طراحی سایت پخش سيلندر گاز

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت پخش سيلندر گاز شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت پخش سيلندر گاز شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

بندرعباس-سیماگر- معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای توزیع الکترونیک گاز مایع، از سرپرستان خانوار خواست در سایت اعلام شده برای این کار ثبت نام کنند.

 احمد باقری عصر پنجشنبه دراین زمینه افزود: سرپرستان خانواری که واجد شرایط دریافت سوخت گاز مایع هستند می‌توانند با مراجعه به سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی به نشانی اینترنتی‏ newtejaratasan.

niopdc.

ir در این طرح نام نویسی کنند.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح،  گاز مایع و نفت سفید با قیمت مصوب دولتی و به شکل آسان  در اختیار خانوار قرار می‌گیرد .

به گفته این مسئول از ابتدای شهریور تا کنون ۲۰ هزار سرپرست خانوار در این طرح نام نویسی کردند.

باقری یادآور شد: زمان قطعی اجرای این طرح بستگی به مشارکت مردم دارد و در مناطقی که ۵۰ درصد از سرپرستان خانوار واجد شرایط نام نویسی کرده باشند، گاز مایع همزمان با نام نویسی،  توزیع می‌شود.

اجرای صحیح طرح توزیع الکترونیک گاز مایع نگرانی‌ها را برطرف می‌کند اهمیت پیگیری موضوع کمبود و قیمت سیلندرگازمایع در بندرعباس باعث شد طرح توزیع الکترونیک گاز مایع در هرمزگان را بیشتر مورد واکاوی قرار داده و از متولی اصلی آن(شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان) شیوه و اهداف ثبت‌نام و همچنین نقدهای برخی مسوولان این استان را با مدیر این شرکت درمیان بگذاریم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان  11 آبان ماه جاری گفته بود طرح توزیع الکترونیکی فرآورده‌های نفتی فقط مختص توزیع گاز مایع نیست بلکه سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی به منظور الکترونیکی کردن هرگونه درخواست فرآورده نفتی طراحی شده که از سال‌ها قبل درحال اجراست و مردم کشاورزان صنایع صیادان و .

.

.

برای دریافت ذسوخت مورد نیاز خود به این سامانه مراجعه  ثبت‌نام و درخواست می‌کنند.

عبدالله احمدی‌کمرپشتی در گفت‌وگو با سیماگر با بیان اینکه ثبت نام تحویل الکترونیک گاز مایع شامل تمامی مصرف‌کنندگان کپسول گاز مایع در سراسر کشور می‌شود  ادامه داد: اجرای طرح ملی توزیع الکترونیک گاز مایع که از شهریور امسال نیز در تمامی استان‌ها آغاز شده، در استان هرمزگان نیز در مرحله ثبت‌نام قراردارد.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان با اشاره به گلایه شهروندان به موضوع کمبود سیلندر گاز و قیمت آن نیز بیان داشت: نظارت بر قیمت کپسول‌های گازمایع براساس مصوبه هیات دولت وظیفه سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی نیز خود را موظف به تامین فرآورده مورد نیاز شرکت‌های موزع و تاسیسات گاز پرکنی می‌داند که با توجه به حضور دو پالایشگاه بزرگ در استان  و تدابیری که در زنجیره توزیع انجام داده‌ایم به تمامی ظرفیت‌های شرکت‌های موزع به موقع گاز مایع مورد نیاز ارسال می‌شود و در این زمینه وقفه و کمبودی نداریم.

احمدی کمرپشتی افزود: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی همانگونه که در نام آن به صراحت آمده متولی توزیع سوخت و فرآورده‌های نفتی است که با توجه به قوانین موضوعه کشور از طریق درگاه اینترنتی تجارت آسان متقاضیان درخواست خود را ارایه می‌دهند که  با توجه به تجربه موفق و سهولت خرید مشتریان چندی پیش نفت سفید و اکنون درخواست گاز مایع  به این سامانه اضافه شده است.

 وی با اشاره به سخنان و دغدغه‌های نماینده غرب هرمزگان، هدف از اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع را ساماندهی توزیع گاز مایع و شناسایی مصرف‌کنندگان واقعی گاز مایع عنوان کرد و افزود: اجرای درست این طرح باعث می‌شود دغدغه‌ها و نگرانی‌ها از موضوع قیمت و نحوه توزیع که ازسوی مردم مطرح می‌شود برطرف شود.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان در ادامه در خصوص شیوه‌های ثبت‌نام متقاضیان گاز مایه در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی اظهارداشت: آن دسته از شهروندانی که واجد شرایط دریافت گاز مایع و نفت سفید هستند باید با مراجعه به سامانه newtejaratasan.

niopdc.

ir  مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و احراز هویت سرپرست خانوار خود اقدام کنند.

وی افزود: سرپرست خانوار با کدملی و شماره تلفن همراه و کارت بانکی خود در سامانه طرح توزیع الکترونیک گاز مایع ثبت‌نام می‌کند و پس از انجام ثبت‌نام یک کد رهگیری به شماره سرپرست خانوار ارسال می‌شود و تا روزی که طرح اجرا می‌شود این کد باید ذخیره داشته باشند.

مدیرشرکت فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان توضیح داد: در زمان اجرای طرح، مشترک مورد نظر به سامانه مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت و شرکت موزع گاز مایع درخواستی مشترک را در اسرع وقت با قیمت مصوب دولتی تحویل می‌دهد و هیچ گونه هزینه اضافی برای مشترکان نخواهد داشت.

احمدی در پاسخ به اینکه چه تسهیلاتی در اجرای ثبت‌نام این طرح درنظرگرفته شده خاطرنشان کرد: در راستای رفاه حال شهروندان و به منظور سرعت در ثبت‌نام شهروندان میزهای خدمت در سراسر استان با حضور کارشناسان شرکت فرآورده‌های نفتی برای ثبت‌نام از شهروندانی که به هر دلیلی خودشان نمی‌توانند کار ثبت‌نام را انجام دهند، با همکاری فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاران مستقر شده است.

اراک - سیماگر - استاندار مرکزی گفت: حمایت همه‌ جانبه از واحدهای تولیدی… بجنورد - سیماگر - معاون اقتصادی معاون اول رییس جمهوری گفت: اجرای مرحله… قم-سیماگر- آیین گرامیداشت شهید فخری‌زاده به دلیل شرایط کرونایی بدون… گرگان - سیماگر - گازرسانی به روستاها و ساکنان مناطق کمتر توسعه یافته… ایلام- سیماگر - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ایلام از ایجاد پنج هزار… تهران- سیماگر- معاون وزیر مسکن و شهرسازی صبح امروز- سه شنبه - در جریان… اصفهان - سیماگر - ادعای رها کردن آب انتقالی از زاینده‌رود در بیابان‌های… بوشهر - سیماگر - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت:… اهواز - سیماگر - مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: امدادرسانی به… قم - سیماگر - آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پیامی ترور… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map