طراحی سایت ورق آندوویلا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت ورق آندوویلا شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت ورق آندوویلا شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

what is onduvilla? آندوویلا یک ورق مناسب جهت استفاده در پوشش سقف هست که جایگزین مناسبی برای دیگر مصالح پوشش سقف هست.

ورق آندوویلا ضد آب گیری بوده و با محیط زیست سازگار هستند.

اگر به فکر بازسازی یا ساخت پوشش سقف شیبدار خود هستید آندولین میتواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد زیرا تمامی استاندارد های روز در این ورق رعایت شده.

دیزاینر های این محصول بسیار سعی کرده اند تا آندولین تلفیق سنتی و مدرن رو رعایت کنند تا علاوه بر استاندارد های روز و متریال های مدرن حال و هوا آرامش سنتی را نیز داشته باشد.

ما به شما قول میدهیم پس از اجرا توسط نصاب حرفه ای این محصول از نتیجه کار لذت ببرید چون حالا دارای یک مسکن با نمای بی نقص همراه با حال و هوای مدرنیته و سنتی هستید.

همچنین از دیگر مزایای آندوویلا (onduvilla) میتوان به سازگار بودن این محصول با محیط زیست اشاره کرد.

JavaScript is required.

ورق شیروانی upvc ویدئو تست و اجرای این محصول در محل نصب قبل و بعد از تکمیل پروژه ورق شیروانی UPVC دکمه اسکرول را با کلیک و لمس به چپ و راست هدایت کنید 0912-8238263 تلفکس 0912-8238263 دفتر 0912-8238263 واتس آپ ساعت کاری : شنبه تا چهارشنبه: 8:30 تا 19:00 پنج شنبه تا ساعت 8:30 تا 15:00 آندوویلا سقف یک پوشش بام بسیار سبک و زیبا از جنس ورق های آندولین HR با مقاومت مکانیکی بالا ساخته شده است سقف آندوویلا یک محصول عالی در برابر نفوذ آب است که با وجود این محصول دیگر نیازی به عایق نمی باشد برای اطلاع بروز از آخرین قیمت آندوویلا با همکاران ما در تماس باشید ورق آندوویلا بدلیل طراحی منحصر به فردی که دارد درآب وهوای مختلف ترک برنداشته و نگرانی از بابت نشتی آب نخواهید داشت.

سقف آندوویلا مانند ورق های گذشته نبوده و با علم روز طراحی شده و دارای آزبست نمیشود آندوویلا در برابر سایر پوشش سقف های شیروانی مقرون به صرفه هست.

وزن آندوویلا معادل 4 کیلوگرم در هر مترمربع هست که خیلی سبک و استاندارد میباشد.

آندوویلا معمولا در بام های چوبی با حداقل 30% شیب میبایست اجرا شود و بعد از اجرای سازه سقف شیبدار و همچنین زیر سازی آن، آندوویلا نصب شده و در نهایت ناودانی و پیشانی و نما قرار داده میشود.

در ادامه مراحل نصب را به تفکیک ذکر میکنیم: مراحل نصب اندوویلا: قیمت ورق آندوویلا با توجه به نوسانات بازار در حال تغییر هست برای اطلاع از قیمت ورق آندوویلا و سفارش با شماره های موجود در سایت ساینارد تماس بگیرید.

0912-8238263 تلفکس 0912-8238263 دفتر 0912-8238263 واتس آپ ساعت کاری : شنبه تا چهارشنبه: 8:30 تا 19:00 پنج شنبه تا ساعت 8:30 تا 15:00 قبمت روزتون دو با نصب لطف کنبد.

سلام و وقت خیر خدمت شما برای اطلاع از قیمت روز و قیمت نصب با شماره های ساینارد تماس بگیرین چون جزئیات بیشتری نیازه برای محاسبه قیمت مثل متراژ و… سلام ممنون ازسایتتون من میخوام درآبسرددماوندیه خانه ویلایی بسازم نیتونیدبهم قیمت بدید تقریبا چه قیمتی برام در میاد کلا یه شصت متر میخوام بنا بگذارم سلام و وقت بخیر خدمت شما شما یه استاد کار محلی بگیرید که لیست مصالح رو برای ما ارسال کنه ما پیش فاکتور خدمتتون ارائه بدیم نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

روی دکمه فالو کلیک کنید تمامی خدمات و محصولات ما شامل گارانتی و مشاوره دائمی میشود ما هستیم تا آرامش خاطر را برای شما به ارمغان بیاوریم

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map