طراحی سایت ورق پلی کربنات

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت ورق پلی کربنات شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نماینده، توزیع کننده، طراح و مجری نصب انواع ورق های پلی کربنات سیستمی اروپایی و ایرانی با بیش از 25 سال تجربه تأمین، فروش، نصب ایزی لوکس l کروگیت l کلیکی l مگالوس l نیولوکس تأمین، فروش، نصب توپُر l چند جداره تأمین l فروش l نصب تأمین l فروش l نصب سایه ساز ایمن شیوه ای نوین با متریال های متفاوت در پوشش سقف ، بدنه و نمای ساختمان ها و سوله های صنعتی ،ورزشی و اداری به صورت ترکیبی ومجزا «پلی کربنات» را می­ توان سخت­‌ترین مادّه­ ی شفّاف نامید که جای­گزین مناسبی به­ جای شیشه در بخش‌های گوناگون ساختمانی است.

تنوّعِ ساختاری ورق‌های «پلی کربنات» امکان استفاده از آن را روی هر نوع سازه میسّر می­ سازد.

ورقِ «پلی کربنات» با قرارگیری کنارِ هر نوع مصالح ساختمانی سازِ موافق می­زند، و کاربردهای وسیعی به­ وجود می­آورد.

«پلــی پانل»های نــورگذر که به صورت کاملاً کاربردی طرّاحی و تولید شده اند، راه گشای مشکل های برآمده از پوششِ سالن های صنعتی و سـوله هاست.

«پلی پانل» ها فرصت جدیدی را در اختیار صاحبان صنایع، با مزیّتِ کاهش بیست تا سی درصد در مصرف برق ، قرار می دهد.

پلکسی گلس شخصیتی الهام بخش دارد و در ذهن طراحان، واژه ای مترادف نوآوری و خلاقیت است.

این ماده همه کاره است، و روز به روز دامنه کاربرد آن شناخته شده و گسترده تر می شود.

دوام و ماندگاری در کنار سازگاری با شرایط زیست محیطی این مادّه ارزشمند را به عنوان یک پلاستیک کارآمد و اجرایی در طیف وسیعی از پروژه ها به عنوان ابزار ضروری برای خلق و ابداع معرفی می کند.

پانل ساندویچی یا ساندویچ پنل به دیواره یا سقف‌هایی گفته می‌شود که از ترکیبات سبک تشکیل شده ‌و از دو طرف به دو لایه ورق محدود شده‌است، و در میان آن یک لایه عایق قرار دارد.

مثل یک ساندویچ همبرگر که نان آن، همبرگر را از دو طرف پوشانده‌، این عایق نرم و انعطاف‌پذیر است.

«ساندویچ پانل»‌ها معمولاً از مواّدی مثل پلی اورتان، XPS، پلی استایرن، پشم سنگ و پشم شیشه تولید می‌شوند.

اشعه فرابنفش در حُباب «پلکسی گلس» سبک، کارآمد و ارزان است.

حباب های «پلکسی گلس» به ویژه  برای نصب روی سقف مسطّح مناسب هستند؛ چرا که روشنایی را از زاویه های مختلف به خود جذب می کنند.

سبکی وزن حُباب های «پلکسی گلس» از این روست که به راحتی روی سقف باز و بسته شوند.

و چون، ظاهر به روزی دارند، ممکن است در فضاهایی با معماری خاص مناسب نباشند.

سال سابقه ی فعالیت پروژه های پایان یافته روز/ساعت پشتیبانی نماینده، توزیع کننده، طراح و مجری نصب انواع ورق های پلی کربنات سیستمی اروپایی و ایرانی با بیش از 25 سال تجربه شرکت سایه ساز ایمن پیشرو در عرضه ی ورق پلی کربنات l پلی پانل l پلکسی گلس l ساندویچ پانل l نورگیر حُبابی اعتبار «سایه ساز»، اعتماد شماست.

شرکت سایه ساز ایمن با توشه ای از تجربه و سابقه ای درخشان آماده ارائه مشاوره رایگان به مشتری ها است.

با هر پیش زمینه ای می توانید سؤال های خود را از گروه باتجربه «سایه ساز ایمن» بپرسید و در زمینه ی پروژه های مورد نظر خود از مشاوره ی رایگان بهره ببرید.

شرکت سایه ساز ایمن با سابقه ای درخشان و توشه ای پر از تجربه های گرانبها از همکاری با بیش از هزار و پانصد پروژه ی بزرگ با کارفرماهای معتبر داحلی و بین المللی به مشتریان خدمت رسانی می کند.

با سایه ساز ایمن تجربه را کسب نکنید، بچشید! پلی کربنات l پلی پانل l پلکسی گلس l ساندویچ پانل l نورگیر حُبابی

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map