طراحی سایت و اپلیکیشن در تهران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت و اپلیکیشن در تهران شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت و اپلیکیشن در تهران شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

با خیال آسوده در خانه بمانید رهام وب یکی از معتبرترین و حرفه ای ترین شرکت های طراحی سایت در ایران است.

دانش و تخصص به روز، خلاقیت و ظرافت در کار از اصول اولیه کار در رهام وب است.

از جمله خدمات رهام وب بهینه سازی حرفه ای وب سایت مطابق با جدیدترین الگوریتم های گوگل ارائه انواع هاست و سرورهای اختصاصی و ثبت دامین های ملی و بین المللی طراحی اپلیکیشن اندروید، ای او اس و وب اپ با بهینه ترین متد های برنامه نویسی طراحی انواع وب سایت، همراه با گرافیک به روز و مطابق با نیاز مشتری وب سایت شما ویترین بزرگ کسب و کار اینترنتی شماست.

اگر میخواهید کاربرانتان خدمات و محصولات شما را بهتر ببینند و از شما خرید کنند پس باید ویترین خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید.

ما به شما کمک می کنیم وب سایت خود را به شکلی کاربر پسند و کاملا حرفه ای پیاده سازی کنید.

دانش و تجربه ی تیم برنامه نویسی و طراحی سایت رهام وب به شما کمک می کند در فضای فروش اینترنتی توانایی رقابت داشته باشید.

سرعت ایجاد وب سایت های مختلف در جهان و ایران باورکردنی نیست.

هرچه زودتر بتوانید در فضای آنلاین جایگاه کسب و کار خود را تثبیت کنید می توانید سهم بیشتری از بازارهای فروش آنلاین داشته باشید! ساخت سایت با رهام وب ویژگی های متمایز و جذابی را به وبسایت شما خواهد داد تا خیالتان از بابت آینده و نحوه نتیجه گیری سایتتان راحت شود.

ما وب سایت شما راه به گونه ای طراحی می کنیم که تمامی کاربران با انواع گوشی ها و تبلت ها بتوانند به راحتی وارد سایت شده و از گشت و گذار در وبسایت شما لذت ببرند.

طراحی واکنش گرا یا ریسپانسو وب سایت از مهم ترین اصول اولیه طراحی یک سایت حرفه ای است که توسط تیم رهام وب به شدت رعایت می شود! راحتی کاربران شما برای ما مهمترین دغدغه است! ما وب سایت شما را با جدیدترین و خلاقانه ترین طراحی های گرافیکی برای سایت طراحی می کنیم.

طراحی یک سایت زیبا باعث می شود کاربران جذب برند شما شوند.

بسیاری از کاربران در اولین برخورد با یک سایت تصمیم می گیرند به مشتری تبدیل شوند و یا با یک کلیک وب سایت را ببندند! پس فرصت بستن سایت را با طراحی زیبا، از کاربران خود بگیرید.

امنیت یک وب سایت باید کاملا حرفه ای و برنامه ریزی شده باشد.

ما در واحد طراحی سایت رهام وب طبق جدیدترین پروتکل های امنیت طراحان وب، امنیت وب سایت ها و پلتفرم های تحت وب مشتریان خود را تامین میکنیم.

امنیت بالا از مهمترین ویژگی های یک وب سایت حرفه ای است.

یک وب سایت ایمن به راحتی میتواند از اطلاعات کاربران خود محافظت کند.

طراحی و پیاده سازی وب سایت مطابق با استانداردهای سئو در موتور های جستجو و به ویژه گوگل از جمله فاکتورهای مهم طراحی سایت است که در واحد وب دیزاین رهام وب کاملا به آن توجه می شود.

تجارت از موتور جستجو گوگل آنقدر مهم هست که موسسات طراحی سایت باید به صورت مداوم استاندارهای خود را در زمینه بهینه سازی و طراحی سایت رعایت کنند.

اگر میخواهید وب سایت خود را با یک پنل ساده و در عین حال حرفه ای مدیریت کنید ساخت سایت خود را به رهام وب بسپارید.

ما در طراحی وب سایت های خود علاوه بر راحتی کاربر، راحتی مدیر وب سایت را در مدیریت محتوا و ویژگی های سایت در نظر میگیریم.

سرعت بالا ، کاربر پسندی و امکانات زیاد از جمله ویژگی های پنل های مدیریت وب سایت های رهام وب است.

برآورد هزینه سفارش وبسایت با توجه به امکاناتی است که مشتریان درخواست میکنند.

برآورد قیمت طراحی سایت باید منصفانه و منطقی باشد و قیمت های خیلی بالا و خیلی پایین در طراحی سایت هیچگاه به معنای کیفیت بالا نیست.

رهام وب همواره در خدمات طراحی سایت، با توجه به کیفیت سرویس ارائه شده مناسب ترین تعرفه را برای سفارش سایت در نظر می گیرد.

خود را به جای کاربرتان بگذارید.

در مواجه با سایتی که به کندی اطلاعات را به شما نشان میدهد چه حسی پیدا میکنید؟ بله درست است قطعا آن را می بندید.

طراحی سایت باید در استاندارد های بالا انجام شود تا سرعت وب سایت در بهترین حالت ممکن خود باشد.

یک وب سایت حرفه ای باید برای کاربران سریع بارگذاری شود.

پس با ما بالاترین سرعت سایت را تجربه کنید.

طراحی یک وب سایت با کد های بهینه و جدیدترین ورژن های تکنولوژی های برنامه نویسی بسیار اهمیت دارد.

چرا که گوگل برای سئو وب سایت نیز کیفیت کد های یک سایت را ملاک بررسی قرار می دهد و آن را آنالیز میکند.

علاوه بر این کد نویسی بهینه منجر به سرعت بالا در یک وب سایت می شود و روند توسعه ویژگی و افزودن امکانات نیز در این حالت به راحتی اتفاق می افتد.

برای سفارش طراحی وبسایت در رهام وب، مراحل کامل و صحیحی را در جهت رساندن شما به انتظاراتتان خواهیم پیمود.

در مرحله وایر فریم ساختار کلی صفحات به همراه امکاناتی که باید در هر صفحه قرار بگیرد در قالب یک طراح شماتیک به کارفرما نمایش داده می شود .

در مرحله ی طراحی گرافیکی، طبق وایرفریم تایید شده ، گرافیک وب سایت آماده می شود.

طراحی گرافیکی با سبکی به روز و خلاقانه پیاده سازی می شود.

پس از تایید طرح گرافیکی، دمو وب سایت مطابق با طرح گرافیکی تایید شده وب سایت آماده خواهد شد.

در دمو کلیه امکانات دیزاین عینا پیاده سازی می شود.

در این مرحله نسخه نهایی وب سایت که به صورت داینامیک شده می باشد پس از تست و کنترل نهایی توسط تیم فنی به کارفرما محترم تحویل داده می شود.

طراحی انواع اپلیکیشن های حرفه ای را با خیال راحت به رهام وب بسپارید محبوبیت بالای گوشی های برند اپل، کاربران این نوع گوشی هوشمند را افزایش داده است.

اگر علاقه مند به طراحی برنامه تحت سیستم عامل ای او اس هستید ما در رهام وب در بالاترین سطح کیفیت اپلیکیشن ای او اس شما را طراحی و پیاده سازی خواهیم کرد.

امروزه تعداد زیادی از کاربران فضای وب را افراد دارای گوشی های هوشمند اندروید تشکیل می دهند.

ما در رهام وب پیاده سازی انواع برنامه های اندرویدی حرفه ای را با به روز ترین تکنولوژی های برنامه نویسی سیستم عامل اندروید انجام می دهیم.

ما در رهام وب برای ارائه خدمات کامل به مشتریان خود امکان پیاده سازی انواع وب اپ ها را نیز فراهم کرده ایم.

با طراحی وب اپ شما میتوانید پاسخگوی نیاز کاربران اندروید و ای او اس خود تنها با یک نسخه باشید.

رهام وب از سال 89 به صورت رسمی وارد حوزه ی طراحی وب به ویژه طراحی انواع وب سایت ها شد.

دانش و تجربه ی انواع پروژه های طراحی سایت تیم رهام وب را به یکی از تخصصی ترین تیم های طراحی وب تبدیل کرده است.

تیمی که برای سوالات و چالش های شما همواره بهترین پاسخ ها را دارد.

حوزه ی طراحی وب حوزه ی بسیار گسترده ای است.

روزانه زبان های جدیدی برای طراحی وب معرفی می شود و ورژن های زبان های قبلی به روز رسانی می شود.

بنابراین اگر بخواهیم به عنوان یک موسسه طراحی سایت پروژه های موفقی داشته باشیم لازم است به صورت پیوسته و همگام با جدیدترین تکنولوژی ها به فعالیت خود ادامه دهیم.

رهام وب با سال ها تجربه ی پیاده سازی انواع پلتفرم های تحت وب همراه با تیم هایی قدرتمند در حال حاضر نیز مشغول به فعالیت در حوزه ی طراحی وب و راه اندازی استارتاپ های مختلف در حوزه ی فناوری اطلاعات است.

رهام وب همواره در کنار مشتریان خود است و با ارائه مشاوره در زمینه انتخاب نوع پلتفرم و امکانات مورد نیاز، سعی دارد کیفیت پروژه های طراحی سایت و اپلیکیشن خود را در بالاترین سطح ممکن نگه دارد.

داشتن یک وب سایت برای موسسه شما اعتبار برند شما را به شدت افزایش می دهد و مشتریان شما را چندین برابر می کند.

اگر میخواهید فروش محصولات یا خدمات خود را تماما آنلاین کنید شما به یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای احتیاج دارید.

نیاز به وب سایت اختصاصی دارید؟ رهام وب با جدیدترین تکنولوژی ها و طراحی روز دنیا وب سایت اختصاصی کد نویسی میکند.

اگر همزمان با وب سایت نیاز به اپلیکیشن دارید به راحتی میتوانید سفارش طراحی برنامه Android یا iOS خود را به رهام وب بسپارید.

هزینه طراحی سایت با توجه به نوع امکانات درخواستی شما می تواند متفاوت باشد.

اما به طور کلی پروژه های وب سایتی که به صورت اختصاصی طراحی و پیاده سازی میشوند طبیعتا زمان و هزینه ی بیشتری را برای شما خواهد داشت.

از جمله سایر عواملی که می تواند بر روی هزینه پروژه تاثیر می گذارد شامل موارد زیر است: آتیه دانش آتیه دانش موسسه حقوقی فعال در حوزه ی اعزام دانشجویان ایرانی به دو کشور آلمان و مجارستان است.

وب سایت این موسسه با هدف معرفی بهتر خدمات آن، توسط تیم طراحی سایت رهام  وب به صورت کاملا ریسپانسیو طراحی و برنامه نویسی شده است.

تله پیتزا وب سایت اختصاصی تله پیتزا با کارکرد سفارش آنلاین فست فود از انواع شعب این برند محبوب و امکان ساخت پیتزا سفارش طراحی شده است.

از جمله امکانات این وب سایت اتصال آن به پنل اصلی و کارکرد همزمان آن با نسخه های اپلیکیشن اندروید و ای او اس است.

… سایت شخصی مایکل زارا وب سایت شخصی مایکل زارا (Michael Zara) با هدف معرفی رژیم غذایی (خام گیاه خواری) در سطح جهانی و به زبان انگلیسی طراحی شده است.

مایکل زارا نویسنده ای خوش ذوق و کاربلد است که در کتاب خود به نام خداحافط دکتر (Goodbye Doctors) به طور کامل به… وستاگروپ استرالیا وب سایت وستا گروپ با هدف معرفی خدمات این کمپانی از جمله نصب و تجهیز انواع سیستم های بزرگ سرمایشی و گرمایشی در کشور استرالیا طراحی و پیاده سازی شده است.

طراحی واکنش گرا و کاربر پسندی از جمله ویژگی های وب سایت وستا گروپ می باشد.

ابن وب سایت… فروشگاه اینترنتی می مارکت وب سایت می مارکت مرجع فروش اینترنتی انواع کالاهای دیجیتال مانند گوشی و لوازم جانبی موبایل و.

.

.

است.

طراحی واکنش گرا، گرافیک به روز و مدرن، سرعت بالا لود صفحات، محتوا مناسب و منحصر به فرد از جمله ویژگی های اینترنتی این فروشگاه آنلاین است.

… طراحی اپلیکیشن ios بصورت کاملا حرفه ای توسط تیم برنامه نویسی رهام وب.

رشد چشم گیر استفاده از آیفون در چند سال اخیر در کشورمان ایران طراحی اپلیکیشن ios برای کسب و کارها را به امری ضروری تبدیل کرده است تیم برنامه نویسی رهام وب، پلفترم آرت زیبا به عنوان یک مارکتپلیس کاملاً جدید که با نمونه های پیشرفته دنیا مانند etsy و houzz برابری می کند اجرا نموده است و همکاری حرفه ای آنها در تمامی مراحل و احساس تعلق خاطر به پروژه باعث شد که آنها را بخشی از تیم خودمان بدانیم.

آقای مقصودی / پروژه آرت زیبا دوستان من تو رهام وب علاوه بر سلیقه بسیار خوبشون که در وب سایت و اپلیکیشن “اینجاست” کاملا مشخص هست، خیلی خیلی هم خوش اخلاق هستن.

قطعا پروژه ای که داشتیم، تجربه بسیار خوبی برای من بود که منجر به پروژه های جدید هم شده.

آقای سعدی / پروژه اینجاست گروه رهام وب یک جمع صمیمی.

حرفه ای.

باهوش.

به روز و کاربلد هستن که برای هر مشکلی یک راهکار دارن.

برخوردشون اخلاقی و دوستانه ست و توی کارشون متعهد و جدی هستن اگر به همه این ویژگی های مثبتشون سرعت رو هم اضافه کنن قطعا بی رقیب خواهند بود.

من بیش از یک ساله که افتخار همکاری باهاشون رو دارم و از صمیم قلب براشون آرزوی موفقیت دارم.

آقای علمی / پروژه سوفاره تیم رهام وب در ابتدای راه خود به چند نفر محدود میشد.

اما امروز ما یک تیم بزرگتر شده ایم.

در طی این سال ها، تجربه ی پروژه های بزرگ و کوچک به آموخت که موفقیت زمانی اتفاق می افتد که شما مشتری های خود را به چشم انسان های واقعی ببینید و به آنها در تصمیم گیری و رشد یا ایجاد کسب و کارشان کمک کنید.

دانش و اطلاعات در رهام وب چیزی نیست که در اختیار عده ای محدود باشد و تمام اعضای تیم رهام وب، به صورت مداوم دانش و مهارت های خود را برای ارتقا کیفیت خدمات در حوزه ی تجارت آنلاین بالا میبرند.

ارسال پیام به رهام وب صفحات لینک های مهم رهام وب مجموعه توسعه نرم افزاری رهام وب با بیش از یک دهه سابقه در حوزه ی طراحی وب، متشکل از تیم هایی متخصص و باتجربه است که در زمینه طراحی و پیاده سازی انواع پلتفرم های تحت وب مانند طراحی اپلیکیشن اندروید، طراحی اپلیکیشن ای او اس، طراحی انواع وب سایت ها و خدمات سئو و بهینه سازی مشغول به فعالیت هستند.

راه های ارتباطی info@rohamweb.

com شنبه تا چهارشنبه - 9:00 الی 17:30 0912-8238263 - 0912-8238263 0912-8238263 آدرس تهران : شریعتی، بالاتر از سیدخندان، نبش کوچه حافظ، پلاک 4، ساختمان ایستا، طبقه 1، واحد1 شیراز: بلوار پاسداران خیابان شهید آقایی خیابان حدیث شیراز خیابان لطفعلی خان زند خیابان شهید حجری ساختمان امیر رضا طبقه ی 4 واحد 15 © Copyrights Rohamweb 2020.

All rights reserved.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map