طراحی سایت پاک کننده اولتراسونیک صنعتی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت پاک کننده اولتراسونیک صنعتی کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

استفاده از دستگاه‌های التراسونیک ، یکی از جدیدترین متدهای شستشوی تخصصی با کاربردهای بسیار متنوع و گاها انحصاری در صنایع مختلف می‌باشد که بر اساس ایجاد و استفاده از امواج  Ultra Sound قادر به زدودن آلودگی‌هایی نظیر چربی، زنگ، پلیسه، دوده و اجرام سخت چسبیده به سطوح و حتی درزها و لوله‌های موئین به ویژه قطعات پیچیده می‌باشند.

ارائه فرمولاسیون های تخصصی فرمول خاص شما را به مرحله تولید میرسانیم با توجه به نیاز سنجی انجام شده اقدام به تهیه فرمولاسیون تخصصی مینماییم کارشناسان ما در جلسات اولیه نیاز شما را بررسی میکنند استفاده از امواج فراصوت جهت پاکسازی آلودگی از روی قطعات ، شستشوی التراسونیک نامیده می شود.

امواج فراصوت باعث میشود شوینده درون سیال (آب و…) به شدت فعال شده و بدین ترتیب پدیده شستشو با سرعت بسیار بالایی انجام میشود.

در نهایت نقاط بسیار کور و ریز و غیر قابل دسترسی که با مایع التراسونیک در تماس هستند، به خوبی تمیز می گردند و این وجه تمایز اصلی شستشو به روش التراسونیک نسبت به سایر روش های شستشو می باشد.

انتخاب درست و مناسب شویندها نقش مهمی در شستشو و نظافت کامل و مؤثر دارد.

در نظر گرفتن ماهیت آلاینده‌ها و زمان لازم برای اثر گذاری ماده شوینده، از جمله نکات مهم و کلیدی در انتخاب شوینده‌ها می‌باشد.

هر په میزان اسانس و غلظت شوینده کمتر باشد کیفیت آن مناسب‌تر می‌باشد.

شرکت روزنه سبز ارائه کننده پوشش‌های نسل جدید در زمینه عایق‌های رطوبتی، رزین، پوشش‌های خود تمیز شونده و افزودنی‌های بتن با بهره گیری از تکنولوژی نانو می‌باشد.

این محصولات به عنوان نسل جدیدی از خدمات ساختمانی در زمینه اماکن و محل‌های مرتبط با آب و رطوبت، حفاظت از نمای ساختمان‌ها و تقویت سازه‌ها می‌باشد و ما افتخار داریم علاوه بر تولید این محصولات در زمینه مشاوره و اجرای آن با مهندسان، طراحان و شرکت‌های ساختمانی همکاری مستمری داشته باشیم.

انتخاب درست و مناسب شویندها نقش مهمی در شستشو و نظافت کامل و مؤثر دارد.

در نظر گرفتن ماهیت آلاینده‌ها و زمان لازم برای اثر گذاری ماده شوینده، از جمله نکات مهم و کلیدی در انتخاب شوینده‌ها می‌باشد.

هر په میزان اسانس و غلظت شوینده کمتر باشد کیفیت آن مناسب‌تر می‌باشد.

آنچه ما تولید میکنیم در این وب سایت لیست کاملی از مواد شوینده صنعتی و غیرصنعتی همچنین فرمول های تخصصی شوینده ها و نیز مقالاتی بسیار ارزشمند در مورد مواد شوینده خواهید یافت.

فرصت شغلی فرمولاسیون بیش از 500 ماده شیمیایی کاربردی پیشرفته و مطابق با استاندارد به روز دنیا جهت ارائه به شما عزیزان موجود است.

سودآوری آموزش و تخصص به منظور ثبت سفارش هر محصول با کمترین قیمت تنها کافیست با شماره 0912-8238263 تماس حاصل بفرمایید تا راهنمایی‌های لازم صورت بپذیرد.

شرکت آتیه سازان شیمی روزنه سبز تولیدکننده های انواع شوینده های التراسونیک، صنعتی و خانگی در ایران است.

ما هم اکنون به عنوان یکی از موفق ترین شرکت های پیشتاز در صنعت شوینده ها فعالیت میکنیم.

جهت مشاوره و خرید محصولات التراسونیک با ما تماس بگیرید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map