طراحی سایت پایه چسب

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی سایت پایه چسب داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

به گزارش حوزه فناوری فروشگاه اینترنتی برایتو از سری وسایلی که در ادارات و سازمانها کاربرد فراوانی دارد می‌توان به چسب اشاره کرد.

نوار چسب در اندازه های مختلف و برای کارهای گوناگونی استفاده می شوند.

از نوار چسب کوچک برای چسباندن دفتر ، کتاب ، کاغذ و … استفاده می شود.

برای راحتی کار و سرعت بیشتر برای چسباندن چسب باید از وسیله ای استفاده کنیم که بتواند چسب را نگه دارد و همچنین بتوان به کمک این وسیله چسب را به راحتی برید ، پس برای عملکرد بهتر چسب ، به یک پایه چسب نیازمندیم.

پایه چسب اولاً چسب را به طور منظم برش می‌دهد دوماً هر اندازه که نیاز داشته باشیم می‌توانیم از آن بریده و استفاده کنیم.

بدنه پایه چسب از جنس پلاستیک مرغوب می باشد.

در پایه چسب یک تیغه تعبیه شده که باعث می شود چسب به راحتی و منظم و دقیق برش داده شود.

پایه چسب طوری طراحی شده که به راحتی بر روی میز قرار گرفته و حرکت نمی کنند.

در بعضی از انواع پایه چسب جایی برای قرار گرفتن خودکار و مداد وجود دارد.

یعنی یک پایه چسب به عنوان یک ست یکپارچه عمل می کند.

بعضی دیگر دارای جای قرار دادن سوزن ته گرد ، سنجاق ، گیره کاغذ و … دارند.

پایه چسب باید دارای وزن زیادی باشد وزن زیاد پای چسب باعث می شود هنگام کشیدن چسب حرکت نکند و شما بتوانید به راحتی چسب را برش دهید.

از دیگر ویژگی های مهم که باید پایه چسب داشته باشد می توانیم به پایه های غیر لیزی اشاره کنیم که در زیر پایه چسب تعبیه شده است.

این پایه‌ها باعث می شود هنگام کار پایه چسب روی میزتان حرکت نکند و جابجا نشود.

زمانی که سرتان شلوغ است و عجله دارید که بسته ای را چسب کاری کنید و سریع ارسال نمایید ، خواهید دید که این ویژگی چقدر به کارتان می‌آید پایه چسب از لوازم اداری رسمی و در عین حال کاربردی برای همه افراد است.

پایه چسب کی دبلیو مدل ۳۳۰۹ ساخت کشور تایوان است.

پایه چسب کی دبلیو از پلاستیک فشرده و بسیار مقاوم و ضد ضربه ساخته شده است این پایه چسب به رنگ مشکی تولید شده و به بازار لوازم‌ التحریر عرضه گردیده است.

پایه چسب کی دبلیو با ظاهری ساده و رنگ مشکی ، زیبایی خاصی به میز کار شما خواهد بخشید.

تیغه به کار رفته در این پایه چسب از طیف فیزیک زیگزالی برنده است.

این تیغه از جنس استیل ضد زنگ می باشد که با فشار کم و به راحتی می‌تواند چسب را به اندازه دلخواه برش دهد.

یکی از مزیت های بزرگ این پایه چسب نیمه سنگین بودن این محصول است.

نیمه سنگین بودن محصول باعث می شود که هنگام کار و استفاده از پای چسب حرکت نکند و به راحتی بتوانید چسب را جدا نمایید.

همچنین چسب نواری کریستالی تا پهنای ۱۹ میلیمتر برای استفاده از پایه چسب مناسب می باشد و اگر پهنای چسب بیشتر باشد نمی‌توان از این پایه چسب استفاده نمود.

در زیر بدنه پایه چسب کی دبلیو برچسب های پارچه ای مانند قرار گرفته که باعث می‌شود تا اصطحکاک سطح زیرین پایه چسب با سطح میز بالا رفته و روی میز جا به جا نشود.

پایه چسب به شما کمک می کند تا در بریدن و تکه تکه کردن انواع چسب نواری کریستالی با مشکل مواجه نشوید.

از جمله لوازم اداری که نه تنها مصرف بالایی دارد بلکه در سریع انجام دادن کارها نیز نقش اساسی دارد می توان از همین پایه چسب نام برد.

پایه چسب انواع مختلفی دارد.

که بعضی از آنها ساده بوده و تنها به عنوان یک پایه چسب به کار گرفته می شود ولی برخی دیگر دارای طراحی بیشتری هستند و می توان از آن ها به عنوان جای کارت ، جای خودکار و سایر لوازم مانند : گیره کاغذ ، پونز و پاکت استفاده کرد.

فروشگاه اینترنتی برایتو مرکز فروش پایه چسب و چسب در تهران این امکان را به شما می دهد که با مراجعه به وب سایت اینترنتی برایتو و مشاهده تصاویر و توضیحات هر محصول ، کالای مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

نویسنده : الف .

ی نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه فروشگاه اینترنتی برایتو فعال در زمینه پخش عمده و جزیی لوازم التحریر و ملزومات اداری با ارسال رایگان در تهران خدماتی نوین را جهت خریدی آسان، با کیفیت و قیمت مناسب در بستر اینترنت برای شما عزیزان فراهم نموده است و این خدمات ارایه شده توسط فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر برایتو توسط کادری مجرب هفت روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز در سراسر ایران در دسترس می باشد.

تمامی اجناس سایت از وارد کنندگان اصلی برند ها و تولید کنندگان داخلی تهیه و به فروش می رسد.

که این موضوع در زمان خرید باعث اطمینان از کیفیت و اصالت کالا برای شما می شود.

فروشگاه برایتو تمامی اجناس را با ضمانت به فروش می رساند و امکان مرجوعی کالا را جهت رضایت هر چه بیشتر شما فراهم نموده است.

امید است بتوانیم در راستای کسب رضایت شما عزیزان در تامین اقلام مصرفی در ادارات، کارخانجات، بیمارستان ها، مدارس و… قدمی مفید برداشته باشیم.

گارانتی و سلامت فیزیکی کالا امکان ارسال سریع سفارشات امکان تسویه فاکتور در محل پشتیبانی 7 روز و 24 ساعت برایتو فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر و ملزومات اداری با قیمت مناسب و ارسال رایگان در تهران استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی برایتو فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

به دلیل نوسانات قیمت قبل از نهایی کردن خرید خود با فروشگاه تماس حاصل نمایید.

کد ملی* کد تایید * هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map