طراحی سایت پارچه نسوز سرامیکی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت پارچه نسوز سرامیکی شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تماس با مدیر فروش 0912-8238263 انواع پارچه نسوز ها با ضخامت های مختلف و کاربرد های متفاوت تولید و در بازار عرضه می گردد و بازار عایق ایران سعی دارد تا با ارائه این محصولات با بهترین کیفیت و قیمت مناسب، نیاز هم میهنان گرامی به این نوع محصولات برطرف نماید.

پارچه های نسوز شامل پارچه های فایبرگلاس ساده، فایبرگلاس طلایی بافت ریز، فایبرگلاس رنگی، فایبرگلاس مشکی، فایبرگلاس فویلدار، پارچه سیلیکون فویلدار، روکش آلومینیوم چسب دار، روکش آلومینیوم بدون چسب، پارچه دو رو سیلیکون، پارچه فایبرگلاس یک رو سیلیکون، پارچه سیلیکونی فولیدار، پارچه سرامیکی مسلح، پارچه فایبر کربن و ورق واشر ویکتوری می باشد که هر کدام بسته به مقاومت حرارتی و نوع و ضخامت در مکان های مختلف به کار برده می شوند و در صورت انتخاب صحیح محصول مورد نظر، بهترین نتیجه و بیشترین عمر مفید را از آن خواهید گرفت.

شما عزیزان می توانید جهت کسب مشاوره و تهیه انواع پارچه نسوز های مورد نظر خود، با متخصصین این امر از طریق این سایت اقدام نمایید.

عایق و پارچه نسوز از محصولات مختلفی برخوردار می باشند که از طریق مرکز پخش این محصول به صورت بی واسطه در دسترس قرار گرفته است.

عایق ها و پارچه های نسوز از جمله کاربردی ترین محصولات تولید شده ایی به شمار می آیند که دارای انواع مدل های مختلف با ویژگی های متفاوت می باشند.

این محصولات به صورت مستقیم در مرکز پخش عرضه شده است و همین امر سبب شده تا به بهترین نحو پاسخگوی نیاز تمام تمام افراد باشد.

با استفاده از عایق و پارچه نسوز می توان به محیطی ایمن و با دمای بسیار مناسب دسترسی یافت که همین امر سبب شده تا استفاده از این محصول با رشد روز افزونی همراه گردد.

تنوع عایق ها و پارچه های نسوز بسیار گسترده می باشد و همین امر موجب شده تا با توجه به کاربری بتوان محصول مورد نیاز را تهیه نمود.

از جمله انواع عایق ها و پارچه های نسوزی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، می توان به عایق پشم سنگ، سرامیکی، فایبرگلاس، سیلیکون و الاستومری اشاره نمود که هریک از کاربری ویژه ای برخوردار می باشند.

امتیاز کاربران فایبر گلاس نوعی پوشش از که از مقاومت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و همین عامل سبب شده تا در میان سایر منسوجات از نسوز از جایگاه منحصر به فردی برخوردار باشد.

فایبر گلاس دارای خصوصیات منحصر به فردی می باشد که از جمله آن ها می توان به مقاومت حرارتی معادل 430 الی 500 درجه سانتیگراد، وزن و هزینه بسیار پایین این محصول اشاره نمود.

از جمله منسوجات نسوزی به شمار می آید که از فروش بسیار بالایی برخوردار می باشد و از آن می توان برای مصارف متعددی استفاده نمود که از جمله مهم ترین آن ها می توان به استفاده در پتروشیمی اشاره نمود.

پارچه نسوز سیلیکون از تحمل حرارتی معادل ۳۵۰ درجه سانتیگراد برخوردار می باشد.

تحمل حرارتی پارچه نسوز آزبست از 250 تا 500 درجه سانتیگراد می باشد.

این محصول در کشور ایران با کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی تولید می شود و سالانه در مقیاس قابل ملاحظه ایی به سایر کشور ها صادر می گردد.

از پارچه نسوز آزبست می توان برای مصارف متعددی استفاده که از جمله مهم ترین آن ها می توان به استفاده در تاسیسات ساختمان ها و نیروگاه های برق اشاره نمود.

از بهترین و کاربردی ترین محصولاتی که در سخت ترین شرایط حرارتی، مکانیکی و الکترونیکی کاربرد دارند، می توان به پارچه های نسوز سرامیکی اشاره نمود که از کیفیت و مقامت بسیار بالایی برخوردار می باشند.

پارچه نسوز سرامیکی تا دماهای ۱۰۹۳ درجه سانتیگراد را تحمل می کنند.

پارچه های فایبرگلاس فایبرگلاس ساده 1.

5 میل فایبرگلاس ساده 430 گرمی فایبرگلاس ساده 200 گرمی فایبرگلاس ساده 100 گرمی فایبرگلاس طلایی بافت ریز-فیلتری فایبرگلاس رنگی 400 گرمی فایبرگلاس مشکی 180 گرمی فایبر یکرو سیلیکون   آلومینیوم فایبر1.

5 میل فویلدار فایبر1 میل فویلدار فایبر0.

8 میل فویلدار فایبر0.

5 میل فویلدار فایبر0.

4 میل فویلدار روکش آلومینیوم چسب دار روکش آلومینیوم بدون چسب پارچه سیلیکون فویلدار سیلیکون دو رو سیلیکون فایبر یک رو سیلیکون پارچه سیلیکونی فویلدار پارچه سرامیک سرامیک 1.

5 میل مسلح ( سیم دار ) سرامیک 3 میل مسلح ( سیم دار ) متفرقه ورق واشر ویکتوری (عایق سلولوزی) پارچه فایبر کربن راه های ارتباطی با مدیر فروش 0912-8238263 ساعات تماس 8 صبح الی 20 شبهمه روزه به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 0912-8238263 ساعات تماس: 8 صبح الی 20 شبهمه روزه به جز روزهای تعطیل طراحی سایت در اصفهان

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map