طراحی سایت و نرم افزار فروشگاهی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت و نرم افزار فروشگاهی در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تابحال این اتفاق برای شما رخ داده است که در گوگل بدنبال موضوع خاصی گشته باشید و بلافاصله بعد از اینکه گوگل نتایج رو برایتان به نمایش درآورد روی دو الی سه لینک اول کلیک کرده باشید تا محتوای آن را مطالعه نمایید و درصورتی که از آن محتوا بهره کافی ببرید با مشاورین یا م سئو لین آن وب سایت ارتباط برقرار کرده باشید. به این فرآیند که در چند خط برایتان شرح دادم به صورت کلیات سئو سایت گفته میشود که روی یک وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت تولید شده انجام میگردد. شرکت سیماگر تمامی این فرآیند را با دارا بودن تیم های تخصصی در زمینه طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی برای شما در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سیستم مدیریت فروش آنلاین طراح و ارائه دهنده راهکارهای نرم افزاری در حوزه تجارت الکترونیک رتبه بالاتر، فروش بیشتر با فروش گستر پلتفرمی با ابزار گوناگون و یکپارچه برای ایجاد و راه اندازی یک یا چند فروشگاه اینترنتی پیشرفته و بهینه سازی شده با ویژگی های انعطاف پذیر و امکانات مدیریتی کامل همراه با پشتیبانی تخصصی و خدمات گسترده فروشگاه آنلاین شما برای بهترین تجربه مشتری ساخته شده است.

به راحتی محصولات و خدمات خود را معرفی کنید و ارائه دهید و مشتریان، فروش، تبلیغات و .

.

.

را مدیریت نموده تا پیشرفت روزافزون را تجربه کنید.

تمامی ابزارها برای کارآفرینان جدی ساخته شده و در راه رشد آنها، تجربه و خدمات خود را برای افزایش نرخ تبدیل کسب و کار آنلاین شما به کار گرفته شده.

یک ضرورت برای تجارت الکترونیک چند کاناله مدیریت همه جانبه بخشها (مدیریت مشتری، حسابداری و .

.

.

) و صرفه جویی در زمان هست که موجب رشد کسب و کار و افزایش فروش میشود.

میزبانی قابل انعطاف با تمرکز بر عملکرد هاستینگ به مدیران فروشگاه های اینترنتی فرصتی برای به حداکثر رساندن پتانسیل رشد فروش آنلاین میدهد.

تجربه در طیف وسیعی از برنامه نویسی و دیجیتال مارکتینگ ما را از سطوح نیازهای کسب و کارها آگاه ساخته تا با تداوم در پشتیبانی و نگهداری از سیستم ها کیفیت خدمات را بالا برده و افزایش فروش را برای مشتریان به ثمر رسانیم.

کیفیت و بهینه سازی برای بالا بردن سطح تجربه کاربری و سئو از زیبایی بصری و کسب اعتبار یک فروشگاه آنلاین به مراطب مهمتر بوده که داشتن همه اینها در کنار هم هزینه در تبلیغات را به صرفه و اثر بخشی در فروش را بالا میبرد.

بررسی و تحلیل کسب و کار و رقبای شما، ارائه راهکارهای تبلیغاتی و اجرای کمپین های آنلاین با هدف بهبود و افزایش فروش در فضای مجازی برند شما برای رشد و رقابت نیاز به پردازش نوع عملکرد سازمان در نحوه مدیریت، بازاریابی دیجیتال و .

.

.

را توسط متخصصان در زمینه خود را می طلبد.

ساخت و طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای با امکانات پیشرفته برای ارائه و فروش آنلاین محصولات و خدمات مناسب تمامی کسب و کارها طراحی تم فروشگاهی با رعایت نکات به روز طراحی و متناسب با کسب و کار توسعه فروشگاه آنلاین با اپلیکیشن های فروشگاهی قابل نصب بر روی سیستم عاملهای اندروید و iOS کاملاً یکپارچه با نرم افزار مدیریت فروشگاه فروش گستر، وجود یک اپلیکیشن فروشگاهی برای هر فروشگاه میتواند به منزله یک فرصت برای جذب مشتریان و در نهایت فروش بیشتر باشد.

ربات مکمل فروشگاه آنلاین در نرم افزار محبوب تلگرام، امکان دریافت سفارش مستقیم و پرداخت آنلاین از سوی مشتری شما نیاز به یک نرم افزار پیشرفته، حرفه ای، قدرتمند و قابل انعطاف خواهید داشت تا در کنار تلاش شما در رسیدن به هدف هایتان ، راه را برای شما هموار سازد.

پشتیانی از تمامی قابلیت های تولید محتوا برای ارائه و معرفی هر چه بهتر محصولات و برند فروشگاه با ویژگی هایی مانند: فروش انواع محصولات و خدمات، معرفی آیتم های فروش با امکان جستجو و فیلتر پیشرفته و همچنین ایجاد هر گونه محتوای نوشتاری مثل: اخبار، وبلاگ، فروم، صفحات لندینگ، نظر دهی مشتری و .

.

.

ما میدانیم سئو برای موفقیت وبسایت و برند شما بسیار مهم است.

ویژگی های پیشرفته در هر بخشی از نرم افزار فروش گستر ساخته و تعبیه شده و امکان ویرایش سریع را فراهم کرده ایم، بنابراین می توانید محتوای هر صفحه را در عرض کمترین زمان بهینه سازی کنید و با کمترین هزینه و زمان شانس بالا بردن رنک فروشگاه خود را در گوگل افرایش دهید.

محدود سازی دسترسی های مختلف در پنل، امنیت را بالا برده و امکان مدیریت هر چه بهتر وظیفه ها را فراهم کرده و همچنین امکان نمایش چندین قیمت یا محصول را به دسته های خاصی از کاربران یا مشتریان در فروشگاه آنلاین میدهد امکان ایجاد و ویرایش طراحی و نحوه نمایش برای کالاها یا خدمات، دسته بندی، صفحات اضافی (Landing page) و همچنین قالب های ایمل های ارسالی در بازاریابی هر چه بهتر در فروشگاه های با محصولات زیاد و پربازدید بسیار مهم است.

فروشگاه شما با ابزارهای مختلف برای تبدیل خریداران خود به مشتریان تکراری آماده است.

ارائه امتیاز و اعتبار ، تنظیم تخفیف های گوناگون، معرفی محصولات در بخش های مختلف، آگاهی و خبر رسانی از کانال های متعدد، مدیریت بازدهی و درخواست خدمات به طور مستقیم باشگاهی فعال برا شما و مشتریان میسازد.

تعریف روشهای پرداخت مختلف، ارائه تخفیف بر حسب تعداد، قیمت گذاری جداگانه و ارائه پشتیبانی، امکانات فروش به صورت عمده را در فضای اینترنت فراهم میکند و راه همکاری با کسب و کارهای دیگر را سریع و آسان میسازد.

توانایی مدیریت چندین فروشگاه آنلاین از طریق یک پنل مدیریتی هزینه تولید محتوا را به شدت پایین آورده و اجازه میدهد فروشگاه های متعدد دارای نقش خاص با محدودیت های متفاوت از هم داشته باشید.

همکاری در فروش و کسب پورسانت یا کمیسیون از طریق بازاریابی و تبلیغات برای بیشتر افراد جذابیت بالایی دارد زیرا نیاز به تولید محصول یا آموزش و ارائه خدمات ندارند.

در همین راستا فروش گستر امکانات دو طرفه ای را فراهم ساخته تا بدون دغدغه های موجود با دریافت گزارش های مختلف حساب های خود را مدیریت کنند.

فروشگاه آنلاین موفق نیاز به پشتیبانی مداوم دارد، آپدیت نرم افزار سهم بزرگی در بهبود هر چه بیشتر تجربه کاربری و حل مشکلات احتمالی برای رقابت با دیگر کسب وکارها دارد که فروش گستر با تعهد به اهداف خود در مشتری مداری نهایت سعی خود را جهت کسب جایگاه بهترین شرکت طراحی فروشگاه اینترنتی میکند.

ارتباط با سایر سرویسهای خدماتی و اتصال به نرم افزارهای سازمانی روند کسب و کارها را آسانتر و سریعتر میسازد که موجب صرفه جویی در هزینه های پشتیبانی و تبلیغات می‌گردد.

یکپارچگی و مدیریت دیگر دسترسی ها با یک پنل کاربری، تمرکز کسب و کار را هدفمند و آسان ساخته .

.

.

به یاد داشته باشید که در بازاریابی یک فرمول مشخص وجود ندارد و بسیاری از کارهایی که انجام میدهید به صورت آزمون و خطاست، پس سعی کنید خطاها را تکرار نکنید و راههای اثر بخش را بیابید.

یک فروشگاه اینترنتی بستری را فراهم می کند تا فرد بدون نیاز به خرج اضافه، کالا ها و خدمات خود را به راحتی در بازار اینترنت به فروش برساند و کسب کار خود را یک مرحله بالاتر ببرد و یا کسب و کار خود را با .

.

.

یکی از مهمترین اصول تیم تخصص سئو فروش گستر رعایت اصول بهینه سازی موتور جستجو است از دستیابی به ترافیک هدفمند به یک وب سایت از رتبه بندی ارگانیک موتور جستجو کارهای معمول مرتبط با SEO شامل ایجاد محتوای .

.

.

این برنامه با سیستم عامل ها و بازاریابی و تبلیغات گوگل (از جمله Google Ads ، Search Console و Data Studio) ادغام می شود و این گزینه را برای همه با استفاده از چندین ابزار Google به یک محبوب تبدیل می کن.

.

.

فارسی‌نویسی در عین این که به واژه‌های فارسی نیاز دارد، به کاربردی بودن، آسان‌ و همه فهم بودن هم نیاز دارد.

ضمن آن که بسیاری از واژه‌های سنگینی که به تصور فارسی‌ فاخر بودن‌شان از آن‌‌ها استفاده می‌کنیم.

.

.

اکثریت قریب به اتفاق مردم از صفحه اول نتایج جستجو کلیک نمی کنند.

طبق این مطالعه، بالاترین لیست در نتایج جستجوی ارگانیک Google 33 درصد از ترافیک را دریافت می کند، در حالی که برای موقعیت دوم 18 درصد است.

.

.

خرید کالا یا خدمات از فروشگاه های آنلاین با ظهور فروشگاه های آنلاین یا خرید کاملاً جدید شده است و بیشتر مصرف کنندگان از این مزیت استفاده می کنند تا زندگی راحت تر و خرید راحت تر باشد.

برای راه‌اندازی یک کسب و کار در اینستاگرام و تجربه یک بازاریابی اینستاگرامی موفق ، ابتدا هدف اینستاگرامی خود را مشخص کنید.

هدف شما از راه اندازی تجارت در اینستاگرام ، بازاریابی ، برندینگ و فروش بیشتر .

.

.

بسیاری از افراد بر این باورند که اگر یک پست وبلاگ برای موتورهای جستجو بهینه شده باشد ، به نوعی برای کاربران کمتر دوستانه است.

فروش گستر در راستای ارتقاء پنل کاربری مدیریتی امکاناتی ایجاد کرده که از این طریق امکان ایجاد ادمین جدید با اختیارات ارسال تیکت فراهم شده است.

اعلام تعطیلی دو هفته ای تیم فروش گستر به منظور پشتیبانی، ایجاد هماهنگی، پیگیری و اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا گسترش شیوع ویروس کرونا، اثرات نامطلوبی بر سایر بخشهای اقتصادی کشور داشته است.

از این رو فروش گستر جهت کمک به چرخه اقتصادی و مدیران کسب و کارها برای فروش آنلاین خدمات جدیدی ارائه داده است.

بروز رسانی سیستم فروش آنلاین فروش گستر به نسخه 7.

12 اضافه کردن همکاران در پنل کاربری مشتریان در سایت فروش گستر

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map