با سایت همراه با رعایت نکات سئو با یادگیری تکنیک های مدیریت سایت براحتی و بدون کدنویسی همه چیز را تحت کنترل خود داشته باشید طراحی وب سایت اختصاصی و حرفه ای می تواند تاثیر بسیاری در رونق کسب و کار شما داشته باشد و جزء لاینفک تعریف هویت برند شما محسوب گردد.

ما اینجاییم تا با طراحی وب سایت اختصاصی طی یک فرآیند بهینه و هدفمند، شما را از رقبایتان متمایز کنیم.

اگر محصولات یا خدمات خود را روی صفحه اینستاگرام معرفی میکنید، تبریک میگوییم.

شما وارد دنیای کسب و کارهای آنلاین شده اید.

الان وقتشه حرفه ای تر عمل کنید و علاوه بر داشتن صفحه اینستاگرام، فروشگاه اینترنتی خود را نیز راه اندازی کنید امروزه هر شرکتی در دنیای واقعی نیازمند یک طراحی وب سایت حرفه ای است.

در واقع داشتن یک وب سایت شرکتی به اعتبار بخشی و برند سازی شما کمک بسیاری می کند.

ما در همیار توسعه می‌توانیم خدمات طراحی سایت وردپرس در تهران و سایر شهرها برای وب سایت‌های شرکتی را برایتان فراهم کنیم و سایتی را بسازیم که خدمات و نمونه‌کارهای خود را در آن قرار دهید.

امروزه با توجه به روی آوردن افراد به سمت اینترنت و خرید اینترنتی، داشتن یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای برای افزایش فروش شما بهترین گزینه است.

ما می‌توانیم یک طراحی فروشگاه اینترنتی با توجه به نیازهای شما طراحی کنیم.

تمایل افراد به طراحی وب سایت‌های خبری این روزها بیشتر به چشم می‌خورد زیرا کاربران خبرها را بصورت آنلاین دنبال می‌کنند.

با کمک همیار توسعه و بسته خبری آن می‌توانید طراحی یک سایت خبری کامل با تمامی امکانات یک سایت خبرگزاری داشته باشید.

با گسترش دنیای مجازی افراد برای یافتن اطلاعات پزشکی نیز به اینترنت مراجعه کرده و مشغول به جستجو برای بهترین گزینه هستند.

برای اینکه فعالان حوزه پزشکی، کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها اطلاعات خود را در اختیار افراد قرار دهند می‌توانند از یک وب سایت استفاده کنند.

همیار توسعه می‌تواند یک سایت کامل با تمامی امکانات پزشکی برایتان طراحی کند.

شاید شما هم بسیاری از محتوای آموزشی خود را بصورت آنلاین دریافت می‌کنید.

برای اینکه چنین محتوایی را بتوانید در اختیار افراد قرار دهید و خدمات آموزشی را در اینترنت بفروشید می‌توانید یک سایت آموزشی داشته باشید.

ما می‌توانیم بسته طراحی وب سایت با مدیریت محتوای آموزشی در تهران و سایر شهرها را در اختیارتان قرار دهیم.

با کمک طراحی مناسب سایت دایرکتوری می‌توانید مشتری را به فروشنده وصل کنید.

اینگونه وب سایت‌ها مانند دیوار و شیپور را حتما دیده‌اید که این کار را انجام می‌دهند.

اگر دوست دارید یک وب سایت دایرکتوری داشته باشید به ما بگویید تا پلن طراحی حرفه ای سایت آگهی و دایرکتوری را برایتان محیا کنیم.

اهمیت طراحی سایت در دنیای پیشرفته اینترنتی امروز بر کسی پوشیده نیست.

شما با طراحی سایت وردپرس حرفه ای می توانید به راحتی برند و کسب و کارتان را در معرض نمایش همگان قرار دهید و طیف مشتریانتان را به گسترده ترین حالت ممکن برسانید.

با یکبار طراحی وب سایت با وردپرس شیرینی فروش اینترنتی هرگز از زیر زبانتان بیرون نخواهد رفت.

نمونه کار طراحی سایت, نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی نمونه کار طراحی سایت, نمونه کار طراحی سایت شرکتی نمونه کار طراحی سایت, نمونه کار طراحی سایت شرکتی نمونه کار طراحی سایت, نمونه کار طراحی سایت اختصاصی نمونه کار طراحی سایت, نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی نمونه کار طراحی سایت, نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی نمونه کار طراحی سایت, نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی نمونه کار طراحی سایت, نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی همیار توسعه فعالیت طراحی سایت در تهران را از سال 1394 آغاز کرده و جزء 5 شرکت برتر ایران در حوزه طراحی وب سایت است.

در سالهای 1396 و 1397 کاندید جشنواره وب و موبایل ایران در حوزه خدمات طراحی سایت و سئو شده و این موفقیت را مدیون تیم قوی و مشتریان وفادار خود است.

تیم طراحی سایت ما قبل از شروع هر کاری کاملا به نیازهای شما گوش می‌دهد و جای هیچ گونه نگرانی را برایتان باقی نمی‌گذارد.

اولویت‌های ما با توجه به نیازهای شما شکل می‌گیرد و سپس دست به کار می‌شویم.

پس از اینکه تمامی نیازهای شما را بررسی کردیم، راهکارهای بهینه و استانداردی را برای اجرای سایت به شما ارائه می‌کنیم تا فرآیند به درستی و طبق رضایت شما پیش رود.

در زمانی که طراحی وب سایت به حدی رسید، طرح به شما نشان داده می‌شود تا اگر جایی باب میلتان نبود، تغییر داده شود.

پس از اتمام پروژه سایت، آموزشکار با سایت را جهت مدیریت و کار با سایت بصورت حضوری و غیرحضوری ارائه می‌کنیم تا بتوانید خودتان با سایت کار کنید.

این از ویژگی‌های آموزش محور بودن همیار توسعه است.

به هیچ وجه فکر نکنید پروژه سایت را تمام کرده، به شما تحویل می‌دهیم و ترکتان می‌کنیم.

خیر! ما در کنارتان هستیم تا آموزش‌های تکمیلی و تغییرات لازم  طراحی سایت شما را انجام دهیم.

چنانچه می‌خواهید برای شرکت خود یک وب سایت کامل طراحی کنید؛ نمونه کارها و فعالیت‌های خود را در آن به نمایش بگذارید… چنانچه خواهان یک سایت فروشگاهی هستید و تمایل دارید محصولات یا خدماتی را به مشتریان بفروشید… چنانچه علاقه‌مند به مجلات خبری و وب سایت‌های خبری هستید و می‌خواهید از این طریق کسب درآمد کنید… چنانچه یک مرکز پزشکی و کلینیک دارید یا یک پزشک هستید که می‌خواهید خدمات خود را به افراد معرفی کنید، به صورت آنلاین نوبت‌دهی کنید و به سایر خدمات در سایت خود بپردازید… چنانچه صاحب یک آموزشگاه هستید یا توانایی تدریس دارید و می‌خواهید خدمات آموزشی را بصورت اینترنتی نیز در اختیار افراد قرار دهید… چنانچه علاقه‌مند به راه‌اندازی وب سایت تبلیغات ی مثل دیوار و شیپور هستید… سایتی با ظاهری کاربرپسند و جذاب طراحی می‌کنیم تا کاربران شما با ورود به سایت احساس خوبی داشته و جذب آن شوند.

به تمام نکات فنی در طراحی سایت دقت می‌کنیم تا کاربران شما هرگز با نقص فنی در سایت مواجه نشوند.

حفظ ایمنی در هر جایی لازم است؛ مخصوصا در یک سایت! مطمئن باشید که این فاکتور مهم را در طراحی سایت رعایت می‌کنیم.

تمامی نکات برندسازی را رعایت می‌کنیم تا هر شخصی که وارد وب سایت شد، علامت تجاری و عنوان سایت در ذهن او هک شود.

سطوح دسترسی آسان را برای کاربران محیا می‌کنیم تا به راحتی به هر آنچه در سایت می‌خواهند دست یابند.

تمامی فاکتورهای بهینه‌سازی را در هنگام طراحی یک سایت رعایت می‌کنید تا وب سایت شما در نزد گوگل محبوب شود.

واکنش‌گرایی در نسخه های مختلف سایت یکی از اهداف اصلی و لایفنک ماست تا کاربران با هر دستگاهی که وب سایت را باز کنند، قادر به استفاده از سایت و خدمات آن باشند.

تصمیم گرفتیم بجای تاسیس یک کلینیک حیوانات خانگی و فروش محصولات ویژه آنها، از یک فروشگاه اینترنتی برای فروش غذا و لوازم جانبی حیوانات خانگی با قابلیت دسترسی از سراسر کشور، اطلاعات دقیق مربوط به هر کالا و مقایسه قیمت ها، استفاده کنیم.

میزان استقبال در این 3 ماه رضایت بخش بوده است.

www.

sinavet.

com دانشجوی طراحی لباس هستم.

دو سال است که کسب و کار خودم را با طراحی شال، مانتو و زیورآلات در منزل شروع کردم.

تصمیم گرفتم  برای عرضه محصولاتم علاوه بر اینستاگرام از امکانات یک فروشگاه اینترنتی آنلاین هم استفاده کنم تا افراد بیشتری با کارهای من آشنا شده و امکان خرید اینترنتی و پرداخت آنلاین هم وجود داشته باشند.

www.

tipostyle.

com فروشگاه “ابزار آنلاین” امکان خرید ابزار توسط مدیران اصلی و بخش فنی شرکت ها، حتی در دورترین نقاط ایران با کمترین قیمت بازار تهران، قابلیت اطلاع از مشخصات دقیق کالا و مقایسه با کالاهای مشابه دیگر، تامین سریع و تحویل کالا در مکان مورد نظر خریدار را فراهم کرده است.

www.

abzar-online.

com طراحی سایت شاید اولین قدم شما بعد از تصمیم به راه اندازی فیزیکی کسب و کارتان باشد چرا که امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روی آوردن افراد به اینترنت، همگان به دنبال رفع احتیاجات خود از طریق اینترنت هستند.

پس بهتر است شما هم با طراحی سایت وردپرس جزوی از دنیای گسترده اینترنت باشید.

نگران نباشید شما با هر نوع زمینه فعالیتی اعم از طراحی فروشگاه اینترنتی، معرفی شرکت و خدمات خود و یا سایت شخصی و پزشکی می توانید به سراغ طراحی وب سایت بیایید و صاحب یک سایت حرفه ای وردپرس شوید.

همچنین بعد از طراحی یک سایت با انجام خدمات سئو سایت می توانید کسب و کار خودتان را جهانی کنید.

سیستم مدیریت محتوا یا وردپرس به هنگام راه اندازی سایت یا وبلاگ به صورت رایگان [ادامه] گسترش شبکه های اجتماعی در جامعه و دسترسی همگانی به این شبکه ها از طریق [ادامه] در قسمت قبل به آموزش مقدماتی طراحی وب با المنتور پرداختیم.

در قسمت اول آموختید [ادامه] تیم ما با اشتیاق و تعهد، دانش و توان خود را بکار گرفته تا با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در بهینه ترین زمان و هزینه ارائه داده و با خدمات گسترده پشتیبانی، آموزش، سئو و بهینه سازی، گرافیک و محتوا، همیار شما عزیزان در دنیای کسب و کار آنلاین باشد.

تهران, پاسداران, گل نبى, خیابان ناطق نورى (شمالی), نبش کوچه علیزاده آذر, پلاک 20, ساختمان پزشكان نگين زمرد, ط ٣, واحد ۷, کد پستی : 0912-8238263 ۰۲۱-0912-8238263 ۰۲۱-0912-8238263 0912-8238263 support@hamyar.

dev شماره همراه خود را بصورت کامل وارد نمایید مثال : 0912-8238263 نام کاربری یا آدرس ایمیل * گذرواژه * مرا به خاطر بسپار ورود گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟ آدرس ایمیل * گذرواژه * عضویت

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map