طراحی سایت و اپلیکیشن

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت و اپلیکیشن شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت و اپلیکیشن شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شرکت زاوش مجموعه ای از برنامه نویسان متخصص و با تجربه به همراه تیم دیجیتال مارکتینگ مسلط به جدیدترین اصول سئو، به کسب و کار شما کمک می کند تا علاوه بر داشتن وب سایت و اپلیکیشن موبایل یکپارچه، کسب و کار خود را به درستی در موتورهای جستجو معرفی کرده و از نهایت ظرفیت این بستر استفاده نمایید طراحی وب سایت طراحی اپلیکیشن موبایل خدمات شرکت زاوش در حوزه فناوری اطلاعات در چهار حوزه زیر طبقه بندی می شود طراحی وب سایت به همراه کلیه خدمات سئو سایت و بهینه سازی به کسب و کار شما کمک می کند تا هرچه بیشتر در معرض دید مشتریان خود قرار بگیرید.

طراحی سایت اختصاصی برای هر مشتری به همراه پنل مدیریتی جهت به روز رسانی محتوای سایت استفاده از موبایل های هوشمند با سرعت چشم گیری در حال افزایش است و امروزه از هر دو ایرانی یک نفر موبایل هوشمند دارد و این آمار صعودی می باشد.

طراحی اپلیکیشن موبایل علاوه بر اینکه باعث می شود کاربران به سادگی به مطالب شما دسترسی پیدا کنند و سهولت دسترسی قابل توجهی را نسبت به وب سایت از طریق موبایل فراهم می کند، هدف سئو دریافت ترافیک از موتورهای جست و جو می باشد.

ما در زاوش قول رتبه 1 در کلمات کلیدی را نمیدهیم اما تضمین می کنیم که وب سایت باعث افزایش دیده شدن شما در محیط اینترنت شود و کاربرانی که واقعا دنبال کسب و کار شما هستند، شما را پیدا کنند و به وب سایت شما مراجعه نمایند.

امروزه بسياري از سازمان‌ها برای رفع نیازهای خود در اقدام به خرید نرم‌افزارهاي آماده از شرکت‌های تولید نرم‌افزار می‌کنند؛ در این نرم‌افزارهای قدرتمند، تمام تلاش بر آن است که نیازهای هر سازمانی با همان بسته نرم‌افزاري آماده مرتفع شود.

در عين حال، در اکثر اوقات هزینه و امکانات نرم‌افزار خریداری‌شده بسیار بیشتر از نیاز سازمان می‌باشد و معمولا نیازهای سازمان با راه حل های ساده و کم هزینه تر قابل رفع می باشد.

به مشتریان ما بپیوندید مشتری راضی ساعت کار در روز پروژه موفق کارمند شرکت زاوش توانمندی توسعه نرم‌افزارهای های قدرتمند و اختصاصی سازمان‌ها را دارا می‌باشد.

با توجه به آن‌كه راهكارهای ارائه‌شده مطابق با نيازهای خاص سازمان‌ها توسعه مي‌يابد، نیازمندی‌ها را بسيار بهتر از نرم‌افزارهای آماده موجود در بازار پاسخ مي‌دهد.

متخصصان خبره شركت زاوش با ماهيت کسب و کارها آشنا هستند و راه‌حل تحویلی آن‌ها منطبق بر نیازمندی‌های خاص سازمان‌ها می‌باشد.

جهت ثبت سفارش و استعلام قیمت فرم ثبت سفارش را تکمیل نمایید در این بخش تعدادی از نمونه کارهای طراحی سایت یا اپلیکیشن زاوش را مشاهده می کنید مشاهده همه نمونه کارها شرکت مشاوران سیستم های پیشرفته زاوش با هدف کمک به ارتقا توانمندی ها و بهرهوری سازمان ها و با ارائه خدمات تخصصی مشاوره و اجرایی در حوزه های مدیریت و فناوری اطلاعات در سال 1390 تاسیس شده است.

تا کنون در حوزه فناوری اطلاعات بیش از 100 پروژه موفق در حوزه های طراحی سایت، طراحی نرم افزار اختصاصی، طراحی اپلیکیشن موبایل و سئو با انجام رسانده ایم.

در این بخش جدیدترین مقالات مربوط به حوزه های کاری زاوش را دنبال نمایید اگر شما کارشناس محتوا باشید، احتمالا قبل از تولید هر محتوا این سوال را خواهید پرسید که، محتوایی که قصد نگارش آن را دارید باید چند کلمه باشد؟ و در بیشتر مواقع هم با این جواب مواجه می شوید: "هرچه بیشتر بهتر" تگ کنونیکال Canonical روشی است که به موتورهای جستجو اعلام کنیم که یک آدرس (URL) نسخه اصلی یک صفحه چه آدرسی است.

استفاده از این تگ از مشکلاتی که با عث شناسایی محتواهای تکراری در چند آدرس از یک سایت می شود جلوگیری می کند.

رپورتاژ آگهی چیست و چه تاثیری بر سئو سایت می گذارد.

چطور بیشترین نتیجه را از یک رپورتاژ آگهی دریافت کنیم.

نحوه لینک دهی رپورتاژ آگهی چطور باشد و تمامی نکاتی که برای انتشار رپورتاژ آگهی باید بدانید را در این مقاله آورده ایم.

مطالعه بیشتر شرکت مشاوران سیستم های پیشرفته زاوش با همکاری متخصصان داخلی و خارجی و با توجه به فرهنگ و خصوصیات کشور این توانمندی را دارد که سازمان ها را در رسیدن به اهدافشان و افزایش توان رقابتی شان یاری نماید حداقل تعداد کلمات مقاله برای کسب بهترین نتیجه در سئو سایت 11/28/2020 تگ کنونیکال Canonical چیست؟ 11/7/2020 راهنمای جامع خرید رپورتاژ آگهی 8/22/2020 تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت مشاوران سیستم های پیشرفته زاوش می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map