طراحی سایت پارچه نسوز فایبر گلاس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت پارچه نسوز فایبر گلاس شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت پارچه نسوز فایبر گلاس شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

یکی از محصولاتی که توسط شرکت نسوز گستران فیدار عرضه می گردد پارچه فایبرگلاس می باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و قیمت انواع پارچه فایبرگلاس ، با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس : 0912-8238263 _ 0912-8238263 فکس : 0912-8238263 ایمیل : سیماگر.

ir پارچه فایبرگلاس ساده مدل: (تماس بگیرید) گرید: (تماس بگیرید) مقاومت حرارتی: (تماس بگیرید) ضخامت: (تماس بگیرید) ضخامت های قابل تولید: (تماس بگیرید) عرض: (تماس بگیرید) وزن هر متر مربع: (تماس بگیرید) پارچه فایبرگلاس با روکش سیلیکون مدل: (تماس بگیرید) گرید: (تماس بگیرید) مقاومت حرارتی: (تماس بگیرید) ضخامت: (تماس بگیرید) ضخامت های قابل تولید: (تماس بگیرید) عرض: (تماس بگیرید) وزن هر متر مربع: (تماس بگیرید) پارچه فایبرگلاس با روکش سیلیکون مدل: (تماس بگیرید) گرید: (تماس بگیرید) مقاومت حرارتی: (تماس بگیرید) ضخامت: (تماس بگیرید) ضخامت های قابل تولید: (تماس بگیرید) عرض: (تماس بگیرید) وزن هر متر مربع: (تماس بگیرید) پارچه فایبرگلاس با روکش تفلون ptfe مدل: (تماس بگیرید) گرید: (تماس بگیرید) مقاومت حرارتی: (تماس بگیرید) ضخامت: (تماس بگیرید) ضخامت های قابل تولید: (تماس بگیرید) عرض: (تماس بگیرید) وزن هر متر مربع: (تماس بگیرید) کاربردهای متنوعی برای پارچه های صنعتی وجود دارد .

بویژه هنگامی که وزن ، قدرت ، و دوام از اهمیت زیادی برخوردار باشند.

یک راه حل مشترک برای برطرف کردن این نیازها ، استفاده از پارچه فایبرگلاس (پشم شیشه ای) است.

پارچه فایبر گلاس یک بافت قوی و با دوام است که به طور عمده برای کاربردهای صنعتی غیر از لباس مورد استفاده قرار می گیرد.

مجموعه ویژگی های منحصر به فردش آن را برای بسیاری از کاربردهای صنعتی ایده آل می کند ، از جمله برای فضای داخلی بوردهای مدار و تسمه نقاله ها.

پارچه فایبر گلاس دارای کاربردهای متعددی است: به عنوان عایق حرارتی، عایق الکتریکی در صنعت الکترونیک، و حتی به عنوان یک جزء در پوشش های زرهی در وسایل نقلیه نظامی ایالات متحده، کلاه، و عرشه ناوهای هواپیمابر.

پارچه های سبک وزن همچنین دارای بخش های انتهایی صافی هستند و برای تولید یک لایه ضد آب روی چوب و یا سطوح دیگر ایده آل هستند، از جمله در تعمیر قایق و دیگر کاربرد های دریایی مورد نیاز.

شاید قابل توجه ترین ویژگی کیفی آن ها تحمل بالایشان در برابر گرمای شدید است.

نه تنها گرمای تابشی را با بهره وری قابل توجهی پراکنده می کنند ، بلکه برخی از انواع این پارچه ها می توانند درجه حرارت تا ۳۰۰۰ درجه فارنهایت (۱۶۴۸ درجه سانتیگراد) را در حدود ۱ دقیقه تحمل کنند.

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه پارچه فایبرگلاس استحکام کششی بالا است.

در وزن و هزینه بسیار پایین تر، آن دارای استحکام کششی بیشتری از سیم هایی با قطر مشابه است.

همچنین، پارچه فایبر گلاس از مواد معدنی تشکیل شده است و آن را در مقابل نور خورشید ، باکتری ها ، یا قارچ ها غیر قابل نفوذ می کند.

طراحی و بهینه سازی سایت توسط گروه باکومان نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map