طراحی سایت پاکت کاغذ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت پاکت کاغذ در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تابحال این اتفاق برای شما رخ داده است که در گوگل بدنبال موضوع خاصی گشته باشید و بلافاصله بعد از اینکه گوگل نتایج رو برایتان به نمایش درآورد روی دو الی سه لینک اول کلیک کرده باشید تا محتوای آن را مطالعه نمایید و درصورتی که از آن محتوا بهره کافی ببرید با مشاورین یا م سئو لین آن وب سایت ارتباط برقرار کرده باشید. به این فرآیند که در چند خط برایتان شرح دادم به صورت کلیات سئو سایت گفته میشود که روی یک وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت تولید شده انجام میگردد. شرکت سیماگر تمامی این فرآیند را با دارا بودن تیم های تخصصی در زمینه طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی برای شما در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

410,000 تومان – 1,895,000 تومان با چاپ پاکت نامه اداری و استفاده از آن به مخاطب حس احترام و اهمیت بدهید.

با توجه به اینکه پاکت نامه اداری یکی از موارد مهم و کاربردی در ست اداری است که برای قراردادن فاکتورها، قراردادها، سربرگ و … از آن استفاده می‌شود و از آنجایی که مانند کارت ویزیت اطلاعات شرکت نیز بر روی پاکت‌ها درج می گردد، می‌تواند نقش مهمی در معرفی برند مجموعه‌ی شما نزد مخاطب‌تان داشته باشد.

ابعاد این پاکت‌ها متناسب با کاغذ A4 می‌باشد به‌طوری‌که با زدن دو تا در جهت طول، نامه در پاکت به‌راحتی قرار بگیرد.

با تکمیل سه مرحله این محصول را سفارش دهید : ۱.

انتخاب ویژگی‌های محصول    ۲.

آپلود فایل یا درخواست طراحی     ۳.

نحوه تحویل فایل خود را با رعایت نکات زیر آپلود کنید : – فرمت مجاز جهت آپلود jpg یا jepg می باشد.

– حداکثر حجم مجاز برای آپلود 5 mb می باشد.

– اطلاعات بیشتر در خصوص مشخصات فایل این محصول را راهنمای طراحی مطالعه کنید.

– چنانچه در فایل شما نکته ای نیاز به تاکید دارد در کادر توضیحات تکمیلی قید بفرمایید تا توسط ناظران چاپ بازار بررسی شود.

آرم و تصاویر مورد استفاده در طراحی را رعایت نکات زیر بارگذاری کنید : – فرمت مجاز جهت آپلود آرم و تصاویر jpg یا jepg می باشد.

– حداکثر حجم برای هر فایل 5 mb می باشد.

– محتوای نوشتاری را در کادر توضیحات تکمیلی تایپ و یا paste/copy کنید.

– فایل طراحی شده توسط چاپ بازار قبل از چاپ به تایید شما خواهد رسید.

شما گزینه ارسال با اسنپ باکس در تهران را انتخاب کرده اید، قبل از ارسال، جهت هماهنگی با شما تماس گرفته می شود.

هزینه ارسال پس کرایه می باشد.

شما گزینه ارسال با اسنپ باکس در مشهد را انتخاب کرده اید، قبل از ارسال، جهت هماهنگی با شما تماس گرفته می شود.

هزینه ارسال پس کرایه می باشد.

ویژگی های محصول : پاکت نامه اداری افقی ابعاد ۱۱*۲۲cm ، کادر افقی ، ظاهری متفاوت نسبت به پاکت کادر عمودی ، قرار گرفتن سربرگ A4 با دو خط تا در جهت طول ، امکان چاپ تمام رنگی در جهت بیرونی ، امکان انتخاب 2 نوع کاغذ ( تحریر ۸۰گرم، گلاسه ۱۳۵گرم ) ، پوششی مناسب جهت نگهداری و حمل فاکتور – سربرگ – و اوراق اداری چگونه می توانم پاکت نامه اداری خودم را به صورت آنلاین چاپ کنم؟ شما به وسیله چاپ بازار در عرض چند دقیقه می توانید پاکت نامه اداری خود را به صورت آنلاین سفارش داده و پس از چند روز آنرا دریافت کنید.

وارد سایت چاپ بازار شوید.

باکس و یا لینک چاپ ست اداری را انتخاب کنید.

از میان محصولات ست اداری، پاکت نامه اداری را انتخاب و روی جزییات محصول کلیک کنید.

ویژگی های محصول شامل نوع کاغذ و تیراژ را مشخص کنید.

در قسمت آپلود فایل/درخواست طراحی یک گزینه را انتخاب و در پایان نحوه تحویل را مشخص کنید.

مزیت پاکت نامه اداری در چیست؟ استفاده از پاکت با چاپ نام و برند تجاری امری مرسوم بوده و اغلب شرکت ها و سازمان ها از آن به عنوان پوششی برای قرار دادن و حمل فاکتور ها، سربرگ ها و اوراق اداری استفاده می کنند.

حداقل تیراژ فابل چاپ پاکت نامه اداری چه تعداد است؟ در چاپ پاکت نامه اداری حداقل تیراژ برای چاپ ۱۰۰۰عدد می باشد.

چطور می توانم بدون در اختیار داشتن طرحی آماده پاکت نامه اداری را سفارش دهم؟ سیستم ثبت سفارش چاپ بازار به گونه ای طراحی شده که کاربران می توانند برای سفارش محصول مورد نظر، در همان صفحه و در قسمت کادر ( آپلود فایل/درخواست طراحی ) با انتخاب یکی از گزینه ها نسبت به آپلود فایل آماده خود و یا درخواست طراحی اقدام کرده و ثبت سفارش خود را تکمیل کنند.

پاکـت اداری ( ابعاد 22*11 ) افقی کاغذ تحریر 80 گرم, کاغذ گلاسه سبک 135 گرم 1000, 2000, 5000 ابتدا وارد سایت چاپ بازار شوید.

باکس و یا لینک چاپ ست اداری را انتخاب کنید.

از میان محصولات ست اداری پاکت نامه اداری کادر افقی را انتخاب و روی جزییات محصول کلیک کنید.

ویژگی های محصول شامل نوع کاغذ و تیراژ را مشخص کنید.

در قسمت آپلود فایل/درخواست طراحی یک گزینه را انتخاب و در پایان نحوه تحویل را مشخص کنید.

استفاده از پاکت با چاپ نام و برند تجاری امری مرسوم بوده و اغلب شرکت ها و سازمان ها از آن به عنوان پوششی برای قرار دادن و حمل فاکتور ها، سربرگ ها و اوراق اداری استفاده می کنند.

در چاپ پاکت نامه اداری حداقل تیراژ برای چاپ 1000 عدد می باشد.

سیستم ثبت سفارش چاپ بازار به گونه ای طراحی شده که کاربران می توانند برای سفارش محصول مورد نظر، در همان صفحه و در قسمت کادر ( آپلود فایل/درخواست طراحی ) با انتخاب یکی از گزینه ها نسبت به آپلود فایل آماده خود و یا درخواست طراحی اقدام کرده و ثبت سفارش خود را تکمیل کنند.

در صورت دانش کافی در زمینه طراحی و کار با نرم افزارهای مربوطه می توانید فایل مورد نیاز چاپ  در فرمت jpg با رزلوشن 300 dpi طراحی و خروجی بگیرید.

چاپ بازار تیمی متشکل از طراحان حرفه ای و کارشناسان با تجربه صنعت چاپ و تبلیغات را با سابقه بیش از 10 سال و با هدف ارايه خدمات درجه یک طراحی و چاپ کارت ویزیت٬ تراکت، ست اداری، برچسب گرد هم آورده است.

در چاپ بازار از طراحی تا چاپ در کنارتان هستیم.

ساعات کاری : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 18 و پنجشنبه ها از ساعت 9 الی 14 پاسخگوی شما هستیم.

آدرس تهران: خیابان مجاهدین اسلام، بعد از حسینیه، نبش کوچه حشمتی تلفن : 1995 42 28 - 021 آدرس مشهد: هاشمیه ۱۱، چهارراه سوم پلاک ۷۲ طبقه ۵ تلفن : 02 39 25 35 - 051

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map