طراحی سایت پرورش دهنده ها

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت پرورش دهنده ها کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شرکت طراحی سایت ساناتک در سال ۱۳۸۴ با هدف ارائه راهکارهای نوین تحت وب فعالیت خود را آغاز نمود.

طراحی و تولید محصولات متنوع طراحی سایت و عرضه خدمات تخصصی مرتبط با این محصولات در زمینه وب، ساناتک را از دیگر رقبا متمایز نموده است.

استفاده از آخرین تکنولوژی های دنیای اینترنت در زمینه طراحی سایت از قبیل HTML5, CSS3, RWD, Bootstrap, jquery, node.

js, AngularJS و ترکیب آن با خلاقیت و تجربه سالیان متمادی، به همراه پشتیبانی مستمر و ارتباط تنگاتنگ با مشتری باعث شده است طیف وسیعی از شرکت های بزرگ و کوچک، اشخاص حقیقی و حقوقی و سازمان های دولتی و غیر دولتی از دستاوردهای ساناتک در زمینه وب بهره مند شوند.

ساناتک با طراحی یک CMS کاملا اختصاصی و بومی و با توسعه مداوم آن پروژه های طراحی سایت خود را پیش می برد.

توسعه کسب و کارهای اینترنتی و دیجیتالی و بالا بردن ضریب نفوذ تبلیغات و راهکارهای تجاری تحت وب از طریق طراحی سایت حرفه ای و تخصصی و گسترده تر کردن بستر فروش اینترنتی از طریق طراحی سایت فروشگاهی از اهداف جدید ساناتک می باشد.

ساناتک توانسته است با بهینه سازی تعداد زیادی از سایت ها، زمینه رونق و موفقیت بسیاری از شرکت ها و مراکز آموزشی را فراهم آورد.

گروه بندی محصولات، افزودن مشخصات، گالری تصاویر و ویدئوی برای هر محصول، سبد خرید، سفارش، پرداخت اینترنتی کلیه بانک ها، مدیریت مالی، مقایسه محصولات، جستجوی پیشرفته، سیستم رنکینگ و امتیازدهی توسط کاربران، تعیین سطح دسترسی، گزارش محصولات پربازدید، پرفروش ترین ها و .

.

.

مشاوره در زمینه سیاست گذاری، اهداف، امکانات و قابلیت های سایت،انتخاب برند تجاری و نام دامنه مناسب،معرفی سرویس میزبانی وب مناسب متناسب با زمینه کار، مشاوره بازاریابی اینترنتی،مشاوره راه های افزایش بازدید و ترافیک سایت،مشاوره و انتخاب محتوای مناسب جهت بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو و.

.

.

سایت شخصی ویژه معلمان ، اساتید ، دانشجویان ، مدیران ، م سئو لان دولتی ، کارآفرینان و هنرمندان با قالبی زیبا و اختصاصی با امکانات درج اطلاعات شخصی، زندگینامه، گالری تصاویر، یادداشت های روزانه، ارسال نظر کاربران، امنیت بالا و .

.

.

امکان درج مطلب و ایجاد منو و زیر منو بصورت داینامیک، امکان ایجاد گالری و درج تصاویر محصولات بصورت داینامیک، نمایش ویدئو و فایل انیمیشن گیف، خدمات بهینه سازی سایت، امکان گزارش گیری و آمار بازدید توسط کاربر، کد نویسی منطبق با استانداردهای روز، سازگار با همه مرورگرها، طراحی گرافیکی زیبا و چشم نواز و .

.

.

گروه بندی و برچسب گذاری اخبار، افزودن خبر توسط کاربران و خبرنگاران، نمایش پر بیننده ترین، پر نظرترین و محبوب ترین اخبار، خروجی RSS، ارسال و مدیریت نظرات، گالری تصاویر و ویدئو، سیستم آرشیو و اخبار مرتبط، گزارشات متنوع ،خبرنامه ، آمار بازدید دقیق، بهینه جهت موتورهای جستجو، جستجوی ساده و پیشرفته و .

.

.

مدیریت کاربران، مقالات، اخبار و رویدادها، تعریف پایه، مقطع، سال تحصیلی، رشته، گرایش، کلاس، ثبت نام آنلاین کلاس ها و پرداخت اینترنتی هزینه دوره، مدیریت مالی، بانک سوالات، آزمون های کتبی و کارنامه ای، آزمون های آنلاین به صورت تستی، جای خالی، مرحله ای و .

.

.

طراحی سایت با جدیدترین متدها، ابزارها، استانداردها و آخرین تکنولوژی های روز و استفاده از آخرین نسخه ماژول های متن باز و در نظر گرفتن بالاترین میزان امنیت سایت طراحی، رنگبندی و چیدمان سایت به شکل اختصاصی و با ظاهری شکیل و متناسب با زمینه کاری و اهداف سایت و طراحی واکنش گرا (ریسپانسیو) جهت نمایش مناسب در همه دستگاه ها و رزولوشن ها رفع خطا و باگ ها و به روز رسانی متناوب ماژول های طراحی شده و ارائه خدمات ویژه جهت بهینه سازی سایت و توسعه و افزودن امکانات جدید بعد از طراحی سایت یکی از خدمات ممتاز ساناتک بهینه سازی سایت یا همان سئو (SEO) می باشد.

بهینه سازی یک فعالیت مستمر، دارای برنامه ریزی دقیق و نیازمند رصد دائم چگونگی فعالیت موتورهای جستجو بوده که در ایران معمولا با روش های تقلبی انجام می پذیرد.

ساناتک با استفاده از روش کلاه سفید (White Hat) سایت شما را مطابق با آخرین تغییرات موتورهای جستجو بهینه می کند سوالات فراگیر پیام نور فروشگاه اینترنتی آبکالا شرکت الهام ساز شرکت سوله سازه شرکت کشتیرانی راهیان دریای سعادت طراحی سایت صرفا به معنی موفقیت یک کسب و کار نیست.

علاوه بر این باید فعالیت های دیگری مثل سئوی سایت و شبکه های اجتماعی را نیز انجام داد.

من این کارها را به شرکت ساناتک سپردم و از انجام این خدمات راضی هستم.

فعالیت های بیرون وبسایت باعث شده برند من در شبکه های اجتماعی مطرح شود و از این راه توانسته ام مشتریان زیادی جذب کنم شرکت ما در زمینه طراحی و ساخت سوله های UBM فعالیت میکنه و کار طراحی و بهینه سازی سایت رو به شرکت ساناتک و آقای میرزاده سپردیم.

الان در همه کلمات کلیدی مرتبط با سوله در صفحه یک موتورهای جستجو قرار داریم و از این طریق تونستیم کارهای پروژه های متعددی رو جذب کنیم شرکت من در زمینه کشتیرانی و خدمات فورواردری فعالیت میکنه و با توجه به سابقه آشنایی که با آقای مهندس میرزاده داشتم کار طراحی سایت و بهینه سازی سایت رو به شرکت ایشون سپردم و از خدماتشون راضی هستم و الان در کیوردهای مرتبط با کشتیرانی در صفحه 1 گوگل هستیم من قبل از آشنایی با شرکت ساناتک کار طراحی سایتم رو به شرکت دیگری سپرده بودم و ازشون راضی نبودم.

بعد از اینکه ساناتک مجددا سایت رو طراحی کرد علاوه بر بهبود همه جانبه سایت و رضایت دانشجویان از نظر سئو هم سایت خیلی بهتر شد و الان در همه کلمات کلیدی مرتبط با کنکور روانشناسی سایت سایکو ارشد در صفحه 1 گوگل قرار گرفته توجه به فکر و ایدۀ مشتری و پرورش آن، و خدمات و پشتیبانی همیشگی دو ویژگی برجستۀ ساناتک هستند که باعث شدند که در ابتدا برای طراحی سایت دیداد و بعدها برای طراحی سایت های وکیل بان و ایرانیل، بدون هیچ شک و تردیدی سراغ شرکت ساناتک بیاییم من طراحی سایت و بهینه سازی سایت خودم رو به شرکت ساناتک سپردم و از عملکردشون خیلی راضی هستم الان سایت من در زمینه کاری آتشنشانی رتبه اول در بین تمام رقبا داره از آقای مهندس میرزاده بابت عملکردخوبشون تشکر میکنم © 2020  تمامی حقوق این سایت محفوظ می باشد و طراحی سایت و بهینه سازی سایت توسط ساناتک انجام شده است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map