طراحی سایت وکالت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت وکالت کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ساخت سایت وکالت توسط خودتان به سادگی و در چند دقیقه.

به ۲۱۰۰۰ کاربر وبزی ملحق شو و سایت خودت را بساز.

​​​​​​​پشتیبانی هفت روز هفته - بسیار ساده - مشاوره رایگان هر قسمتی از وب سایت خودتان را با یک کلیک تغییر دهید و بدون محدودیت ظاهر سایت را تغییر دهید.

سایت های سخته شده با وبزی بر اساس الگوریتم های گوگل هست و به راحتی می توانید به صفحه اول گوگل برسید.

تیم پشتیبانی ما در هر مرحله ای در کنار شماست.

فقط کافیست هر سوالی دارید از ما بپرسید.

سایت شما در همه جا به بهترین شکل دیده میشود.

وب سایتی مناسب کاربران موبایل و تبلت داشته باشید.

 قالب هایی متناسب با نیازهای شما، با قابلیت ویرایش ساده با چند کلیک ۱.

یکی از قالب های وبزی را انتخاب کنید.

۲.

روی قالب دلخواه کلیک کنید و "ساخت سایت با این" قالب را بزنید.

۳.

اطلاعات خود را وارد نمایید و منتظر باشید سایت خودتان ساخته شود.

۴.

متون، تصاویر، گالری ها و .

.

.

را به سایت خودتان اضافه کنید.

۵.

انتشار را بزنید تا تغییرات داده شده اعمال شود.

یکی از مشکلاتی که در زمینه وکالت و موارد حقوقی برای افراد وجود دارد این است که برای مطمئن شدن از موضوعی حتما باید از یک وکیل مشاوره بگیرند.

در اکثر مواقع دسترسی به وکیل به سادگی فراهم نبوده و مجبور هستید که برای سوالات پیش پا افتاده هم از ترافیک شهری عبور کرده و با یک وکیل دیدار کنید.

وکلا برای رفع این مشکل سعی می‌کنند از طریق تلفنی مشاوره ارائه کنند، اما مشکل این است که در برخی مواقع قادر به دریافت هزینه مشاوره یا دسترسی به مدارک موکل نخواهند بود.

در چنین شرایطی طراحی سایت وکالت بهترین انتخاب خواهد بود.

شما به راحتی می‌توانید با فراهم کردن امکان مشاوره انلاین وکالت در سایت خود با موکلین در ارتباط مستقیم قرار گرفته و مدارک آنها را برای بررسی و مشاوره وکالت از طریق سایت پیگیری کنید.

علاوه بر این می‌توانید برای هر مشتری یک پرونده آنلاین ایجاد کنید تا هر زمان که نیاز بود به پرونده آنها دسترسی داشته باشید.

چرا طراحی سایت وکالت مهم است؟تمام وکلا باید برای توسعه کارهای خودشان به سمت فضای آنلاین بروند و برای خودشان یک طراحی سایت مختص به یک وکیل را پیاده سازی کنند که امکاناتی نظیر موارد زیر را دارا باشد.

●    مشاوره حقوقی آنلاین●    آموزش های حقوقی●    پرداخت آنلاین هزینه وکالت●    دسترسی به رزومه وکیل●    پرسش و پاسخ سوالات موکلان●    داشتن بخش مرتبط با دعاوی کیفری●    تنظیم قراردادهای داخلی و بین اللملی●    امکان آپلود و ارسال مدارک برای مشاوره دقیق‌تر وکالت●    داشتن بخش مرتبط با دعاوی خانواده(طلاق) و بخش های محاسبات مختلف اعم از مهریه، ارثیه و دیهیکی از مواردی که در طراحی سایت وکالت اهمیت دارد در این است که رزومه وکیل را به خوبی در دسترس قرار دهید.

به این طریق افرادی که قصد استفاده از وکالت آنلاین را دارند قادر خواهند بود تا با وکیل خود آشنا شوند.

رزومه کاری همچنین این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید تعداد پرونده‌های موفق و ناموفق خود را نمایش دهید.

علاوه بر این موارد می‌توانید قابلیتی فراهم کنید که موکلین پس از به نتیجه رسیدن از مشاوره‌های ارائه شده از سوی شما، نظرات خود را ارسال کنند تا با نمایش دادن در سایت رزومه بهتری در سایت وکالت خود داشته باشید.

از آنجایی که عموم مردم به صورت همه جانبه به قوانین وکالت آگاهی ندارند، با طراحی سایت وکالت می‌توانید در جهت کسب راهنمایی و مشاوره مسائل حقوقی همچون مواردی مربوط به بیمه، چک، قوانین کار، ازدواج و طلاق، قوانین تجاری و عقد قعود و… دیگران را راهنمایی کنید.

از آنجایی که بسیاری از افراد به دنبال مشاوره رایگان برای مدت محدود هستند می‌توانید برای چند سوال به صورت رایگان آنها را راهنمایی کنید و برای اینکه نتیجه ثمربخش از وکالت آنها را بدهید آنها را به دفتر وکالت خود دعوت کنید.

بطور حتم کسانی که به وب‌سایت شما وارد می‌شوند اگر سایت شما بطور کامل و منسجم طراحی شده و به اصطلاح حرفی برای گفتن داشته باشید نشان از پاسخگویی به نیازهای کاربران دارد تا آنها به مخاطبان پر و پا قرص وب سایتتان تبدیل شده و از خدمات وکالت شما استفاده کنند.

​​​​​​​ هفت روز تست رایگان.

ساده ترین سایت ساز.

ساخت سایت در چند دقیقه تلفن: 0912-8238263-۰۲۱تلگرام پشتیبانی: @سیماگرi_robotایمیل پشتیبانی: support[at]سیماگرi.

irآدرس: تهران، میرداماد، میدان مادر، برج ناهید، طبقه ۱۲

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map