طراحی سایت پارچه پلی استر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت پارچه پلی استر شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت پارچه پلی استر شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۳۰ توسط panab پارچه پلی استر یکی از انواع پارچه‌ها با الیاف مصنوعی است که امروزه از ان به عنوان جایگزین مناسبی برای پنبه و یا نخ طبیعی استفاده می‌کنند و در صنعت پوشاک و مد کاربرد بسیاری دارد.

در این مطلب شما را با پارچه پلی استر و انواع کاربرد آن آشنا خواهیم کرد.

  مطالب مرتبط: ۱- نکاتی که باید در هنگام خرید پارچه کت و شلوار بدانید ۲- انواع پارچه مانتو برای تابستان از پارچه لنین تا پارچه نخی و ریون ۳- انواع پارچه شال و روسری را چگونه شناسایی کنیم؟   دو شیمیدان بریتانیایی در سال ۱۹۴۱ میلادی پس از آزمایشات و تحقیقات مختلف به نوعی الیاف مصنوعی دست پیدا کردند که پلی استر نامیده شد.

پلی استر در اویل طرفدار چندانی نداشت اما در سال ۱۹۷۰ به صورت افزایشی این پارچه محبوب شد، طوریکه از آن به عنوان فیبر معجزه‌ای استفاده می‌کردند چرا که لباس‌هایی که از جنس پلی استر بود تا ۶۸ روز بدون اتو کردن صاف و قابل پوشش بود.

از دیدگاه علمی پلی استر نام یک پلیمر مصنوعی است که معمولا با نام پلی اتلین ترفتلات(PET) می‌شناسند اما در زبان ساده و رایج به نام پلی استر که نوعی پلاستیک است، شناخته شده است.

به طور کلی می‌توان گفت تمام لباس‌هایی که جنس آن‌ها پلی استر است استحکام فو‌ق العاده بالایی دارد.

حال با ویژگی‌های بارز این پارچه آشنا شوید: مقاومت پلی استر در برابر مواد شیمیایی، کشش، چین و چروک، ساییدگی یا فرسایش و انبساط و انقباض بسیار بالا است و همین موضوع سبب شده تا این پارچه در صنعت مد و پوشاک بسیار محبوب شود.

الیاف به کار رفته در این مدل پارچه بسیار قوی و البته سبک هستند طوریکه علاوه بر استحکام بسیار بالا، قدرت رنگ پذیری بالایی نیز دارد و به همین خاطر است که تنوع رنگ در مدل این پارچه بسیار زیاد است.

یکی از مزیت‌های بسیار خوب پلی استر امکان نگهداری بسیار ساده آن است.

شما به راحتی می‌توانید بارها این پارچه را بشویید، خشک کنید و سپس استفاده کنید.

یکی از مزیت‌های دیگر این پارچه ضد آب بودن آن است.

در واقع به هیچ وجه آب به درون تار و پود این پارچه نفوذ نمی‌کند از این رو می‌توان به عنوان یک پارچه عایق رطوبت از آن برای الیاف دیگر استفاده کنیم.

  حتی در بدترین و سخت‌ترین شرایط آب و هوایی که هر پارچه دیگری ممکن است شکل و فرم اولیه خود را از دست بدهد، این پارچه بدون هیچ تغییری ثابت می‌ماند.

اگر این پارچه را از نزدیک لمس کنید متوجه خاصیت ابریشمی و لغزنده آن خواهید شد.

علاوه بر این این پارچه خالص به رنگ روشن است و این یک ویژگی بسیار خوب است چرا که به راحتی قابل شناسایی است و نسبت به سایر پارچه‌ها خاص  است و در موقعیت‌هایی خاص می‌توان از آن استفاده کرد.

  همانطور که می‌دانید برای اطلاع از شرایط نگهداری، اتو کردن و شستشو بایستی به برچسب داخل لباس مراجعه کرد تا از مواد تشکیل دهنده لباس و نحوه نگهداری از آن مطلع شوید.

حال اگر لباس مورد نظر شما شامل درصد بالایی پلی استر بود جای هیچ نگرانی نیست زیرا مراقبت از این لباس پلی استر بسیار راحت است و تنها کافی است چند نکته اساسی را به خاطر بسپارید: اگر از ماشین لباسشویی برای شستشو لباس‌های خود استفاده می‌کنید، می‌توانید هنگام شستشو لباس‌های پلی استر خود از یک نرم کننده خوب استفاده کنید تا الکتریسیته ساکن پارچه پلی استر را کاهش دهد.

تنها نکته‌ای که برای خشک کردن این جنس لباس باید به خاطر بسپارید این است که اگر لباس‌های پلی استر را در دمای پایین خشک کنید دوام لباس بالاتر می‌رود.

هر چند لباس پلی استر جنس بسیار بادوام و مقاومی دارد و آسانی چروک نمی‌شود اما اگر تصمیم دارید لباس پلی استر خود را اتو کنید حتما دقت کنید اتو گرم باشد و هرگز از دمای داغ اتو برای اتوکشی استفاده نکنید.

شما می‌توانید لباس‌های پلی استر خود را در خانه بشویید و یا بدون هیچ گونه نگرانی آن‌ها را به دست خشک شویی بسپارید زیرا هیچ مشکلی برای بافت لباس شما پیش نخواهد آمد.

همانطور که قبل‌تر هم به آن اشاره کردیم پلی استر یک نوع الیاف مصنوعی است.

حال برخی از افراد با توجه به حساسیت‌هایی که دارند، دوست دارند تنها از لباس‌هایی با الیاف طبیعی مثل نخ یا پنبه استفاده کنند.

درست است که الیاف طبیعی مزیت خوبی که دارند این است که هیچ گونه آلرژی به همراه ندارد اما این الیاف بسیار گران هستند و نیاز به مراقبت ویژه دارند پس انتخاب به عهده شما است که از میان پارچه پلی استر با الیاف مصنوعی و مستحکم با الیاف طبیعی اما گران قیمت و حساس یکی را انتخاب کنید.

یک اصطلاحی در مورد پارچه‌ها وجود دارد که به عمل نقل و انتقال رطوبت و بخار آب از لباس به بیرون مربوط است، اصطلاح تنفس پارچه است.

متاسفانه پارچه‌هایی مانند پلی استر که دارای الیاف مصنوعی هستند، قابلیت تنفس را ندارند و دلیل این موضوع این است که قابلیت جذب رطوبت توسط پارچه پلی استر بسیار کمتر از الیاف طبیعی است.

با این حال امروزه تولیدات مدرن پارچه سبب شده تا نوعی پارچه پلی استر با قابلیت جذب تولید کنند.

یکی دیگر از معایب این پارچه که به ندرت ممکن است برخی افراد نسبت به آن واکنش آلرژی داشته باشند، حساسیت الیاف مصنوعی پلی استر است که معمولا با واکنش‌های پوستی در افراد حساس رخ می‌دهد.

یکی از مهمترین نکاتی که باید در خصوص پارچه‌های پلی استر به خاطر بسپارید، امکان اشتعال پذیری بالای آن است.

پس اگر از لباس صد درصد پلی استر استفاده می‌کنید حتما از هر گونه شعله‌ای به دور باشید.

درست است که الکتریسیته ساکن جز معایب بسیار مهم پارچه نیست چون در بسیاری از الیاف دیگر این مورد وجود دارد اما ممکن است این الکتریسیته کم به مدل مو شما آسیب برساند.

همانطور که می‌دانید پلی استر جزو الیاف نفتی است و مواد نفتی جزو منابع بازگشت ناپذیر در طبیعت هستند، از این رو دوستداران محیط زیست مشکل بازگشت ناپذیری پلی استر را یکی از معایب این پارچه می‌دانند.

همانطور که در موضوع این مقاله اشاره کردیم، یکی از متدوال‌ترین موارد مصرفی پلی استر در صنعت پارچه و پوشاک است.

حال از طرف دیگر به علت استحکام بسیار بالا این ماده، از آن برای تولید طناب و بطری‌های قابل بازیافت نیز استفاده می‌کنند.

به طور کلی کاربرد چشمگیر پلی استر را می‌توان در صنعت مد و لباس برای ساخت انواع منسوجات، کاپشن، لباس ورزشی، انواع کت بارانی، لوازم خواب مانند ملحفه، پتو، کیسه خواب و وسایل تزیینی و دکوراتیو مانند چمدان، کیف، لوازم منزل و ساخت انواع کمربند ایمنی، عایق و … مشاهده کرد.

کاملا واضح است که هر پارچه‌ای کیفیت خاص خودش را دارد و ویژگی‌های متنوع و منحصر به فردی دارد که کاربر آن نیز متفاوت است.

علاوه بر این به خاطر داشته باشید تمام پارچه‌های پلی استر از نظر کیفیت و خصوصیات مربوطه یکسان نیستند در نتیجه هنگام خرید پارچه، حتما با توجه به نیاز خود کیفیت پارچه را تعیین کنید.

محبوبترین مطالب مطالب مرتبط ©چی بپوشم / بازنشر مطالب تنها با کسب اجازه کتبی و پرداخت هزینه بابت هر مطلب و همچنین ذکر منبع و لینک مستقیم به همان مطلب مجاز است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map