طراحی سایت پارچه رویه مبلی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت پارچه رویه مبلی در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مبل : تمرکز اصلی شرکت رویال مبل در زمینه تولید و عرضه انواع مبلمان راحتی، مبلمان ال ْ مبلمان کلاسیک،  مبلمان تختخواب شو و میز و صندلی ناهارخوری می باشد.

این گروه با افتخار تا به امروز بیش از ۵۰ مدل مبلمان را تولید و روانه بازار مصرف کرده است.

 رویال مبل در طراحی و تولید مبلمان از آخرین فناوری ها و استاندارد های جهانی استفاده می کند.

از این رو تمامی محصولات تولید شده دارای ۳ سال ضمانت کیفیت می باشند.

شما همچنین می توانید از خدمات جانبی پس از فروش از قبیل تعمیرات، تغییر رویه پارچه و چرم مبلمان ، تغییر رنگ چوب و … به مدت ۱۰ سال پس از فروش بهره مند شوید.

یک مبل استاندارد و مناسب نشان دهنده توجه و دقت شما به دکوراسیون داخلی منزل است اما نباید از توجه به عنصر زیبایی غافل شد.

مبلمان مناسب باید علاوه بر اینکه با کیفیت و استاندارد باشد، ظاهر زیبا و شیکی نیز داشته باشد که با توجه به تنوع زیاد انواع مبلمان در بازار مبلمان ، انتخاب تا حدودی سخت شده است.

امیدواریم مدل های مبلمان تولید شده توسط شرکت رویال مبـل، مناسب ترین انتخاب برای زیباسازی دکوراسیون منزل یا محل کار شما باشد.

مبلمان تولیدی از نظر طراحی و شکل ظاهری در انواع طرح های اسپرت ال، مدرن، کلاسیک، استیل و تختخوابشو موجود هستند و شما می توانید طرح مبل مدنظرتان را بر اساس دکوراسیون و محل قرار گرفتن مبلمان در منزل انتخاب کنید.

انواع مدل های میز و صندلی ناهار خوری ست مبلمان نیز از بخش میز و صندلی ناهارخوری قابل مشاهده می باشد.

جهت مشاهده محصولات هر دسته بر روی تصویر آن کلیک کنید.

.

.

.

.

.

.

نمایشگاه شرکت: تهران – پونک – بلوار سردار جنگل جنوبی – نبش بن بست صدرا – ساختمان بانک آینده و پارسیان (آسمان سردار) – طبقه سوم – واحد 303 بازدید: همه روزه (10 الی 20) واحد فروش شرکت: 02144488705 کارشناس فروش: 09123784183 پاسخگویی از طریق تلگرام: royaladmin@ پست الکترونیک: info [at] royalmobl.

ir

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map