طراحی سایت هندوانه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت هندوانه در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تابحال این اتفاق برای شما رخ داده است که در گوگل بدنبال موضوع خاصی گشته باشید و بلافاصله بعد از اینکه گوگل نتایج رو برایتان به نمایش درآورد روی دو الی سه لینک اول کلیک کرده باشید تا محتوای آن را مطالعه نمایید و درصورتی که از آن محتوا بهره کافی ببرید با مشاورین یا م سئو لین آن وب سایت ارتباط برقرار کرده باشید. به این فرآیند که در چند خط برایتان شرح دادم به صورت کلیات سئو سایت گفته میشود که روی یک وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت تولید شده انجام میگردد. شرکت سیماگر تمامی این فرآیند را با دارا بودن تیم های تخصصی در زمینه طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی برای شما در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

Select Page فارسی سازی فایل‌های لایه باز انگلیسی در فتوشاپ نصب و استفاده از فونت‌های نصب شده در سیستم عامل ویندوز رفع مشکل تایپ حروف و کلمات فارسی در فتوشاپ نحوه استفاده از تصاویر وکتور و برداری در فتوشاپ تبدیل تصاویر وکتور به پی اس دی در نرم‌افزار ایلوستریتور آشنایی با اکشن و نحوه استفاده از آن در نرم‌افزار فتوشاپ انتشار توسط : مدیر سایت | تصاویر استوک, تصاویر وکتور, فایل های آماده | 0 | در این مطلب از سایت شاهد مجموعه تصاویر وکتور هندوانه با فرمت EPS مناسب جهت استفاده در طرح های گرافیکی می باشید.

این مجموعه تصویر وکتور در قالب 5 فایل eps در سایت بارگذاری شده اند که از آن ها می توانید در طرح ها و پروژه های گرافیکی خود به ویژه طرح های مناسبتی شب یلدا استفاده کنید.

همانطور که ذکر شد فایل های مجموعه از دسته تصاویر برداری یا وکتور با قابلیت بزرگنمایی نامحدود بوده که از آن ها می توان در طرح هایی با ابعاد بزرگ و وضوح تصویر بالا استفاده نمود.

اشتراک گذاری : ثبت امتیاز : برای مشاهده حجم، اندازه و جزئیات بیش تر فایل ها اشاره گر موس خود را بر روی دکمه های زیر نگه دارید.

همچنین اگر در دریافت و دانلود فایل ها با مشکل مواجه شدید و یا اینکه لینک دانلودی خراب است از طریق دکمه ارسال گزارش آن را به مدیر سایت اطلاع دهید.

جهت دانلود فایل ها توصیه می کنیم از نرم افزار مدیریت دانلود IDM استفاده کنید.

همچنین پس از دریافت فایل، آن ها را حتما حتما توسط آخرین نسخه نرم افزار Winrar که در سایت هم موجود است از حالت فشرده خارج کنید.

نکته : چنانچه از موبایل و یا تبلت برای مشاهده سایت استفاده می کنید، برای دانلود فایل ها بر روی آیکون دکمه ها کلیک کنید.

نکته : جهت صرفه جویی در منابع سرور و همچنین ترافیک مصرفی کاربران، فایل‌های سایت تا حد امکان فشرده‌سازی شده‌اند.

برای فشرده‌سازی فایل‌ها همیشه از آخرین نسخه نرم‌افزار Winrar استفاده می‌شود و شما کاربران گرامی نیز برای خارج‌سازی فایل‌ها از حالت فشرده به آخرین نسخه از این نرم‌افزار نیاز خواهید داشت.

پس چنانچه پس از خارج سازی فایلی از حالت فشرده با خطاهایی همچون CRC, Password, Damaged و یا The file is corrupt مواجه شدید : اگر همچنان مشکل پابرجا بود، نرم‌افزار Winrar را اجرا نموده، به محلی که فایل‌های فشرده را دانلود کرده‌اید مراجعه و تمامی پارت‌ها را انتخاب کرده و بر روی گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم‌افزار وجود دارد کلیک کنید.

سپس محلی مناسب برای ذخیره‌سازی آن‌ها انتخاب و در نهایت پس از اتمام کار، به محلی که برای ذخیره‌سازی انتخاب کرده‌اید مراجعه و فایل‌های جدید را Extract کنید.

اگر در پایان ریکاوری با پیام Sector Recovered روبرو شدید، بدین معناست که فایل‌های شما به درستی تعمیر شده‌اند ولی اگر با پیام Recover Failed مواجه شدید یعنی اینکه امکان بازیابی فایل وجود نداشته و ناچار به دانلود مجدد فایل خواهید بود.

1396/06/01 1396/12/12 1398/04/15 1397/11/10 نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه خود را بنویسید .

.

.

نام * ایمیل * وب‌ سایت هرگاه دیدگاهم تایید شد، من را از طریق ایمیل مطلع کن.

طراحی و توسعه توسط psdfa | کلیه حقوق برای پی اس دی فا محفوظ است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map