طراحی سایت پارچه الیاف کربن

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت پارچه الیاف کربن کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

پارچه کربن FRP شرکت سیتک با نماد تجاری ™BCW از محصولات تولید شده به وسیله فیبر کربن است که جهت قرارگیری الیاف در آن، در دو جهت صفر و نود درجه می باشد و در صنعت تولید قطعات کامپوزیتی کاربرد فراوانی دارد.

هرگاه الیاف کربن در دو جهت عمود بر یکدیگر (صفر درجه و 90 درجه) قرار گیرند، تشکیل الیاف کربن دو جهته می دهند که در اصطلاح این لایه در هم تنیده شده فیبر کربن را “پارچه کربن” می نامند.

نقش اصلی الیاف کربن در یک سازه کامپوزیتی تحمل تنش های کششی وارد بر سازه است در سازه هایی که بار وارد بر سازه به گونه ای است که تنها در یک راستا سازه را تحت تاثیر قرار می دهد از الیاف کربن تک جهته استفاده می نمایند ولی چنانچه بارهای وارد بر سازه در یک راستا نباشند به منظور جلوگیری از گسیختگی سازه در جهات مختلف و افزایش استحکام، از پارچه های الیاف کربن استفاده می گردد.

پارچه های الیاف کربن با قابلیت تحمل بارهای کششی وارد بر سازه در دو راستای عمود بر یکدیگر به طور چشمگیری استحکام سازه را افزایش داده و عملکرد مطلوب و مورد رضایتی ارائه می دهند.

پارچه کربن وزن کم و مقاومت بالایی دارد و این دو ویژگی بارز در پارچه کربنی باعث کاربرد گسترده آنها در صنایع مختلفی از جمله صنعت حمل و نقل، هوافضا، پزشکی، صنایع جنگی و نظامی، وسایل ورزشی و همچنین صنعت ساختمان شده است.

در واقع یکی از مهم­ترین کاربردهای پارچه های کربن، ایجاد پوششی کامپوزیتی به منظور مقاوم سازی و بهسازی لرزه ­ای سازه ها،ایجاد تغییر درکاربری ساختمان و.

.

می باشد.

230 GPa 4900 MPa 2 % بستر مور نیاز جهت نصب پارچه فیبر کربن ™BCW باید تمیز باشد و سطوح بتنی آسیب دیده یا فرسایش یافته باید با استفاده از ملات اپوکسی CTech-LLC ترمیم شوند.

بستر آسیب دیده را با میزان مناسبی از پرایمر اپوکسی ™ERP بپوشانید.

بستر آماده شده را با استفاده از ابزارهای مکانیکی به چسب و رزین آغشته کنید سپس پارچه کربن را روی آن نصب کنید.

در صورت نیاز لایه های دیگر پارچه فیبر کربن ™BCW را نیز به همین ترتیب روی لایه قبلی و طبق الزامات طراحی نصب کنید.

با استفاده از غلتک سطح پارچه را فشار دهید و اطمینان حاصل کنید که فضای خالی بین الیاف و بستر وجود نداشته باشد تا چسبندگی خوبی بین آنها ایجاد گردد.

در مرحله آخر الیاف باید با استفاده از پوشش محافظ و ضد آب پوشانده شوند.

پارچه های کربن باید در دماهای بین 5 تا 35 درجه نگهداری شوند و در تماس مستقیم نور خورشید قرار نگیرند.

الیاف کربن را در محیط خشک نگهداری کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما * نام * ایمیل * ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

نام کاربری یا ایمیل * رمز * ورود

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map