طراحی سایت پرداخت كار قالي يا فرش

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت پرداخت كار قالي يا فرش کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

فرش‌های گره‌ دار (پرزدار) پس از اتمام یا هنگام بافت پرداخت یا روگیری (سپرچین) می‌شوند به این معنی که اضافی پرز گره‌ها را قیچی کرده و ارتفاع را مناسب با رجشمار کوتاه می‌کنند.

کوتاه کردن پس از بافت ۲ الی ۴ رج انجام می‌شود و امتیاز آن مشاهده و برطرف کردن غلط‌ بافی در حین بافت است.

به گفته برخی کارشناسان این روش باعث بهتر جلوه کردن نقوش فرش و ارتباط عاطفی بیشتر بافنده با این نقوش نیز می‌ود.

این روش بیشتر در اصفهان، کاشان، قم، اراک، ورامین، آذربایجان و نواحی غربی کشور رواج دارد.

برای دیدن آموزش این روش به این مقاله مراجعه کنید.

بعد از بافت چند ردیف ، استاد کارگاه به وسیله قیچی مخصوص سر ریشه ها را با دقت زیاد و به صورت یکنواخت می چیند .

گاهی نیز به گونه ای که در برخی از مراکز بافندگی مانند تبریز معمول است هر شب بعد از خاتمه ی کار روزانه عمل چیدن سر ریشه ها را انجام می دهند .

بعد از خاتمه بافت فرش در صورت لوزوم چند سانتی متر گلیم بافت کرده و سپس با چیدن تارها در فاصله ی دلخواه فرش را از دار جدا کرده و سپس آن را در روی زمین و یا استوانه ی مسطحی قرار داده و آن را پرداخت می کنند .

مدت ها است که در برخی از مراکز قالی بافی ایران مانند کرمان و تهران عمل پرداخت را با ماشین های برقی مخصوصی انجام می دهند .

چنان چه پرزهای قالی پس از بافت زیاد گرفته شود ، به گونه ای که پرزها با لمس کردن با دست احساس نشوند ، به ارزش فرش لطمه ی فراوانی وارد می شود .

این قبیل فرش ها را در اصطلاح فنی « ته خواب » و یا « خواب کوتاه » می گویند .

پرداخت فرش یکی از حساس ترین مراحل بافندگی است و تنها کسانی قادر به انجام آن هستند که در این کار تجربه ی کافی داشته باشند زیرا با کوچک ترین غفلت ، حاصل کار پر زحمت بافنده به هدر داده می شود .

سنگ زدن عمل دیگری است که به هنگام پرداخت ، گاه گاه بر روی فرش صورت می گیرد .

در اثر این عمل فلس های الیاف پشم کاملا صیقلی شده و ضمن اینکه رنگ های اضافی بر روی الیاف از بین می روند و فرش حالت مخملی و ابریشمی مانند پیدا می کند .

ارتفاع پرز فرش مانند سایر مشخصات ویژه ی آن مانند نوع گره ، تعداد پود ، طول ریشه و غیره از ضابطه های تشخیص محل بافت فرش بوده و بر حسب عادت و سنت و محل بافت میزان آن متغیر است .

باید بدانیم ارتفاع پرز با مرور زمان کاسته شده و به اصطلاح فرش پا خورده شده و در نتیجه نقشه و طرح آن تجسم و تجلی بیشتری پیدا می کند.

پرداخت برجسته : یکی از انواع پرداخت پرز تابلو فرش پرداخت برجسته می باشد که به وسیله قیچی های مخصوص (قیچیه سر نخ) انجام می شود و این نوع پرداخت بر جستگی هایی را در تابلو فرش به وجود می آورد که زیبایی خاصی به تابلو فرش از لحاظ بعد و طرح میدهد.

توجه داشته باشید که همه تابلو فرشها قابل برجسته شدن می باشند و لی همه تابلو فرشها با بر جسته شدن زیبا نمی شوند برای همین برای برجسته کردن تابلو فرش حتما با مربی خود و یا عوامل فنی شرکت مربوطه مشورت نمایید.

ضمنا برای برجسته زدن نیاز نیست پرز تابلو فرش را بلند بگیرید این امر باعث کم آمدن نخ شما و در پایان باعث دو رنگی تابلو فرش میشود،شما هر چقدر هم که گره را کوتاه ببافید(۳تا۳.

۵سانت)تابلو فرش شما قابل برجسته شدن می باشد.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

زنجیره: بعد از اتمام چله کشی و گذاشتن تسمه مهار چوبی یا فلزی ( برای صاف ماندن پایین کار و.

.

.

مطالعه بیشتر   در طراحی سنتی که بر روی کاغذ های شطرنجی انجام میگردد شامل مراحل زیر است: 1- تعیین نقش:خطوط کلی با.

.

.

مطالعه بیشتر سلام همکاران عزیز که سایت فعال در زمینه فرش فعالیت دارند در صورت تمایل میتوانند لینک همیار فرش (https://www.

carpetmaster.

ir) را در.

.

.

مطالعه بیشتر << قسمت اول امروز به بحث رنگسازی یا همون رنگ همانندی میپردازیم اهمیت مبحث رنگ همانندی تو هنر رنگرزی برکسی پوشیده.

.

.

مطالعه بیشتر مدیریت آقای الله وردی تلفن ثابت 051-0912-8238263 همراه 0912-8238263 خراسان رضوی شهر مشهد آدرس چهارراه مقدم فرودگاه - روبروی بانک ملت لینک لینک تلگرام فعالیت فروش نخ و نقشه - رنگرزی -.

.

.

مطالعه بیشتر برای ایجاد صفحه اختصاصی در قسمت همکاران، فرم زیر را به طور دقیق پر کنید.

شرکت پس از برسی.

.

.

مطالعه بیشتر ﭘﺮﺩاﺧﺖ ﺩﺳﺘﻰ ﻫﺮﭼﻨﺪ کمی ﭘﺮﺯﺣﻤﺖ و ﺯﻣﺎﻥ ﺑﺮﻩ ﻭاﺣﺘﻴﺎﺝ ﺑﻪ ﺗﻤﺮﻳﻦ و ﻣﻬﺎﺭﺕ ﻛﺎﻓﻰ ﺩاﺭﻩ اﻣﺎ اﻓﻜﺖ ﺗﺼﻮﻳﺮی ﻣﺨﻤﻠﻰ.

.

.

مطالعه بیشتر گلیم دست بافتی است بدون پرز که پود به صورت شل و مواج به دور تارها به صورت زیگزاگ.

.

.

مطالعه بیشتر چله کشی مهمترین مرحله قبل از بافت گلیم و فرش می باشد که به دو روش ترکی و فارسی انجام.

.

.

مطالعه بیشتر محمد کاظم مجنونی ، بعد از ذکر نام خدا و ستایش خالق می نویسد:   فرزندان من، قبل از هر چیز.

.

.

مطالعه بیشتر

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map